Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی آشتاب، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به نام‌گذاری پنجم تا یازدهم اردیبهشت‌ماه به‌عنوان هفته کارگر،  غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان ‌های شهیدان، دیدار کارگران با نماینده ولی‌فقیه در استان، حضور در نمازجمعه، بازدید از واحدهای کارگری استان، سرکشی از خانواده‌های گران‌قدر شهدای کارگر، دل‌جویی از کارگران بستری شده در بیمارستان تامین اجتماعی و نیز تجلیل از کارگران نمونه را ازجمله برنامه‌های هفته کارگر در لرستان عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این‌که در طول هفته کارگر مسابقات مختلف ورزشی بین واحدهای کارگری استان لرستان برگزار می‌شود، به برگزاری اولین جلسه کمیته بزرگداشت هفته کار و کارگر طی هفته گذشته در اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اشاره کرد و ادامه داد: نقش کارگران در عرصه‌های مختلف اجتماعی و اقتصادی کشور بسیار مهم و تاثیرگذار است.
آشتاب افزود: هفته کارگر فرصتی است که بتوانیم زحمات کارگران را به جامعه و مردم معرفی کرده، لذا بایستی به خواسته‌ها و برنامه‌ریزی برای رفع مشکلات این قشر زحمت‌کش تلاش مضاعفی انجام دهیم.
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان لرستان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در نام‌گذاری سال‌جاری به نام «حمایت از کالای ایرانی»، تاکید کرد: قشر کارگران در عرصه‌های مختلف اجتماعی و اقتصادی کشور به‌ویژه اقتصاد مقاومتی و تولید کالای ایرانی بسیار مهم و تاثیر‌گذار است و کار بزرگ حرکت چرخه‌های تولید برعهده این قشر زحمت‌کش جامعه است که می‌بایست توجه ویژه‌ای به آن‌ها شود.
وی حمایت از کالای ایرانی را کمک به کارگران و حفظ اشتغال در کشور عنوان کرد و اظهارکرد: این کارگران هستند که می‌توانند صنعت و تولید کشور را به سمت شکوفایی برده و فرصتی جهت استفاده از تولیدات داخلی، پیشرفت و تعالی صنعت کشور ایجاد کنند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۷۹۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش ایمنی وبهداشت شغلی شرکت‌های شهرستان میبد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، به همت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی میبد و با همکاری معدن سنگ آهن سورک ندوشن، همایش آموزشی مسئولین ایمنی شرکت‌های شهرستان میبد در محل خانه فرهنگ دکتر اسلامی این شهر برگزار شد.


این همایش با حضور محمدی مدیر روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و با تدریس مهندس دشت آبادی رئیس اداره بازرسی کار آن اداره ک و مسئولین ایمنی شرکت‌های شهرستان میبد برگزار شد.


رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی میبد، هدف از برگزاری این همایش آموزشی را ارتقاء سطح دانش مسئولین ایمنی در راستای افزایش سطح ایمنی و کاهش حوادث ناشی از کار در سطح کارگاه‌های شهرستان عنوان نمود.


علائی در پایان، هفته کار و کارگر را به تمامی کارگران شهرستان به ویژه کارگران بخش ندوشن تبریک گفت و خواستار رعایت هر چه بیشتر نکات ایمنی در کارگاه‌های شهرستان توسط کارگران و کارفرمایان شد.


در پایان از ۳ نفر از مسئولین برتر شرکت‌های شهرستان به شرح ذیل تجلیل به عمل آمد.

دیگر خبرها

  • ۵۱ باب خانه بهداشت کارگری در مناطق صنعتی اصفهان ساخته شد
  • کارگران نمونه در گناوه تجلیل شدند
  • امسال برای اشتغال فارغ‌التحصیلان برنامه ریزی شده است
  • کاهش ۹ درصدی حوادث ناشی از کار در کشور
  • پیام تبریک مدیرعامل کروز به مناسبت روز کارگر
  • وزارت کار بخشی از سهم اشتغال کشور را به فارغ‌التحصیلان اختصاص داده است
  • برگزاری همایش ایمنی وبهداشت شغلی شرکت‌های شهرستان میبد
  • ۱۰۸ درصد تعهدات اشتغال در رودسر محقق شده است
  • پیام نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت روز معلم و کارگر
  • کارگران عامل مهم توسعه اقتصادی کشور هستند