Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-30@05:02:05 GMT

حمله موشکی کشورهای غربی به سوریه محکوم است

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۷۷۲۰۲

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، آیت‌الله صفایی بوشهری صبح امروز در ابتدای درس خارج فقه خود با بیان اینکه این حمله به بهانه وجود انبار سلاح شیمیایی به سوریه انجام شده است افزود: حمله کشورهای غربی آمریکا، انگلیس و فرانسه همانند حرکتی بود که در عراق انجام دادند و به بهانه وجود انبار سلاح‌های شیمیایی و کشتار جمعی بدون مجوز سازمان ملل به آن کشور حمله کردند و بعد از آن مشخص شد که این مسئله بهانه‌ای بیش نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: جهان استکبار و شورای امنیت الان نیز دارند همان‌کار را با سوریه می‌کنند و این مقدمه‌ حمله بزرگی است که سوریه را مثل عراق اشغال کنند اما مطمئن باشند این کار آنها به جایی نمی‌رسد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر  شکستن خط مقاومت را از اهداف کشورهای یاد شده در حمله به سوریه عنوان و تاکید کرد: این حامیان تروریسم چون می‌بینند که جنایتکاران تکفیری در حال شکست نهایی هستند، در این اندیشه‌اند که جلوی این شکست را بگیرند و به بهانه اینکه دولت سوریه انبارهای بمب‌های شیمیایی دارد، خط مقاومت را بشکنند.

وی تصریح کرد: این در صورتی است که هنوز نه چیزی ثابت شده و نه جلسه شورای امنیت تشکیل شده و این خود عین قانون شکنی، جنایت و قداره‌کشی در جهان است.

آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان اینکه سازمان ملل یک سازمان استعماری و وابسته است که با پول و قدرت نظامی کشورهای استعماری مدیریت می‌شود تاکید کرد: انفعال سازمان ملل در برابر حمله سه کشور استعماری به سوریه باردیگر سرسپردگی این سازمان را اثبات کرد.

وی با اشاره به اینکه کشورهای غربی خود تولید کننده سلاح‌های کشتار جمعی و بمب‌های شیمیایی هستند و به سایر کشورها می‌فروشند، خاطرنشان کرد: ما هیچ‌گاه حمله شیمیایی به حلبچه در جریان جنگ تحمیلی را فراموش نمی‌کنیم که تمامی سلاح‌های شیمیایی به کار رفته، ساخت کشورهای اروپایی بود که در آن زمان این حرکت حتی محکوم نیز نشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر  تاکید کرد: این حمله جنایتکارانه را محکوم می‌کنیم و از خداوند می‌خواهیم این عمل مقدمه‌ای برای شکست نهایی آمریکا، انگلیس و فرانسه جنایتکار باشد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۷۷۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی به کشتی مرتبط با رژیم اسرائیل

به گزارش همشهری آنلاین، شرکت امنیت دریایی انگلیس «امبری» اعلام کرد یک کشتی کانتینربر با پرچم مالت در حالی که از جیبوتی به سمت بندر جده عربستان سعودی در حال حرکت بود، هدف حملات موشکی قرار گرفت و با سه موشک به این کشتی حمله شده است.

خبرگزاری رویترز نیز گزارش داد که براساس برآوردهای امبری، این کشتی به دلیل وجود روابط تجاری بین اپراتور ثبت شده آن با رژیم صهیونیستی هدف حمله قرار گرفته است.

هنوز جزئیات بیشتری از این خبر یا خسارات وارده احتمالی به کشتی مذکور منتشر نشده است. اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می‌شود.

نیروهای مسلح یمن از زمان آغاز جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه که 206 روز از آن می‌گذرد، اعلام کرده‌اند که به کشتیهای مرتبط با این رژیم اجازه عبور از تنگه باب المندب و دریای سرخ را نخواهند داد و در همین راستا نیز تاکنون به ده‌ها کشتی تجاری و نظامی مرتبط با اسرائیل و متحدان این رژیم حمله کرده‌اند.

آمریکا نیز در ادامه حمایت‌های خود از تل‌آویو، پس از شدت گرفتن عملیات‌های یمن علیه کشتی‌های صهیونیستی، ائتلافی را برای مقابله با نیروهای مسلح یمن تشکیل داده و تاکنون چند بار خاک این کشور را مورد تجاوز نظامی قرار داده است.

اما نیروهای مسلح یمن در واکنش به حملات جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به خاک یمن نشان داده که این تجاوزات مانع حمایت آنها از مردم غزه و مقاومت فلسطین نخواهد شد.

کد خبر 848113 منبع: فارس برچسب‌ها کشتیرانی یمن

دیگر خبرها

  • ایران حمله تروریستی هرات را محکوم کرد
  • استرداد بیش از ۱۹۰ خانواده عراقی از اردوگاه الهول سوریه به عراق
  • حمله موشکی به کشتی مرتبط با رژیم اسرائیل
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه
  • غریب‌آبادی: سرکوب جنبش‌‌های دانشجویی آمریکا را محکوم کنید
  • متهمان دارویی آذربایجان‌غربی به پرداخت ۷۴ میلیارد ریالی محکوم شدند
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل
  • (ویدئو) نابودی سیستم موشکی ۱۰۰ میلیون دلاری روسیه در حمله اوکراین
  • تصاویری از حمله موشکی مرگبار به عراق؛ هدف میدان گاز بود
  • حمیدرضا عزیزی، پژوهشگر بنیاد علم و سیاست آلمان: ایران در حمله به اسرائیل به کشورهای منطقه هم هشدار داد، هم اطمینان خاطر/ تهران قواعد درگیری با تل آویو را بازتعریف کرد/ همسایگان عربی ایران به دنبال موازنه و مفاهمه با تهران خواهند بود/ توانمندی موشکی ایران