Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-16@20:58:22 GMT

بلای فجیعانه 2 افغان بر سر زن تهرانی که در خانه تنها بود

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۷۷۱۶۰

حوادث رکنا: جسد زن 54 ساله بعد از سه روز در آشپزخانه خانه اش توسط خانواده خود پیدا شد. دو افغانی فراری مظنونان این قتل هستند که پلیس در تعقیب آنها است.

سرهنگ اعلی قلی پور رییس کلانتری ۱۴۷ گلبرگ گفت: شب گذشته ماموران در جریان قتل Murder خانمی ۵۴ ساله در میدان ۳۲ منطقه نارمک در منزلش قرار گرفتند. تحقیقات اولیه حکایت از آن دارد آثار ضرب و جرح بر بدن مقتول مشهود و روسری دور گردنش بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کلانتری ۱۴۷ گلبرگ در ادامه گفت: مقتول با مادر و خواهرش زندگی می کرده که شب گذشته خانواده وی پس سه روز مسافرت به منزل برگشتند که در اتاق پذیرایی جسد وی را مشاهده کردند.

وی افزود: تحقیقات توسط کارآگاهان پلیس Police آگاهی تحت نظارت بازپرس شعبه 10 دادسرای امور جنایی  در این زمینه ادامه دارد.گفته می شود انگیزه سرقت طلاجات است.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران قتل Murder مسافرت منزل پلیس Police اخبار حوادث خانواده زن زندگی نارمک حوادث تهران جسد زن اخبار تهران قتل در نارمک حوادث فیلم ایران عکس دختر قتل داماد شلیک جوان مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۷۷۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی: اقدام بعدی ایران علیه اسرائیل، پشیمان کننده‌تر از اقدام اول خواهد بود /آزموده را آزمودن خطاست

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ابراهیم عزیزی نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در خصوص حمله نظامی شب گذشته ایران به اسرائیل در گفتگویی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی امروز در یک باتلاق بسیار بسیار سخت فرو رفته و در غزه گرفتار است و در داخل با شرایط بسیار سخت سیاسی اقتصادی روبرو است، پایگاه نظامی نیز که فرصت‌هایی برای آن‌ها ایجاد کرده بود، شب گذشته با یک اقدام خیلی قاطع؛ بخش قابل توجهی از ظرفیت‌های نظامی را از دست داد.

بنابر روایت جماران، وی ادامه داد: به نظر من بیشتر یک نمایش است که رژیم اسرائیل عنوان کرده است که ما ظرف یک هفته اقدام می‌کنیم، چون من فکر می‌کنم آن‌ها تا مدت‌ها نتوانند به خاطر صدماتی که از سوی ایران دیدند را به اجرا بگذارند.

عزیزی از حمایت آمریکا از اسراییل گفت: ما جدایی بین آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی نمی‌بینیم، در عین حال آمادگی نیروهای مسلح ما آنقدر بالا است که باز هم پاسخ قاطع، کوبنده و اقدام شجاعانه خود را به اجرا خواهند گذاشت و مطمئنم اقدام بعدی پشیمان کننده‌تر از اقدام شب گذشته خواهد بود.

نماینده شیراز اضافه کرد: آزموده را آزمودن خطاست مطمئن باشند که ایران اسلامی با ظرفیت‌هایی که در طول این سال‌ها فراهم کرده، جبهه مقاومت در هر جای جهان که لازم ببینیم آماده است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی در خصوص حمایت‌های بین‌الملل اسرائیل، گفت: ما هیچ وقت امیدی به این سازمان‌های بین‌المللی نداشتیم. مگر بر سر جریان کنسولگری به شورای امنیت اعلام نکردیم به وظایف قانونی خودتان عمل کنید، مگر عمل کردند!؟ پس هیچ وقت امیدی نبوده و امیدی نداریم اما این هم نیست که بگویم از سازمان‌های بین المللی بی‌نیاز هستیم، باید از ظرفیتشان برای اقدامات قانونی خودشان عمل کنند و جمهوری اسلامی استقبال می‌کند.

وی در ادامه تصریح کرد: رژیم جعلی اسرائیل و موقت اگر هر اقدامی رو بخواهد انجام دهد که از سر استیصال نیز است بداند سرعت زوال نابودی و نیستی خودش را بیشتر می‌کند. هر اقدامی که رژیم صهیونیستی انجام داده، حتماً مسئولان ما وظیفه داشتند و دارند عوامل پیدا پنهان همکار را با این جنایت‌ها رو پیگیری و بررسی کنند و برخورد قاطع و بازدارنده را با عوامل همکار و هر حال سرویس‌های جاسوسی داشته باشند.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895099

دیگر خبرها

  • جین بلای جان زمین
  • کشف ۶ فقره سرقت در یزد
  • بیش از ۲۰۰۰ خانه محیط زیست کیفی‌سازی می‌شوند
  • فروش خانه پدری برای نجات پسر از قصاص
  • دستگیری سارق ساختمان در حال ساخت در همدان
  • مهره موردعلاقه نکونام بلای جان تراکتور (عکس)
  • فرزندان مقتول از قصاص پدرشان گذشتند
  • خواستگاری با انگیزه سرقت و اخاذی
  • نایب رییس کمیسیون امنیت ملی: اقدام بعدی ایران علیه اسرائیل، پشیمان کننده‌تر از اقدام اول خواهد بود /آزموده را آزمودن خطاست
  • قاتل مجنون پول دیه هم ندارد