Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار لرستان گفت: فیلم تیراندازی در خیابان‌های خرم‌آباد مربوط به آذر ماه سال گذشته است. ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸ استانها لرستان نظرات

حبیب‌الله خجسته پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد در رابطه با فیلم منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تیراندازی در خیابان‌های خرم‌آباد اظهارداشت: این فیلم تیراندازی مربوط به آذر ماه سال گذشته بوده که در خرم‌آباد اتفاق افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در همان زمان عوامل این تیراندازی شناسایی و برخورد لازم با آن‌ها انجام گرفت اما اکنون با  توجه به پخش فیلم و اینکه چهره خوبی را از شهر و استان ما معرفی نکرده‌اند مجدد این افراد دستگیر شده‌اند تا علت ضبط و پخش این فیلم معلوم شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان به دستگیری 5 نفر در این زمینه اشاره کرد و گفت: با منتشرکنندگان این فیلم برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ ز

R41450/P41362/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۷۹۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح امنیت محله محور پلیس در شهرهای لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یحیی الهی امروز سه‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت محله محور در سطح استان لرستان مأموران انتظامی با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری ۳۳ سارق و یک مال‌خر و کشف شش دستگاه خودرو و موتورسیکلت و مقادیری اقلام مسروقه شدند.

وی افزود: مأموران در همین راستا موفق به کشف ۸۷ قبضه انواع سلاح شامل ۵۱ قبضه سلاح شکاری و ۳۶ قبضه سلاح جنگی و کشف ۷۳۶ عدد انواع فشنگ و دستگیری ۳۳ نفر دراین‌رابطه شدند.

فرمانده انتظامی لرستان، گفت: در حوزه مبارزه با مواد مخدر و سوداگران مرگ، مأموران موفق به کشف ۶۳۸ کیلو ۵۶۱ گرم انواع مخدر و ۱۳ هزار و ۶۵۶ عدد قرص متادون و دستگیری و جمع‌آوری ۱۹۳ قاچاقچی، خرده‌فروش و معتاد متجاهر شدند.

سردار الهی با بیان اینکه مأموران در حوزه مبارزه با قاچاق کالا موفق به توقیف ۱۲ دستگاه خودرو سنگین و شوتی و کشف بیش از ۱۲ هزار ۴۵۳ قلم انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از ۲۳ میلیارد ریال شدند، تصریح کرد: ۱۲ قاچاقچی دراین‌رابطه دستگیر شده است.

وی با اشاره به دستگیری شش نفر اراذل‌واوباش در سطح استان و توقیف ۴۱ دستگاه خودرو و موتورسیکلت هنجارشکن و متخلف، تصریح کرد: طرح‌های امنیت محله محور پلیس با همکاری خوب مردم و حمایت دستگاه قضائی با جدیت و قاطعیت ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6062808

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل قتل یک‌ نفر در مراسم عروسی
  • بازداشت عامل تیراندازی و قتل در مراسم عروسی در گتوند
  • دستگیری عامل قتل یک‌ نفر در مراسم عروسی گتوند
  • خوزستان/ دستگیری عامل قتل یک‌ نفر در مراسم عروسی
  • عامل تیراندازی و قتل در مراسم عروسی در گتوند بازداشت شد
  • جان باختن یک نفر در گتوند بر اثر رسم غلط تیراندازی در مراسم عروسی
  • اجرای طرح امنیت محله محور پلیس در شهرهای لرستان
  • اجرای طرح عملیاتی امنیت محله محور در لرستان
  • ۸۷ قبضه سلاح در لرستان کشف و ضبط شد
  • کشف ۶۳۸ کیلو و ۵۶۱ گرم انواع مخدر در لرستان