Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-28@11:09:42 GMT

السد اجازه خروج 3 امتیاز را از ایران ندارد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۸۰۶۸۱

السد اجازه خروج 3 امتیاز را از ایران ندارد

هافبک تیم پرسپولیس گفت: برای آنکه مردم ایران لذت ببرند به السد اجازه خروج 3 امتیاز را نمی‌دهیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، کمال‌ کامیابی‌نیا در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های پرسپولیس و السد قطر گفت: «ما تمرینات خوبی انجام دادیم و ریکاوری هم کردیم اما می‌دانیم که تیم السد تیم قدرتمندی است. با همه احترامی که برای السد قائل هستیم اجازه خروج این 3 امتیاز را از ایران نمی‌دهیم و می‌خواهیم برنده باشیم تا مردم ایران از این بازی لذت ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

هافبک تیم پرسپولیس در خصوص اینکه چه صحبتی دارید با هواداران تا در بازی فردا از پرسپولیس حمایت کنند، اظهار داشت: «متأسفانه ما در بازی مقابل لخویا بدون تماشاگر بازی کردیم و این اتفاق باعث شد شرایط سختی داشته باشیم، ولی خدا را شکر در بازی‌های آسیایی و لیگ هواداران پرسپولیس سنگ تمام گذاشتند و تمام نکات و قوانین ای‌اف‌سی را رعایت کردند تا باشگاه متضرر نشود، امسال هم در سرما و گرما از پرسپولیس حمایت کردند تا توانستیم قهرمان لیگ شویم. تیم پرسپولیس بیشترین و بهترین هواداران را در آسیا دارد، امیدواریم در بازی فردا از تیم ما حمایت کنند تا بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم.»

وی در پایان در خصوص اینکه با وجود مصدومیت ربیع‌خواه آیا با پرسپولیس تمدید می‌کنید یا خیر، گفت:‌ «محسن ربیع‌خواه یکی از بازیکنان خوب پرسپولیس است که خیلی به تیم ما کمک کرد،‌ این اتفاق بسیار ناراحت کننده بود ما به عنوان باشگاه و بازیکن از این اتفاق ناراحت شدیم و سعی می‌‌کنیم کنار محسن باشیم و حمایت کنیم تا بتواند هر چه سریع‌تر به شرایط بازی برگردد، با نبود ربیع‌خواه وظیفه ما سنگین‌تر می‌شود.»

کامیابی‌‌نیا در مورد تمدید قراردادش با پرسپولیس تاکید کرد: «در حال حاضر مذاکراتی با باشگاه داشتیم باید دید چه اتفاقی می‌افتد. امیدوارم تمرین کنم و بتوانم به پرسپولیس کمک کنم.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۸۰۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق جالب بعد از حذف پرسپولیس در اراک؛ بازیکن حریف برای سرخ‌ها آرزوی موفقیت کرد

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس و آلومینیوم زیباترین بازی این دور از جام حذفی را در اراک برگزار کردند. دو تیم در پایان ۱۲۰ دقیقه به تساوی پرگل ۴-۴ رسیدند، ولی در ضربات پنالتی این شاگردان مجتبی حسینی بودند که مدافع عنوان قهرمانی را شکست دادند و راهی مرحله بعد شدند.

عارف حاجی عیدی بازیکن آلومینیوم که جزو خوب‌های تیمش در این بازی بود و یکی از پنالتی‌های تیمش را هم تبدیل به گل کرد، در پایان بازی و بعد از پیروزی مقابل پرسپولیس صحبت‌های جالبی را انجام داد. این بازیکن عنوان کرد پرسپولیس بهترین تیم آسیا و پرافتخارترین تیم ایران است. او همچنین برای پرسپولیس در ادامه لیگ آرزوی موفقیت کرد و ابراز امیدواری کرد تا این تیم بتواند در لیگ قهرمان شود. حاجی‌عیدی در پاسخ به سوال خبرنگار که پرسیده بود، او آیا طرفدار پرسپولیس است هم گفت: من درحال حاضر بازیکن آلومینیوم هستم و با این تیم قرارداد دارم.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • درخشان: تعویض‌های اوسمار باعث شکست پرسپولیس شد
  • اتفاق جالب بعد از حذف پرسپولیس در اراک؛ بازیکن حریف برای سرخ‌ها آرزوی موفقیت کرد
  • اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ بازنده‌ای که هیچ وقت سقوط نمی‌کند
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • مدیرعامل آلومینیوم: سیدحسین باید زودتر می‌رفت
  • حسینی: پرسپولیس را بردیم ولی اتفاق خاصی نیفتاده
  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس
  • ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • ماجرای عجیب طراح سوالات کنکور | اجازه خروج به او ندادیم تا اینکه چهلم همسرش رسید + فیلم