Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه سعیدی: شهروندان پس از اتفاقات اخیر در شهرداری تهران، منتظر خروجی تصمیم شورا هستند / مردم از ما نمی‌پذیرند که بگوییم نمی‌گذارند کار کنیم /

ایران آنلاین / عضو هیات رییسه فراکسیون امید مجلس با اشاره به اهمیت و توجه به نظر و خواست اقلیت به‌عنوان یکی از الزامات دموکراسی، بر لزوم به کرسی نشستن نظر اکثریت در اداره امور تاکید کرد و گفت: شهروندان پس از اتفاقات اخیر درشهرداری تهران، منتظر هستند که خروجی تصمیم شورا را ببینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاطمه سعیدی در گفت‌وگو با ایلنا، با اشاره به اهمیت بحث انتخاب شهردار تهران که قرار است در هفته جاری در دستورکار شورای شهر پایتخت باشد، گفت: شورای شهر تهران در هفته جاری مساله انتخاب شهردار را در دستورکار قرار خواهد داد و شهروندان پس از اتفاقات اخیر در شهرداری تهران، منتظر هستند که خروجی تصمیم شورا را ببینند.

وی با اشاره به مطالبات مردم در حوزه‌های مختلف اجرایی اظهار کرد: امروز دیگر مردم از ما نمی‌پذیرند که بگوییم نمی‌گذارند کار کنیم. مردم رای داده‌اند و باید اثر رای‌شان را ببینند. بنابراین شورای شهر تهران در انتخاب شهردار پایتخت باید مدیری در سطح ملی، پاک‌دست و توانمند را انتخاب کند.

نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی همچنین با تاکید بر لزوم پایبندی به رای و نظر مردم که برآمده از انتخابات است، تاکید کرد: شهر باید مطابق میل آن کسانی اداره شود که اعضای شورا را انتخاب کرده‌اند.

این عضو هیات رییسه فراکسیون امید مجلس خاطرنشان کرد: البته رعایت حقوق اقلیت هم از الزامات دموکراسی است اما اکثریت رای‌دهندگان منتظر هستند تا ثمره رای خود را ببینند.

سعیدی در پایان تصریح کرد: از این جهت انتخاب شهردار، پیام مستقیم به رای‌دهندگان است؛ پیامی که می‌تواند در تصمیم بعدی آنها برای مشارکت در انتخابات و حتی امید به اصلاح موثر باشد./ 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۷۷۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار کرمان با حکم وزیر کشور منصوب شد + متن حکم

احمد وحیدی وزیر کشور طی حکمی محسن تویسرکانی را به‌عنوان شهردار کرمان منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، در متن حکم وزیر کشور برای انتصاب شهردار کرمان آمده است:

«در اجرای صدر تبصره ۳ ذیل بند ۱ ماده ۸۰ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب ۱۳۷۵/۳/۱ و اصلاحات بعدی آن و براساس پیشنهاد شورای اسلامی شهر کرمان، جنابعالی را به سمت شهردار کرمان منصوب می‌نمایم.

وحیدی در این حکم ضمن تأکید بر لزوم توجه به منویات مقام معظم رهبری، مفاد بیانیه گام دوم انقلاب و انتخاب مدیران متعهد و کارآمد و برنامه‌ریزی دقیق، ۱۳ هدف و سیاست کلی را برای پیاده‌سازی و اجرا به شهردار کرمان ابلاغ کرده است.

حکم محسن تویسرکانی امروز دوازدهم اردیبهشت توسط مهدی جمالی‌نژاد معاون وزیر کشور به وی اعطا شد.

محسن تویسرکانی ۲۵ دی ۱۴۰۲ با ۱۰ رأی موافق و یک رأی ممتنع اعضای شورای اسلامی شهر کرمان به‌عنوان سرپرست شهرداری کرمان انتخاب شده بود.

کد خبر 749821

دیگر خبرها

  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه
  • ببینید | اعلام جزئیات برگزاری انتخابات الکترونیک در تهران
  • دغدغه مردم در حوزه اشتغال است
  • اعلام جزئیات برگزاری انتخابات الکترونیک در تهران
  • اعلام جزییات برگزاری انتخابات الکترونیک در تهران
  • لزوم ورود دستگاه قضایی به خریدهای خارجی زاکانی
  • محسن دلکرمی سرپرست شهرداری تیران شد
  • مهر تأیید وزارت کشور بر قانونی بودن ورود واگن‌های چینی
  • فهرست وفاق برای دور دوم مجلس شورای اسلامی در تهران مشخص شد
  • شهردار کرمان با حکم وزیر کشور منصوب شد + متن حکم