Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@04:30:41 GMT

طرح های اشتغالزا در اولویت دریافت تسهیلات قرار می گیرد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۸۰۲۵۴

طرح های اشتغالزا در اولویت دریافت تسهیلات قرار می گیرد

به گزارش ایرنا، اقبال عباسی روز یکشنبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار کرد: از این پس پرداخت تسهیلات و کمک های فنی و اعتباری به طرح هایی با هدف توسعه روستاها و جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهر که دارای ظرفیت ایجاد اشتغال هزار نفری با ارزان ترین سرمایه هستند،جایگزین ارائه تسهیلات به کارخانه هایی می شود که اشتغال آنان با سرمایه هنگفت به یکصد نفر نیز محدود نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی حمایت از قالیبافان روستایی و تامین بخشی از نیازهای نقدی وغیر نقدی آنان برای راه اندازی دار قالی در تمامی شهرستان ها را یکی از این موارد عنوان کرد.
عباسی ادامه داد: حمایت از بهره بردارانی که تمایل به تبدیل دامداری سنتی خود به صنعتی دارند و یا تولید کنندگانی که درصدد راه اندازی واحدهای فرآوری محصولات کشاورزی بخصوص بادام هستند از دیگر مواردی است که می توانند در ردیف طرح های اولویت دار و مشمول کمک های فنی و اعتباری قرار گیرند.
استاندار چهارمحال و بختیاری، حمایت از کالاهای ایرانی و تولیدات داخلی را از اولویت های استان برای ارائه اعتبارات تملک دارائی و کمک های فنی و اعتباری به متقاضیان عنوان کرد.
عباسی ادامه داد: البته این کمک ها تنها به اعتبارات نقدی محدود نمی شود و دیگر موارد نظیر تامین زمین، مکان، آب، برق، گاز و یا تجیهزات مورد نیاز سرمایه گذار را نیز شامل می شود.
به گزارش ایرنا، در این نشست مشکلات اعتباری چند واحد تولیدی مصنوعات چوبی، تولید ظروف یکبار مصرف گیاهی، شیرخشک پگاه و شرکت چینی سحر استان بررسی و برای حل این مشکلات که به طورعمده تقسیط بدهی و جریمه ها را شامل می شد، تصمیم گیری شد.
8125/6021
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال ایجاد اشتغال چهارمحال و بختیاری سرمایه محصولات کشاورزی مهاجرت موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۸۰۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰ درصد هزینه گلخانه به صورت تسهیلات در اختیار افراد قرار می گیرد

نوید فرهانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بحث سیاست توسعه گلخانه‌های کشور مبتنی بر یک سری از مطالعات بود که توسط وزارت جهاد کشاورزی در سال‌های ۹۴ و ۹۵ انجام شد و هیأت دولت مصوب کرد بحث گلخانه‌ها در کل کشور توسعه پیدا کند.

وی افزود: استان گلستان یکی از استان‌هایی است که برخی از نقاط استان مستعد تولید گلخانه هستند که بر همین اساس مجوزهایی گرفته شود و تسهیلات لازم به متقاضیان داده شود.

مدیر باغبانی جهاد کشاورزی استان گلستان با اشاره به اینکه افرادی که علاقه مند به این حوزه هستند باید از یک حداقلی‌ها برخوردار باشند، گفت: برای احداث گلخانه مساحتی به متراژ چهار هزار متر مربع زمین نیاز است که حداقل سه هزار متر آن تحت پوشش گلخانه‌ای قرار گیرد.

فرهانی ادامه داد: پیشنهاد می‌شود افرادی که می‌خواهند در این بخش ورود کنند سطوح بالاتری را انتخاب کنند تا از درآمد بیشتری برخوردار شوند و بتوانند کار صادرات را انجام دهند.

وی با بیان اینکه بعد از استعلام‌های مربوطه که از ادارات اخذ می‌شود مجوز پروانه تأسیس صادر می‌شود، یادآور شد: با پروانه تأسیس که صادر می‌شود افراد می‌توانند مجوز تغییر کاربری را دریافت کنند.

فرهانی در خصوص تسهیلات اظهار کرد: ۸۰ درصد هزینه گلخانه به صورت تسهیلات در اختیار افراد قرار می‌گیرد که باز پرداخت آن پنج ساله است.

کد خبر 6080465

دیگر خبرها

  • وام ازدواج؛ شیرینی یک قانون برای حمایت از نهاد خانواده
  • رفع مشکلات شهرک اصناف دلیجان در اولویت اقدامات قرار گیرد
  • ۸۰ درصد هزینه گلخانه به صورت تسهیلات در اختیار افراد قرار می گیرد
  • ۵ باور غلط درباره رتبه اعتباری بانکی/امکان اصلاح رتبه هست؟
  • همکاری ازکی‌وام و بانی‌مد؛ تسهیل خرید اعتباری برای کاربران
  • پیش بینی بودجه عمرانی ۳ میلیاردی برای سازمان هواپیمایی
  • نگاه توسعه ای به شهر در اولویت قرار گیرد
  • ایکس از کاربران جدید پول می‌گیرد
  • ایکس از کاربران جدید کارمزد می گیرد
  • شرکت‌های دانش‌بنیان از اولویت‌های اساسی استان یزد است