Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازدید یوسف نژاد نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی از روند پیشرفت احداث بوستان ولایت ؛ بزرگترین مجموعه فرهنگی اجتماعی شمال کشور

به گزارش ایلنا و به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری ، علی اصغر یوسف نژاد نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی به همراه شهردار ساری از روند پیشرفت بزرگترین مجموعه فرهنگی اجتماعی شمال کشور بازدید و طی آن مراحل احداث و ابنیه های موجود در این بنا توسط شهردار مرکز استان تشریح گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان ذکر است این مجموعه فرهنگی اجتماعی به عنوان بوستان ولایت در محل پادگان سابق ساری و در فضایی به مساحت 6 هکتار در دست احداث می باشد.

در این محوطه با حفظ و بازسازی ابنیه تاریخی ، مکانهایی مانند سرای ارشد، کتابخانه دیجیتال ، مسجد ، محل بازی کودکان ، موزه ، آمفی تئاتر ، نگارخانه ، خانه معمار ، خانه گفتگو ، خانه هنرمندان و ... جانمایی گردیده که حاکی از آنست تیم مدیریت شهری هر پروژه عمرانی را با رویکرد و پیوست فرهنگی در دستور کار قرار خواهد داد.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری مجلس شورای اسلامی مسجد نماینده مردم موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۷۷۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند پیشرفت طرح پدافندی تامین آب شرب و بهداشتی شهر اردکان

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، جلال علمدار در بازدید از این طرح، گفت: طرح پدافندی تامین آب شرب و بهداشتی شهر اردکان به منظور جبران کمبود آب شهر‌های اردکان، احمد آباد و روستای ترک آباد در مواقع اضطراری در حال اجرا است.

وی، اعتبار این طرح را ۳۵۰ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: اعتبار این طرح از سوی شرکت معدنی و صنعتی چادرملوی اردکان تامین می‌شود.

مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی این طرح ۵۸ درصد است، ادامه داد: خط انتقال آب این طرح ۳۴ کیلومتر است که تاکنون ۲۰ کیلومتر آن با لوله چدن داکتیل با قطر ۵۰۰ تا ۸۰۰ میلی متر اجرا شده است.

ابوالحسینی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار نیز در این بازدید به بررسی روند پیشرفت خط انتقال آب مجتمع صنعتی معدنی چادرملو به این شهرستان پرداخت و گفت: امیدواریم این خط انتقال آب که می‌تواند بیش از ۳۰۰ لیتر در ثانیه آب را به شهرستان اردکان منتقل کند، تا قبل از شروع فصل تابستان و پیک مصرف آب به پایان برسد و ما شاهد آبرسانی به این شهرستان از مسیر خط انتقال آب باشیم.

دیگر خبرها

  • دشمن در تلاش برای ایجاد دوگانگی و اختلافات قومی و مذهبی است
  • انتقادات تند ذوالنوری از قالیباف در صحن مجلس /قدرت باید به نمایندگان برگردد
  • مجلس باید «نماینده‌محور» باشد نه رییس‎‌محور
  • خانه‌های دین و زندگی نقطه اتصال وحدت است
  • جذب اعتبارات مورد نیاز طرح‌های آبرسانی البرز ویژه پیگیری می‌شود
  • نماینده مجلس: ۱۰ نفر رئیسی را محاصره کرده و یک منظومه شمسی دیگر برای او تصویر می کنند / با ۴۰۰ محافظ به این شهر و آن شهر می روند بعد می گویند به میان مردم رفتیم
  • بررسی روند پیشرفت طرح پدافندی تامین آب شرب و بهداشتی شهر اردکان
  • زیرساخت‌های جزیره خارگ تقویت می‌شود
  • نباید قیمت‌ های سلیقه‌ای خودروسازان ملاک قرار بگیرد
  • یک نماینده مجلس سمت گرفت +جزئیات