Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - بازیکن السد قطر می‌گوید این تیم برای کسب رده نخست گروه به تهران آمده است.

 

به گزارش وب سایت نود، احمد سهیل بازیکن تیم السد در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس گفت: ما اعتقاد داریم که فردا بازی دشواری داریم چرا که هواداران زیادی به حمایت از پرسپولیس خواهند پرداخت، امیدوار هستیم که هر دو تیم و تماشاگرانشان از بازی فردا لذت ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد سهیل در خصوص اینکه نظرش درباره جو ورزشگاه آزادی در بازی فردا چه خواهد بود، گفت: ما فردا بازی دشواری در پیش داریم چرا که باید هم با پرسپولیس بازی کنیم و هم اینکه با هواداران پرشور این تیم روبه‌رو شویم، اما با همه این شرایط ما همه تلاشمان را خواهیم کرد تا برنده از بازی بیرون برویم.

وی در مورد اینکه فردا السد برای برد به زمین می‌رود یا مساوی،‌ گفت: ما دو شانس داریم، هم می‌توانیم با پیروزی از بازی بیرون بیاییم و هم با مساوی، اما می‌دانم که در تیم ما کسی برای مساوی به زمین نمی‌آید و همانطور که سرمربی ما گفت از بازی فردا برد می‌خواهیم.

2051

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۷۹۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک سپاهانی دیگر به بازی با پرسپولیس نمی رسد

به گزارش همشهری آنلاین، رضا اسدی هافبک تیم فوتبال سپاهان بازی با پرسپولیس را هم از دست داد. این بازیکن به دلیل مصدومیت، در چند بازی اخیر تیمش به میدان نرفته است و مراحل درمانی را پشت سر می‌گذارد.

روند بهبود آسیب‌دیدگی رضا اسدی مثبت است، ولی او نمی‌تواند در بازی مقابل تیم سابقش نیز به میدان برود.

بر اساس این گزارش، فرشاد احمدزاده هم دیگر مصدوم سپاهان است که برای حضور در بازی با پرسپولیس وضعیت مبهمی دارد. کادر پزشکی سپاهان در تلاش برای رفع مصدومیت این بازیکن است تا به بازی روز چهارشنبه برسد.

فرشاد احمدزاده در دقایق پایانی دیدار روز گذشته مقابل استقلال ملاثانی وارد زمین شد و سپاهان را همراهی کرد اما ظاهراً بعد از مسابقه مجدداً احساس درد کرده است.

دیدار پرسپولیس - سپاهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۹:۳۰ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر 847502 منبع: تسنیم برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه سپاهان

دیگر خبرها

  • احمدعباسی: برای سختی‌هایی که کشیدم گریه کردم
  • لیموچی: پرسپولیس تمام شد، فردا بازی داریم!
  • پرسپولیس برای رامین رضاییان استعلام گرفت
  • پایان لیگ ستارگان قطر با شکست سنگین السد
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی شکست سنگین السد
  • چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟
  • دو غایب بزرگ سپاهان در بازی حساس با پرسپولیس
  • یک سپاهانی دیگر به بازی با پرسپولیس نمی رسد
  • غایبان سپاهان برابر پرسپولیس
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...