Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ میراحمدی معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان سمنان گفت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان در عملیاتی مشترک با پلیس کرمان ، موفق شد 177 کیلو گرم مواد مخدر سنتی را در محور بم - کرمان کشف کنند.

وی افزود : در این رابطه دو نفر دستگیر و سه دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ ابوطالب حسینی فرمانده انتظامی شهرستان مهدیشهر هم از توقیف خودروی حامل احشام خبر داد و گفت : ماموران انتظامی پاسگاه فولادمحله یک دستگاه خودرو حامل 110 راس دام را که مجوزهای لازم بهداشتی و قرنطینه ای را نداشتند متوقف کردند.

سرهنگ قربانی فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار هم گفت : دو سارقی که با مخدوش کردن پلاک خودروی پراید قصد داشتند از مغازه های ایوانکی در نیمه های شب سرقت کنند، با هوشیاری گشت انتظامی، پس از تعقیب و گریز در جاده های فرعی ایوانکی دستگیر شدند.

انتهای پیام / ه

دستگیری سارقان و عاملان توزیع مواد مخدر در سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۷۶۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاچاقچی اصلی شیشه در تهران/کشف ۲۲ کیلو شیشه

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین باباپور گفت: در راستای مبارزه قاطع و همه جانبه علیه قاچاقچیان و سوداگران مرگ و برخورد ویژه با عوامل و عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر و روان‌گردان در تهران، مأموران عملیات ویژه این پلیس با انجام اقدامات پلیسی گسترده دریافتند، یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای مواد مخدر، که از محکومان تحت تعقیب می‌باشد به بهانه کرونا از زندان مرخصی و دیگر به زندان مراجعه نکرده است و با تشکیل یک باند اقدام به توزیع گسترده مواد مخدر در جنوب پایتخت می‌کند.

این مقام انتظامی ادامه داد، از همین رو با گسترش چتر اطلاعاتی مخفیگاه متهم شناسایی و تردد متهم تحت کنترل در آمد و مشخص شد که خبر دریافتی صحت داشته و تعدادی افراد مشکوک به مخفیگاه متهم در حال تردد هستند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بیان داشت: پس از هماهنگی با مقام قضائی، در یک عملیات غافلگیرانه متهم در مخفیگاهش دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از این مکان ۲۲ کیلوگرم شیشه کشف شد.

سرهنگ باباپور از موفقیت کامل مأموران در انجام این عملیات خبر داد و ابراز داشت: متهم پس از تکمیل تحقیقات پلیسی در اختیار دستگاه قضائی قرار گرفت.

وی در پایان گفت: امیدواریم با دستگیری متهم که از قاچاقچیان و از اعضای اصلی توزیع مواد مخدر در جنوب پایتخت بود بسترهای آلودگی جوانان به اعتیاد و مواد مخدر کمتر و کمتر شود.

کد خبر 6063601

دیگر خبرها

  • توقیف خودرو‌های شوتی حامل سوخت قاچاق در سیریک
  • خودرو کشنده داف حامل ۹۳ رأس احشام قاچاق توقیف شد
  • بیش از ۲۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیسی کشف شد
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان‌شمالی
  • دستگیری قاچاقچی اصلی شیشه در تهران/کشف ۲۲ کیلو شیشه
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی
  • توقیف محموله ۶۰ میلیاردی لامپ‌های قاچاق در لرستان
  • از توقیف لندکروز ۱۷۰ میلیاردی تا توقیف اتوبوس حامل ۱۱ میلیارد کالای قاچاق
  • توقیف خودرو‌های حامل چوب قاچاق در ماسال
  • ۶ ماموریت پلیسی در سمنان انجام شد/ پایان گروگانگیری در ایوانکی