Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار پلدشت گفت: همه ما مدیون خون پاک شهداء، ایثارگران و جانبازان هستیم، تمام تلاش خود را بکار می گیرم تا فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه گسترش دهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آراز سسی، اکبر عبدالله نژاد ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه های روز جانباز که در سالن جلسات فرمانداری پلدشت برگزار شد، گفت: همه ما مدیون خون پاک شهداء، ایثارگران و جانبازان هستیم، تمام تلاش خود را بکار می گیرم تا فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه گسترش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: ایثارگران و جانبازان در طول ۸ سال دفاع مقدس جانانه از کشورمان دفاع کرده و اجازه ندادند ذره ای از خاک کشورمان به دست دشمن بیافتد.

 

فرماندار پلدشت افزود: برگزاری مراسم روز جانباز، تجلیل از جانبازان و غبار روبی مزار شهدا گوشه ای از مراسمات این ایام است.

 

جامعه به فرهنگ ایثار و شهادت نیازمند است

 

حجت الاسلام والمسلمین وحید طالبی ضمن تبریک روز جانباز گفت: جهاد بسیار مهم و با ارزش بوده و این عمل نزد خداوند عزیز است.

 

وی تصریح کرد: جامعه به فرهنگ ایثار و شهادت نیازمند است و هرچقدر این فرهنگ را گسترش دهیم شایسته است.

 

امام جمعه پلدشت افزود: ادارات نیز نسبت به این ایام توجه جدی داشته و نسبت به فضاسازی اقدام کنند.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۸۰۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش حقوق ایثارگران و خانواده شهدا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ محمود پاکدل معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران، ضمن تبریک عملیات افتخار آمیز وعده صادق و شکسته شدن هیمنه رژیم صهیونیستی گفت: با شکست این رژیم به اهمیت جایگاه ترویج و توسعه فرهنگ ایثار شهادت و مقاومت بیشتر پی می‌بریم و متوجه می‌شویم که فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت نسخه نجات‌بخش بشریت است.

محمود پاکدل با بیان اینکه خانواده‌های شهدا و ایثارگران عاملان و مروجان این فرهنگ هستند و از دیدگاه مردم ما و مردم کشور‌های مظلوم مورد احترام و توجه می‌باشند و شایسته بهترین خدمات و تکریم‌ها هستند، خاطرنشان‌کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران هم تمام تلاش و کوشش خود را برای تکریم این عزیزان بکار گرفته و امسال برای اولین بار افزایش‌های قانونی را در فروردین ماه اعمال کرده است.
پاکدل با اشاره به جزئیات افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ ایثارگران، عنوان‌کرد: افزایش حقوق خانواده شهدای نیرو‌های مسلح اعم از حالت اشتغال و بازنشسته و کسانی که در همکاری با نیرو‌های مسلح شهید یا جانباز شده‌اند مطابق مواد ۳۸، ۳۹ و ۴۰ بر اساس احکام صادر شده در اسفند سال قبل افزایش ۲۰ درصدی داشته است.
وی افزود: افزایش حقوق خانواده شهدای غیراستخدام مردمی و جانبازان تبصره یک معادل ۲۰ درصد بر اساس قانون مدیریت خدمات کشوری است. افزایش حقوق شهدای دستگاه‌های اجرایی مطابق ماده ۳۹ است، فعلاً معادل ۲۰ درصد افزایش داده‌ شده است که در تطبیق احکام ارسالی دستگاه‌ها ما‌به التفاوت پس از دریافت حکم اجرا می‌شود. 
معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: حق پرستاری به تعداد ۱۳۸ هزار نفر و با افزایش ۳۵ درصد به مبلغ هر نفر معادل۷میلیون و صدو شصت و شش هزارو يکصدو هشتاد و چهار تومان اقدام شده است که معادل مصوبه شورای عالی کار است. مستمری والدین شهدا از مبلغ ۷ میلیون و ۸۰ هزار به پانزده میلیون تومان به استناد قانون بودجه ۱۴۰۳ افزایش داده شده که معادل ۱۱۴ درصد است.
وی افزود: کمک معیشت ایثارگران با توجه به عدم ابلاغ آیین نامه آن مطابق اسفند سال گذشته پرداخت و به محض ابلاغ آیین‌نامه که مراحل اولیه آن انجام شده است، مابه التفاوت آن واريز می‌شود.

دیگر خبرها

  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • اکثر پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • اکثریت پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • ۲۸ مرکز درمانی به جانبازان و ایثارگران خدمات رسانی می کنند
  • افزایش حقوق ایثارگران و خانواده شهدا
  • جزییات افزایش حقوق خانواده شهدا و جانبازان نیرو‌های مسلح
  • جزییات افزایش حقوق خانواده شهدا و جانبازان نیروهای مسلح
  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش حجاب و عفاف در تحکیم خانواده
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین خبر افزایش حقوق جانبازان