Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-28@09:50:44 GMT

«شریفات» لیگ برتر فوتبال را از دست داد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۸۰۴۳۲

«شریفات» لیگ برتر فوتبال را از دست داد

مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان به دلیل مصدومیت، ادامه مسابقات لیگ برتر را از دست داد.

خبرگزاری دانشجو: اسماعیل شریفات، مهاجم با تجربه تیم فوتبال استقلال خوزستان که در دیدار مقابل خونه به خونه بابل در نیمه نهایی جام حذفی، دچار شکستگی نازک نی ساق پای راست شده بود، چهار تا شش هفته از فوتبال دور و ۲ هفته پایانی لیگ برتر را از دست داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شریفات که عملکرد خوبی در تیم عبدالله ویسی داشت، به دلیل مصدومیت حدود ۲ ماه خانه نشین است و به دیدار تیمش مقابل سپاهان اصفهان و صنعت نفت آبادان در دربی خوزستان نمی‌رسد.

همچنین دانیال ماهینی، مدافع استقلالی‌ها که در نقل و انتقالات از سایپا به این تیم پیوست، از ناحیه عضله دوقلوی پا دچار آسیب‌دیدگی شده و حضور این بازیکن در ۲ هفته پایانی لیگ برتر در هاله‌ای از ابهام است. پزشکان تیم استقلال خوزستان هنوز به این جمع‌بندی نرسیده‌اند که این بازیکن می‌تواند تیمش را در دیدار حساس هفته بعد مقابل سپاهان همراهی کند یا خیر.

تمرینات تیم فوتبال استقلال خوزستان پس از تساوی مقابل پیکان با تصمیم عبدالله ویسی از دیروز (شنبه) تعطیل شده و قرار است از عصر فردا (دوشنبه) دوباره پیگیری شود.

استقلال خوزستان با ۲۷ امتیاز از ۲۸ بازی در رده چهاردهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارند و تلاش می‌کنند تا با کسب امتیاز در بازی‌های آینده در لیگ ماندنی شوند.

جونیور مارینی، مهاجم برزیلی این تیم هم پس از مصدومیت شدید، از شرایط خوبی برخوردار است و می‌تواند طبق صلاحدید کادر فنی مقابل سپاهان بازی کند.

تیم قهرمان لیگ پانزدهم فوتبال ایران، در ۲ هفته پایانی لیگ باید با سپاهان و صنعت نفت دیدار کند. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003MdQ

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۸۰۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محبی نبود، رونالدو گل 3 امتیازی زد

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای معوقه هفته بیست و یکم لیگ برتر روسیه، تیم فوتبال روستوف که محمد محبی را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت، عصر امروز در ورزشگاه یکاترینبورگ آرنا به مصاف تیم رده چهاردهمی اورال قرار گرفت.

یاران محبی که در هفته گذشته لیگ برتر روسیه شکست غیر منتظره و سنگین 5 بر یک مقابل اسپارتاک مسکو داشتند، در دیدار امروز برابر اورال توانستند جبران مافات کنند و به برتری ارزشمندی برسند.

تیم فوتبال روستوف که هشت روز قبل در مرحله یک چهارم نهایی روسیه کاپ به پیروزی سه بر یک مقابل اورال رسیده بود، در دیدار امروز هم توانست همین تیم را با گلزنی رونالدو در دیداری خارج از خانه با نتیجه یک بر صفر مغلوب کند.

یاران محبی با کسب پیروزی مقابل اورال 37 امتیازی شدند و مجددا به رده هشتم جدول لیگ برتر روسیه صعود کردند و همچنین به دلیل فاصله 11 امتیازی با منطقه سقوط، خیال خود را برای بقا در این رقابت‌ها در فاصله پنج هفته مانده به پایان فصل راحت کردند.

محمد محبی که در دیدار اخیرشان در لیگ برتر روسیه مقابل اسپارتاک مسکو فرصت بازی به دست نیاورده و از روی نیمکت یک کارت زرد گرفته بود، در مسابقه با اورال به علت محرومیت حضور نداشت.

دیگر خبرها

  • پای کار استقلال ملاثانی بوده ایم/ وقت حمایت ازتیم‌های خوزستان است
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • بنی‌تمیم: اکنون زمان حمایت همه‌جانبه از سه تیم لیگ برتری خوزستان است
  • نیازمندی های نکونام برای جاودانه شدن در فوتبال ایران؛ برد، برد و برد!
  • نیازمندی‌های نکونام برای جاودانه‌شدن در فوتبال ایران
  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • پرش شش‌گام؛ آخرین قدم‌های استقلال برای قهرمانی، زیر ذره‌بین
  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان
  • محبی نبود، رونالدو گل 3 امتیازی زد
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست