Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار علی اکبر مداحی مدیر ستاد مرکزی هیات رزمندگان اسلام در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درخصوص برنامه های این ستاد در ایام اعیاد شعبانیه گفت: الحمد الله بعد از حدود ۱۵ سال که ما در بین الحرمین کربلای معلی برنامه‌ای رسمی نداشتیم، امسال در ایام مبارک سوم، چهارم و پنجم (اعیاد شعبانیه)، به مدت سه شب، از ۲۹ فروردین جشن باشکوهی را در بین الحرمین  با عنوان هیئت احباب الرضا برگزار خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه درخصوص حضور مداحان اهل بیت علیهم السلام در این مراسم، بیان کرد: ذاکران سعید حدادیان، سید مجید بنی فاطمه و مهدی سلحشور، در این سه شب در کشور عراق برنامه خواهند داشت و همزمان با این شبها نیز دعای کمیل در خیمه گاه توسط سعید حدادیان برگزار می شود و به صورت زنده به روی آنتن شبکه قرآن می رود.

مداحی در پایان افزود: همچنین دعای پرفیض ندبه در بین الحرمین، توسط محمد رضا غلامرضا زاده برگزار می شود و به صورت زنده شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

تدارک ویژه هیئت رزمندگان اسلام در کربلای معلی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مناسبت های مذهبی اعیاد شعبانیه کربلا مداحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۷۹۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین همایش بین‌المللی «غزه زنده است» در دانشگاه الزهرا (س) برگزار می‌شود

اولین همایش بین‌المللی «غزه زنده است» با محوریت اصلی فعال کردن دیپلماسی زنان در حوزه مقاومت از سوی دانشگاه الزهرا (س) برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، همایش بین المللی «غزه زنده است» با هدف فعال کردن دیپلماسی زنان در حوزه مقاومت، پاسداشت مقام انسانیت، همدردی با مردم مظلوم و مقتدر غزه به ویژه زنان و کودکان و تبیین ابعاد گوناگون عملیات غرورآفرین "وعده صادق" سپاهیان سرافراز ولایت در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی، از سوی دانشگاه الزهرا (س) و مشارکت برخی از سازمان‌ها و نهاد‌های حامی فلسطین، روز سه‌شنبه مورخ ۴ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۶:۰۰ با حضور جمعی از وزیران، سفرای کشورها، نماینده حماس در تهران، نماینده جنبش جهاد اسلامی و برخی مسئولان، فعالان سیاسی و بین‌المللی برگزار خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیأت مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • کدام دعا نماز را باطل می‌کند؟
  • اعتبارمداح برای مجالس مومنین است
  • آغاز هفته فرهنگی اصفهان با شعار «اصفهان؛ شهر زنده، شهر زندگی»
  • آغاز هفته‌ فرهنگی اصفهان با شعار شهر زنده، شهر زندگی
  • قاچاقی یکی از مداح ها را به آسایشگاه خودمان آوردیم /مرشد گفت مرد حسابی اگر تو روسیاه هستی چرا پای ما را وسط می کشی؟
  • ببینید | مداحی حاج محسن مرادی در برنامه سحر گاهی خوان نیاز شبکه ۲ شب عید فطر ۹۸
  • اولین همایش بین‌المللی «غزه زنده است» در دانشگاه الزهرا (س) برگزار می‌شود
  • جشن‌های دهه کرامت در قم به‌صورت بین‌المللی برگزار می‌شود
  • بیش از ۱۰۰ اجرای موسیقی زنده در استان بوشهر برگزار شد