Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان از برگزاری مرحله استانی هفتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در اردیبهشت‌ ماه در زنجان خبر داد. ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴ استانها زنجان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، مهدی عباسی امروز در جمع اصحاب‌رسانه به آغاز به‌کار دبیرخانه استانی هفتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران با مدل جهاد دانشگاهی و نشان خواجه نصیرالدین طوسی اشاره و اظهار داشت: ثبت‌نام این جشنواره تا 10 اردیبهشت‌ماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از شرایط شرکت در این مسابقات سخن گفت و افزود: شرط ثبت‌نام در این مسابقات به این شرح است که باید حتما به شکل چهار نفره شرکت و برای ثبت‌نام باید به محل دبیرخانه واقع در جهاد دانشگاهی مراجعه کنند.

رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان با ابراز خرسندی از میزبانی قابل قبول زنجان برای برگزاری خوب جشنواره مناظرات دانشجویی گفت: خوشبختانه دبیرخانه استان زنجان کارنامه درخشانی در برگزاری این مسابقات دارد و امیدواریم که امسال هم مانند سنوات گذشته، عملکرد منحصر به فردی در سطح کشور داشته باشیم.

وی برگزاری مناظرات دانشجویی را به این شیوه خوب و عالی توصیف کرد و افزود: برگزاری مناظرات دانشجویی به این شکل مختص جهاد است  و این مسابقات سبب استقبال دانشجویان شده است.

عباسی با تاکید بر اینکه مناظرات دانشجویی توسط داوران خبره قضاوت می‌شود، تصریح کرد: زمان مسابقه بین دو تیم 32 دقیقه است و هر سه داور باید بر اساس آیین‌نامه عضو هیئت علمی و دارای مدرک دکترای تمام باشند.

وی با اشاره به اینکه برگزیدگان مسابقات استانی با توجه به ظرفیتی که دبیرخانه مرکزی در تهران، اعلام خواهد کرد به مسابقات منطقه‌ای در مهرماه امسال اعزام خواهند شد، گفت: مرحله کشوری این مسابقات، بهمن‌ماه امسال در تهران برگزار می‌شود.

رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان در پایان گفت: دبیرخانه استانی این مسابقات در زنجان با شماره تماس 33035310-024 پاسخ‌گوی سئوالات دانشجویان شرکت کننده هستند.

انتهای پیام/ ز

R41375/P41362/S6,59/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۷۸۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار کتاب «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس جهاد دانشگاهی استان گفت: این کتاب به قلم دکتر مهدی محمودی کامل آباد عضو هیئت علمی دانشگاه هنر اصفهان و مهری محمدیان پژوهشگر دانشگاه فنی و حرفه‌ای تألیف و به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری منتشر شد.
رضائی افزود: کتاب «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» در ۱۲۳ صفحه در قطع وزیری تألیف و به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی استان وارد بازار نشر شده است.
در معرفی کتاب آمده است: سؤال پژوهش جایگاهی برتر در شکل‌گیری ساختمان یک پژوهش دارد؛ به‌گونه‌ای که بسیاری از صاحب‌نظران امر تحقیق کامیابی یا ناکامی پژوهش‌ها را وابسته به کیفیت سؤال‌های پژوهش می‌دانند. بررسی شمار زیادی از پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویان معماری در ایران نشان می‌دهد که بخش چشمگیری از کاستی‌ها در فرایند پژوهش دانشجویان از کجروی یا ضعف در ساخت و پیکره‌بندی سؤال‌های پژوهش سرچشمه می‌گیرد.
انتشارات جهاد دانشگاهی استان چهارمحال و بختیاری که به صورت تخصصی در حوزه نشر دانشگاهی فعالیت می‌کند، تلاش می‌کند در کوتاه‌ترین زمان ممکن آثار دانشگاهیان و اساتید را به چاپ برساند.
علاقمندان برای دریافت کتابِ «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» به درگاه اینترنتی ۱۶book.ir مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • استفاده از توان جهاد دانشگاهی زنجان برای خدمت به جوانان ضروری است
  • ۱۵ طرح جهاد دانشگاهی در ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • برگزاری نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی
  • انتشار کتاب ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری
  • انتشار کتاب «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» در چهارمحال و بختیاری
  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد
  • تجمع دانشگاهیان زنجان درحمایت از خیرش دانشجویان آمریکا برگزار شد
  • دهم خرداد ماه، انتخابات نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ برگزار می‌شود
  • تجمع دانشجویان زنجانی برگزار می شود
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز