Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-19@02:48:11 GMT

خودروهای داخلی چه کیفیتی دارند؟

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۷۹۲۱۳

خودروهای داخلی چه کیفیتی دارند؟

ساعت24-گزارش ارزیابی کیفی خودروهای سواری تولیدی در اسفند ماه ۱۳۹۶ منتشر شد.

در گروه خودروهای سواری با سطح قیمتی کمتر از ۲۵ میلیون تومان، سایپا ۱۳۱ تولیدی سایپا دو ستاره کیفی کسب کرده است.

باقی خودروهای قرار گرفته در این گروه شامل سایپا ۱۳۱ پارس خودرو، سایپا ۱۳۲ و سایپا ۱۱۱ همچنان در پایین‌ترین سطح کیفی قرار داشته و تنها یک ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گروه خودروهای با سطح قیمتی ۲۵ تا ۵۰ میلیون تومان، خودروهای ساندرو، تندر ۹۰ پلاس اتوماتیک، پژو ۲۰۷ اتوماتیک و پارس تندر چهار ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

خودروهای تندر ۹۰، رانا، دنا پلاس، پژو ۲۰۶ صندوق‌دار و پژو ۲۰۶ نیز دارای سه ستاره کیفی هستند. نیو ام‌وی‌ام ۳۱۵، دنا، دانگ فنگ H۳۰، پژو پارس، پژو ۴۰۵، تیبا هاچ‌بک، تیبا، ساینا، سورن و سمند نیز دو ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

در گروه خودروهای با سطح قیمتی ۵۰ تا ۷۵ میلیون تومان، خودروی B۳۰ چهار ستاره کیفی را کسب کرده است. چانگان CS۳۵، آریزو ۵ و برلیانس H۳۳۰ نیز دارای سه ستاره کیفی هستند. لیفان ایکس ۶۰ اتوماتیک نیز دو ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده است.

اما در گروه خودروهای با سطح قیمتی ۷۵ تا ۱۰۰ میلیون تومان، سراتو و هیوندای آی‌۲۰ چهار ستاره کیفی را کسب کرده‌اند. خودروهای تیگو ۵، جک S۵ و هایما S۷ اتوماتیک نیز دارای سه ستاره کیفی هستند.

در گروه خودروهای با سطح قیمتی بالاتر از ۱۰۰ میلیون تومان نیز، سه خودروی قرار گرفته در این گروه شامل پژو ۲۰۰۸، نیو مزدا ۳ و سوزوکی گراندویتارا چهار ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

در مدل ارزیابی کیفیت خودروهای داخلی، این محصولات بسته به کیفیت خود یک تا پنج ستاره کسب می‌کنند. یک ستاره پایین‌ترین سطح کیفی و پنج ستاره بالاترین سطح کیفی را نشان می‌دهد.

انتهای پیام

ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۷۹۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه کمی و کیفی خدمات آزمایشگاهی در فارس

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز  در مصاحبه با خبرنگار  خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس ، به مناسبت روز علوم آزمایشگاهی گفت: در حال حاضر در بخش درمان استان فارس حدود ۳۳۰ آزمایشگاه تشخیص بالینی خدمات تخصصی و فوق تخصصی به مراجعه کنندگان خدمات ارائه می‌دهند.
دکتر مهرداد شریفی افزود: پارسال حدود ۲۹ میلیون مورد خدمات آزمایشگاهی در آزمایشگاه‌های دولتی و خصوصی استان فارس ارائه شده است که این آمار نشان از توسعه کمی خدمات آزمایشگاهی دارد.

وی افزود: درکنار توسعه کمی خدمات آزمایشگاهی، کیفیت این خدمات هم افزایش یافته است و خدمات نوین و پیشرفته از جمله آزمایش‌های سلولی و مولکولی که نیاز به فناوری پیشرفته دارند در آزمایشگاه تعدادی از بیمارستان‌های دانشگاهی استان در حال ارائه است.
وی افزود: با توجه به اینکه استان فارس و شهر شیراز قطب گردشگری سلامت است و از آنجا که کشور‌های حاشیه خلیج فارس امکان انجام برخی آزمایش‌های فوق تخصصی را ندارند و بیماران یا نمونه‌های آنها را به کشور‌های اروپایی ارسال می‌کنند، بسته خدمات آزمایشگاهی در شهر شیراز برای گردشگران سلامت آماده شده است.
دکتر شریفی افزود: بهره‌مندی از فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در تشخیص‌های آزمایشگاهی در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی شیراز است.
امروز، ۳۰ فروردین، زاد روز حکیم جرجانی به عنوان روز علوم آزمایشگاهی نام گرفته است.
زین‌الدین ابوالفضائل اسماعیل بن حسین جرجانی معروف به سید اسماعیل و ملقب به حکیم جرجانی در سال ۴۳۴ هجری قمری در شهر گرگان چشم به جهان گشود و در زمینه طب و پزشکی تحصیل کرد. تألیف ذخیره خوارزمشاهی که شامل مهمترین مباحث و مطالب پزشکی به صورتی جامع و قابل فهم است موجب شد تا حکیم جرجانی مکتب ملی فارسی نویسی را بنیان گذاری کند. تحقیقات گسترده این حکیم درباره خون و مایعات بدن در راستای تشخیص انواع بیماری‌ها، سالروز تولد او را در تقویم ایران به روز آزمایشگاه و علوم آزمایشگاهی اختصاص داد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • زنجان رکورددار آلودگی هوا/ شاخص کیفی ۲۰ شهر سالم و پاک ثبت شد
  • ثبت آلودگی هوا در ۳ شهر خوزستان
  • این خودروی پرطرفدار ۵۵ میلیون تومان گران شد !
  • توسعه کمی و کیفی خدمات آزمایشگاهی در فارس
  • هوای سه شهر خوزستان در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • ناسالم بودن هوای ۲ شهر خوزستان
  • آلودگی هوا در ۲ شهر خوزستان
  • ناسالم بودن هوای خرمشهر برای گروه‌های حساس
  • هوای اصفهان بر مدار سبز و زرد
  • افزایش ۵ تا ۵۰ میلیون تومانی قیمت برخی خودروها دربازار؛ کوئیک،دنا، تارا و انواع پژو چند شد؟ | جدول قیمت ها