Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- از نفرات شرکت کننده در مرحله اول رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزمایش دوپینگ به عمل خواهد آمد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، از نفرات شرکت کننده در مرحله اول رقابت‌های انتخابی تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد توسط نمایندگان ستاد ملی مبارزه با دوپینگ آزمایش دوپینگ به عمل خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحله اول رقابت های انتخابی تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد بزرگسالان به ترتیب روزهای 30 و 31 فروردین ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می‌شود و تماشای این رقابت‌ها برای عموم مردم رایگان خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۷۷۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیما عالمیان مجوز حضور در انتخابی المپیک را گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت‌های انتخابی آقایان تنیس روی میز جهت معرفی دومین ملی پوش تنیس روی میز کشورمان جهت اعزام به رقابت‌های آسیای میانه با حضور ۶ بازیکن برتر ایران در آکادمی امیر احتشام زاده تهران برگزار شد.

در پایان این رقابت‌ها نیما عالمیان با کسب بالاترین امتیاز موفق به پشت سر گذاشتن رقبای خود شد و جواز حضور در بازی‌های آسیای میانه که حکم انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس را دارد را دریافت کرد.

در این مسابقات انتخابی ۴ نفر برتر دسته برتر متشکل از حمیدرضا طاهرخانی، مهدی معدن کن، سروش امیری نیا و پویا دلواری که از مرحله نخست به مرحله پایانی راه یافته بودند به همراه نیما عالمیان و امیرحسین هدایی در یک جدول دوره‌ای با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان نیما عالمیان به عنوان نفر اول در رقابت‌های آسیای میانه برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ۲۰۲۴ پاریس جواز حضور گرفت.

پیش از این نوشاد عالمیان به عنوان نفر اول رنکینگ جهانی کشورمان با نظر کادر فنی برای حضور در مسابقات آسیای میانه انتصاب شده بود. رقابت‌های انتخابی المپیک در منطقه آسیای میانه ۲۸ اردیبهشت ماه به میزبانی ازبکستان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6080223 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • نیما عالمیان مجوز حضور در انتخابی المپیک را گرفت
  • دو پینگ‌پنگ باز اعزامی به رقابت‌های انتخابی المپیک مشخص شدند
  • نیما عالمیان ملی‌پوش تنیس روی میز در انتخابی المپیک شد
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ دست رستمی به مدال طلا نرسید
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ دست رستمی به مدال طلا نرسید + فیلم
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ اسماعیلی طلایی شد+ فیلم
  • اسماعیلی با طلای آسیا به رقابت انتخابی با قهرمان المپیک رسید
  • قهرمانی کاراته کای قمی در مسابقات انتخابی تیم‌ ملی
  • پهلوانان ایران در فینال رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا
  • سنندج، میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی دارت