Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-18@11:52:36 GMT

منصوریان: هیچ مذاکره ای با سپاهان نداشته ام

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۸۱۰۲۰

منصوریان: هیچ مذاکره ای با سپاهان نداشته ام

علیرضا منصوریان به شایعه مذاکره اش با سپاهان واکنش نشان داد.

طرفداری- در روز های اخیر شایعاتی اطراف علیرضا منصوریان، سرمربی سابق استقلال وجود دارد که با باشگاه سپاهان برای فصل بعد مذاکره کرده است.

منصوریان زمانی که از سرمربیگری استقلال استعفا داد، اخباری مبنی بر حضور او در سپاهان شنیده شد که این ادعا از سوی اصفهانی ها رد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا که به پایان لیگ هفدهم نزدیک می شویم شایعات حضور او در سپاهان دوباره شنیده می شود. علیرضا منصوریان به خبر های اخیر مبنی بر مذاکره او با سپاهان واکنش نشان داد و در کانال رسمی تلگرام خود تمام این ادعا ها را رد کرد.

پیام علیرضا منصوریان به شرح زیر است:

هیچ مذاکره ای با سپاهان نداشتم. متاسفانه در روزهای اخیر بارها شاهد بودم شایعه مذاکره اینجانب با برخی تیم ها مطرح گردیده است و در آخرین مورد هم در خصوص مذاکره بنده با سپاهان گمانه زنی و شایعه پراکنی شده است که از این طریق قویا این شایعه را تکذیب می کنم. اینجانب معتقدم که نباید فضای امن از مربیان گرفته شود و این دست شایعات را ابزار افرادی می دانم که در پشت پرده قصد بر هم زدن تمرکز یک مربی در راس کار و ضربه زدن به آن تیم را دارند. لذا با همه احترامی که برای تیم سپاهان، مردم خوب اصفهان و هواداران این تیم و شخص منصور ابراهیم زاده قائل هستم، قویا و صریحا اعلام می دارم روح بنده نیز از این شایعات بی خبر بوده  و هرگونه خبر از این دست را قویا تکذیب کرده و اعلام می دارم هرگونه اخبار موثق در خصوص مذاکرات احتمالی و... را از طریق کانال رسمی خودم اعلام می دارم. یا حق. علیرضا منصوریان

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۸۱۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره باشگاه تراکتور با بردیف برای هدایت دوباره تیم تبریزی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، بعد از جدایی خمز از تراکتور فعلا مسئولان این باشگاه هدایت تیم را به عهده محمد نصرتی سپرده اند.

امروز یکی از رسانه های روسی در خبری مدعی شد که قربان بردیف سرمربی سابق تراکتور بار دیگر مورد توجه این باشگاه قرار گرفته و در حال بازگشت به تبریز است.

پیگیری خبرنگار آنا از باشگاه تراکتور حکایت از این دارد که این مذاکرات انجام شده و در حال صحبت با قربان بردیف هستند تا او بار دیگر هدایت سرخپوشان تبریزی را به عهده بگیرد. اینکه مذاکرات به نتیجه برسد هنوز مشخص نیست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیسی با این تصاویر به شایعات درباره عمل کردنش پایان داد
  • از هزینه شدن جایگاه رهبری در امور حزبی ممانعت شود
  • مدافع استقلال بی‌توجه به شایعات محرومیت!
  • درخواست از بیت رهبری درپی تکرار یک ادعای عجیب درباره ریاست مجلس آینده
  • افشاگری بهاره رهنما از شایعات ازدواج مجددش
  • واکنش وزارت ورزش به شایعات پتروشیمی و بانکی
  • مذاکره باشگاه تراکتور با بردیف برای هدایت دوباره تیم تبریزی
  • توضیحات منبع آگاه فارس درباره شایعات خبر مرگ یک دختر در وزرا
  • واکنش مجری زن به شایعه ممنوع الکار بودنش + فیلم
  • شایعات دست از سر یحیی گل‌محمدی برنمی‌دارد