Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان، در این بیانیه آمده است: جنایت مثلث شوم غرب یعنی آمریکا، انگلیس و فرانسه در حمله به سوریه نشان از نیت پلید آنان در حمایت از تروریسم دارد و اکنون که تروریست‌های جنایتکار که دستشان به خون مردم بی گناه سوریه آلوده است، در آستانه شکست می‌بینند تلاش دارند تا با هدف قرار دادن ارتش سوریه و جبهه مقاومت اسلامی جانی تازه به این جنایتکاران بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز از این حمله که به اذعان خود تروریست‌ها بی فایده و از سر حماقت بود آن‌هایی خوشحالند و رقص شادی می‌کنند که نیتشان تیشه به ریشه اسلام زدن است؛ همان‌هایی که شبانه روز برای نابودی اسلامی ناب و جبهه مقاومت اسلامی برنامه ریزی و تلاش می‌کنند.
همزمانی سفرهای، ولی عهد رژیم سعودی به کشور‌های حمله کننده به سوریه، نشان از فساد این خاندان ملعون دارد که با وجود ادعای خادمی حرمین شریفین، در حال خیانت و ضربه زدن به اسلام هستند.
اما ترامپ و همدستانش و کشور‌های حمایت کننده از این جنایت بدانند که حزب الله پیروز است و پایان جنایتکاران تباهی است و انشاالله به زودی گلبانگ تکبیر در سراسر جهان شنیده خواهد شد و به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی جمهوری اسلامی تا پیروزی کامل دست از مقاومت بر نخواهد داشت.
اکنون ما پاسداران و بسیجیان قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق و سپاه سلمان، ضمن محکومیت جنایت کشور‌های غربی در حمله به سوریه، اعلام می‌داریم که تا پیروزی کامل بر پای پیمان خود با امامین انقلاب و آرمان‌های ارزشمند آن، حفظ آبروی ملت ایران، تمامیت ارضی کشور عزیزمان، انقلاب اسلامی، جبهه مقاومت و حمایت از مستضعفین جهان ایستاده ایم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۷۸۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان

سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب استان سیستان و بلوچستان توزیع شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرتیپ پاسدار سید حسن مرتضوی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه با اعلام این خبر گفت: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از ابتدای حادثه سیل اخیر در منطقه سیستان و بلوچستان اقدامات و خدمات موثری را به مردم این منطقه ارایه نموده و در ادامه این خدمات جریانی جهادی امروز محموله‌ای بزرگ شامل آرد، موادغذایی از قبیل برنج، روغن، انواع کنسروجات، ماکارانی، آب معدنی، رب و همچنین البسه ورزشی برای کودکان و نیز لوازم التحریر مدرسه بین مردم مناطق سیل زده در حال توزیع می‌باشد.


فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در ادامه با بیان اینکه تاکنون کمک‌های نیروی زمینی سپاه مبالغی بالغ بر ۵ میلیارد تومان بوده که در مناطق سیل زده جنوب استان توزیع شده است.


فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس نیروی زمینی سپاه اضافه کرد: نیرو‌های امدادی این قرارگاه به صورت مداوم و شبانه روزی در مناطق سیل زده حضور دارند و به انجام ماموریت‌های امداد و نجات می‌پردازند.


سرتیپ پاسدار مرتضوی تأکید کرد این کمک‌ها تا زمانی که نیاز مردم منطقه باشد، در کنار سایر خدمات جهادی و امدادرسانی سپاه ادامه خواهد یافت.
وی ادامه داد: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از آغاز سیل در استان سیستان و بلوچستان همواره در کنار مردم این خطه بوده و به کمک‌های خود ادامه می‌دهد.

دیگر خبرها

  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • بیانیه مقاومت عراق درباره حمله به هدف حیاتی در حیفا
  • بیانیه مقاومت اسلامی عراق درباره حمله به هدف حیاتی درحیفای اشغالی
  • سردار فدوی: مستکبرین عالم فکر نمی‌کردند روزی در منطقه غرب آسیا اساس آن‌ها زیر سوال برود
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • سردار فدوی خطاب به اسرائیل: التماس کردید حمله نکنیم، اما تصمیم حیدری گرفته شد