Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - آقازاده استاندار مرکزي در ديدار با هنرمندان استان که به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامي در محل استانداري برگزار شد، گفت: تزريق نشاط به جامعه عامل محوري در کاهش جرايم و آسيب هاي اجتماعي و افزايش اميد در بين مردم است.
به گزارش خبرگزاري آريا ؛ آقازاده استاندار مرکزي اظهار کرد: جامعه عاري از نشاط نمي تواند مسير توسعه متوازن را به درستي بپيمايد و نياز است که اين مولفه مهم روز به روز در لايه هاي جامعه گسترش يابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي بيان کرد: به گواه مستندات پژوهشي دامنه نشاط اجتماعي در استان مرکزي در حدانتظار نيست و نياز است که محرک هاي هدفمندي در اين راستا پي گرفته شود و اصحاب انديشه و هنر مي توانند در بهبود اميد و نشاط جامعه نقش آفرين باشند.
استاندار مرکزي ادامه داد: نشاط آفريني در جامعه در چارچوب قوانين نياز روز استان به ويژه جوانان است که حوزه هنري بايد در اين زمينه به صورت جدي ورود پيدا کند.
آقازاده بيان کرد: با وجود همه ظرفيت هاي هنري در استان مرکزي، تجهيزات و سازمان هاي مورد نياز هنرمندان در اين استان به نسبت ساير استان هاي کشور کم است و در اين خصوص عقب ماندگي هايي احساس مي شود.
استاندار مرکزي افزود: محدوديت اعتبارات بخش دولتي در حوزه فرهنگي و هنري بايد با مشارکت خيران هنردوست جبران شود و امسال بايد در اين زمينه فعاليت جدي صورت بگيرد.
حقيقي معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري مرکزي نيز در اين نشست گفت: در چند ماه گذشته با وجود مشکلات مالي، يک ميليارد و 500 ميليون ريال براي اجراي برنامه هاي مختلف حوزه هنري تخصيص يافته است.
حقيقي افزود: استعدادهاي هنري زيادي در استان مرکزي وجود دارد که شناسايي و حمايت آن ها ضروري است.
وي بيان کرد: ايجاد بانک اطلاعاتي هنرمندان استان مرکزي استان مرکزي است.
مدير حوزه هنري استان مرکزي هم در اين نشست گفت: هفته هنر انقلاب اسلامي فرصت مناسبي براي بازخواني آرمان هاي انقلاب اسلامي و ارائه توليدات هنرمندان در اين راستا به مخاطبان و جامعه است.
ميرزايي افزود: حوزه هنري با ساختار چابک مي تواند در بخش هاي مختلف ورود پيدا کند و در برنامه هاي نشاط آفرين سهم داشته باشد.
وي بيان کرد: 18 سال از جدايي حوزه هنري از سازمان تبليغات اسلامي مي گذرد اما، حوزه هنري استان مرکزي در زمينه سخت افزاري با مشکلات زيادي همراه است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۸۱۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار گیلان از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم

دریافت 11 MB کد خبر 6095307

دیگر خبرها

  • دو عامل چاقی که دور از ذهن هستند
  • آرامش اجتماعی؛ طرحی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم
  • مشارکت‌های مردمی همزمان با تزریق زمین در نهضت ملی مسکن
  • درآمد مردم لرستان افزایش یابد/ رفاه اجتماعی را ارتقا دهیم
  • بازدید استاندار گیلان از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم
  • معلمان نقش مهمی در کاهش آسیب‌های جامعه دارند
  • بیش از ۸۴ هزار تماس با مشاوره تلفنی بهزیستی مرکزی برقرار شد
  • علمای دینی در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش موثری دارند
  • با گذشت دو سال از ابلاغ سیاست‌های تأمین اجتماعی خبری از اجرایی شدنشان نیست
  • مجلس دوازدهم به وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی رسیدگی کند