Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@15:14:13 GMT

فرمانده ارشد نظامی: استکبار جهانی درصدد فتنه انگیزی است

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۷۸۰۵۹

فرمانده ارشد نظامی: استکبار جهانی درصدد فتنه انگیزی است

بیرجند - ایرنا - فرمانده ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران (آجا) در خراسان جنوبی گفت: استکبار جهانی و در راس آن آمریکا، تعدادی از کشورهای مرتجع منطقه و رژیم غاصب صهیونیستی به دنبال فتنه علیه جهان اسلام هستند.

به گزارش ایرنا امیر سرتیپ دوم ستاد قوام یوسفی روز یکشنبه در دیدار فرماندهان نیروهای مسلح استان با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: ایالات متحده آمریکا با همپیمانانش با هدف ضربه زدن به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی، سوریه را مورد اصابت موشک قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که کشورش هفت تریلیون دلار در آسیا و خاورمیانه هزینه کرد و هیچ دستاوردی نداشت، از این به بعد هم هر حرکت نظامی که در منطقه انجام دهند، هیچ دستاوردی برایشان ندارد.
فرمانده ارشد نظامی در استان خراسان جنوبی بیان کرد: اسلام همچنان با قدرت و عزت پابرجا خواهد بود و تنها نتیجه دشمنان نزدیک شدن به نقطه مرگ است.
وی افزود: امیدواریم در راستای بیانات مقام معظم رهبری به زودی اسلام و مسلمانان دور هم جمع شده و نماز وحدت را در قدس اقامه می کنند.
امیر یوسفی اظهار کرد: افتخار ما سربازی در رکاب ولایت و خادمی ملت فهیم ایران اسلامی است و برای حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشور تا آخرین لحظه حیات خود با ملت ایران و مقام معظم رهبری بیعت داریم و در این راه از هیچ تلاشی غافل نمی شویم.
وی گفت: یکی از راهبردهای سربازان ولایت در ارتش جمهوری اسلامی ایران این است که اعمال، رفتار و گفتار خود را بر مبنای استکبارستیزی اجرا کنند و استکبار جهانی و در راس آن آمریکا دشمن عام این مملکت و رژیم غاصب صهیونیستی دشمن خاص این کشور است.
فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی افزود: هر رفتار و نمایش قدرتی که استکبار جهانی و در راس آن آمریکا و کشورهای همپیمان آن را ناراحت کند به معنای صحت رفتار ماست و رضایت خداوند را به همراه دارد و اگر حرکت و صحبتی شود که دشمنان انقلاب را شاد کند آنجا خط قرمز ماست و آن حرکت را قطع می کنیم.
جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح استان مرزی خراسان جنوبی در آستانه 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی با حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند دیدار کردند.
7559*3028

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي دفاعي روز ارتش خراسان جنوبي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۷۸۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی یکشنبه شب در دیدار رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات، ضمن تقدیر از مدیریت امر مهم زمینه‌سازی حضور عاشقان در عتبات نور، اظهار کرد: در مقابل همت والای مردم ایران چنین کمک‌ها و مساعدت‌هایی هیچ نیست و بیشتر هم انتظار می‌رود.

وی با بیان اینکه اقیانوس کرم، شور و اشتیاق حسینی و ارادت ولایی مردم خیلی بیشتر از اینها است، افزود: به دلیل پیوندی که جریان بازسازی و زیارت عتبات عالیات با امر مقدس مقاومت منطقه دارد و فرماندهی مقاومت و عتبات عالیات شخصی به‌نام سردار سلیمانی است، از این رو انرژی و عشق لازم از اینجا به پیکر مقاومت تزریق می‌شود، پس عتبات عالیات را یک زیارت ساده نمی‌دانیم.

آیت الله محمدی لائینی تصریح کرد: سابقه آستانه‌بوسی و عتبات‌بوسی و سابقه بازسازی حرم و عتباتِ ایران دیرینه است.

عضو خبرگان رهبری تاکید کرد: شیعیان متمکن غنی در جاهای مختلف دنیا هستند که اگر ما هم نباشیم کار عتبات عالیات و امام حسین (ع) را انجام می‌دهند اما ما نباید این افتخار را از دست بدهیم.

امام جمعه ساری با بیان اینکه ما باید از فرصت اربعین و خیل عاشق بیشتر استفاده کنیم، عنوان کرد: به‌خصوص زواری که از سمت شرقی و شمال می‌آیند و باید ظرفیت ۵۰۰ هزار نفر را به ۵ میلیون نفر برسانیم تا در داخل ایران خاطره خوش داشته باشند.

این مسئول ادامه داد: دنیا به سمت مدرن و آسان‌تر شدن پیش می‌رود ما هم باید این روال را در مدیریت جریان اربعین در پیش بگیریم، زیرا این یک همایشی بی‌نظیر است که در جهان برای ما بازدارندگی دارد و بازدارندگی اربعین در برابر استکبار جهانی مسئله بزرگی است و رفتن ۵ میلیون جمعیت از ایران به عراق حرف دارد.

نماینده ولی فقیه در پایان خواستار حفظ امنیت مرزها، تسریع اجازه ورود زوار از کشورهای خودشان به ایران و بعد عراق، تقویت پروژه قطار از شلمچه به بصره و بعد به کربلا و بغداد، بسیج کردن شاه‌راه‌ها و شاه‌ریل‌ها، تسهیل امور و حذف بروکراسی اداری شد.

کد خبر 6091527

دیگر خبرها

  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • خراسان جنوبی از بالاترین ضریب‌های امنیتی برخوردار است
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • ایران، سرآمد در حوزه دفاعی و امنیتی، با وجود تهدیدات متعدد
  • فرمانده ارشد سپاه : اسم خلیج فارس را با کسی قسمت نمی کنیم/ اگر نفتکشی از ایران ببرید جبران خواهیم کرد
  • «حجت عباسی» فرمانده پدافند هوایی شرق شد
  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان