Web Analytics Made Easy - Statcounter

آبشار یاسوج یکی از مناطق تفریحی و گردشگری شهر یاسوج است که گویا به حال خود رها شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایل بانو، ابشار یاسوج به دلیل اینکه  تنها دو کیلومتر با مرکز شهر فاصله دارد یکی از مکان های گردشگری و تفریحی است که هر ساله به ویژه در ایام نوروز پذیرای مسافران و گردشگران زیادی از سراسر کشور است به گونه ای که گاهی به دلیل حجم زیاد مسافران دیگر جایی برای اسکان ندارد و قفل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

جاده دسترسی به ابشار یاسوج در هر فصل زیبایی های خاص خودش را دارد در فصل پاییز برگ های زردی که باد آن ها را جا به جا می کند و در فصل بهار که سرسبزی آن جاده های شمال را یادآوری می کند و در فصل زمستان که زیبایی های خاصی دیگر را نمایان می کند.

با وجود ورود مسافران زیاد به ابشار یاسوج بنابراین می طلبد که شهرداری یاسوج برای ساماندهی و زیباسازی این ابشار هر ساله بهتر از سال های قبل عمل کند و در زیباسازی ورودی این ابشار تلاش کند چرا که مسافران در بدو ورود به ابشار ورودی آن را می بینند اگر زیبا باشد و یا نا زیبا چهره شهر را نشان می دهد.

 

 

یکی از مخاطبان این پایگاه خبری تصاویری ارسال کرده است که از وضعیت نابسامان ورودی ابشار یاسوج حکایت دارد وزباله هایی که به حال خود رها شده اند و هیچکس در فکر جمع اوری آنها نیست و چهره ای نازیبا به ابشار یاسوج داده است.


وقتی برای ورودی این منطقه مبالغ مختلف دریافت می شود شهرداری نیز باید برای زیباسازی آن بیشتر تلاش کند.

          انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۷۹۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبشار زیبای تخت‌چو در استان لرستان

آبشار زیبای تخت‌چو در استان لرستان

دیگر خبرها

  • آبشار زیبای تخت‌چو در استان لرستان
  • لزوم همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای توسعه گردشگری اردبیل
  • در جشنواره شکوفه‌های بادام ‌شهر زیبای دژکرد چه گذشت؟
  • برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در شهر زیبای دژکرد
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود
  • آسیب جدی به بناهای تاریخی کاشان وارد نشده است
  • دردسرهای نخستین شهر جهان که ورود به آن پولی شد!
  • رییس اورژانس کشور وارد یاسوج شد
  • (تصاویر) ترسناک‌ترین جاذبه‌های گردشگری جهان؛ از قلعه اجنه تا جنگل خودکشی!
  • لحظات مرگ یک چهره برجسته در مراسم بزرگداشتش