Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از دانشجویان پسر رشته حقوق دانشگاه علامه محدث نوری شهرستان نور به خاطر علاقه‌ای که به یکی از دانشجویان دختر این دانشگاه داشت، خودکشی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اگرچه ماجرای عشق و عاشقی در بین برخی از جوانان موضوع تازه‌ای نیست؛ اما این بار این موضوع باعث خودکشی یکی از دانشجویان رشته حقوق دانشگاه علامه محدث نوری شهرستان نور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یکی از دوستان نزدیک دانشجوی فوت شده در این رابطه در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: دانشجوی فوت شده در رشته حقوق تحصیل می‌کرد و ورودی سال ۹۴ بود که از ترم اول دانشگاه با یکی از خانم‌های دانشگاه ارتباط داشت و با وی قرار ازدواج هم گذاشته بودند؛ اما در ایام تعطیلات عید، گویا این خانم با شخص دیگری عقد می‌کند.

این دانشجو اضافه کرد: بعد از بازگشایی دانشگاه و بعد از تعطیلی عید دانشجوی فوت شده (ح-م)  با مشاهد حلقه در دستان دختر مورد علاقه‌اش و در پی صحبتی که با این خانم داشت، متوجه می‌شود که این خانم عقد کرده است؛ بنابراین بعد از اتمام کلاس به خانه می‌رود و با خوردن قرص برنج خودکشی می‌کند.

این دانشجوی رشته حقوق گفت: در کانال‌های تلگرامی خبر‌های زیادی در این مورد مطرح شده، ولی واقعیت آن چیزی بود که گفته شد و این مرحوم مشکل دیگری نداشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۷۹۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشت مکانیزه ۷۵ درصد از اراضی شالیزاری شفت

مهدی نقدی، فرماندار شفت همزمان با آغاز کشت برنج در شالیزار‌های این شهرستان از ۲ مجموعه بانک نشاء گلخانه‌ای و سنتی در روستای لَختَکی بازدید کرد.

او با بیان اینکه شهرستان شفت دارای ۷ بانک نشاء برنج است، گفت: در نظر داریم در آینده نزدیک با حمایت آن را به سقف ۱۰ واحد برسانیم.

فرماندار شفت تصریح کرد: حدود ۷۵ درصد از اراضی شالیزاری این شهرستان به صورت مکانیزه نشا می‌شوند و همچنین بیش از ۱۱۰ دستگاه نشاکار در فصل کشت برنج در این شهرستان مشغول به فعالیت هستند.

محمدرضا یوسف نژاد، مدیر جهاد کشاورزی شفت هم در این بازدید حمایت و ترغیب کشاورزان به ایجاد بانک نشاء برنج را از مهمترین برنامه‌های این اداره اعلام کرد.

به گفته او، کشت مکانیزه برنج ضمن اینکه از لحاظ هزینه‌ای مقرون به صرفه است باعث بالا رفتن میزان تولید نیز می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی شفت افزود: کاهش سختی کار، صرفه جویی در وقت و انجام به موقع عملیات کشاورزی، افزایش محصول، افزایش بهره وری و کاهش هزینه‌های تولید و تهیه نشاء سالم و عاری از افت و بیماری از مهمترین مزایای کشت مکانیزه برنج است.

شهرستان شفت در ۱۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • پیشنهاد افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی حقوق کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد
  • پیشنهاد افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی حقوق کارکنان دانشگاه آزاد
  • افزایش حقوق کارکنان دانشگاه آزاد
  • افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی افزایش حقوق در دانشگاه آزاد اسلامی
  • پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • اظهارات دانشجوی ناهی از منکر از روز حادثه/ برای دفاع از ۳ دختر تذکر لسانی دادم و اوباش با چاقو حمله‌ور شدند
  • کشت مکانیزه ۷۵ درصد از اراضی شالیزاری شفت
  • جزئیات تازه و تکان‌دهنده از خودکشی سمیرا آل سعیدی
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است