Web Analytics Made Easy - Statcounter

موسسه فرهنگی و هنری دیوار چهارم، دوره‌های آموزشی رایگان برای ورود علاقه‌مندان تئاتر به دنیای حرفه‌ای برگزار می‌کند.

مسعود موسوی که یکی از مدرسان این کارگاه آموزشی است، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری آنا گفت: به زودی فراخوان حضور در کلاس‌های آموزشی تئاتر منتشر می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند نسبت به ثبت‌نام آن اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصمیم داریم با همکاری سه تن از کارگردانان، گروهی برای ورود به دنیای حرفه‌ای نمایش تربیت کنیم.

وی اظهار کرد: پس از انتخاب هنرجویان، چهار پروژه اجرایی آغاز می‌شود و در ادامه، چهار هنرمند حرفه‌ای که آموزش کلاس‌ها را برعهده دارند، دوره آموزشی را مباحث تئوری به سرانجام می‌رسانند و آموزش مباحث مورد نظر با تولید یک اثر به پایان می‌رسد.

موسوی با تاکید بر این‌که، کارگاه‌های آموزشی با هدف وارد کردن علاقه‌مندان تئاتر به دنیای حرفه‌ای این حوزه برپا می‌شود، اظهار کرد: این دوره‌ها به عنوان یک پروژه تولیدی است که با حمایت موسسه فرهنگی و هنری دیوار چهارم برگزارمی‌شود.

این مدرس تئاتر درباره مراحل ثبت‌نام تا حضور در گروه بازیگران 4 اثر تولیدی تشریح کرد: طبیعتا شروع آموزش‌ها با درخواست و ثبت‌نام هنرجویان خواهد بود و بعد بر اساس نمایشنامه‌ای که کار می‌شود افراد گزینش می‌شوند. با توجه به هدفی که در پس این دوره‌های آموزشی دنبال می‌شود، کلاس‌ها به صورت رایگان برگزار خواهد شد و هیچ مبلغی از شرکت‌کنندگان دریافت نمی‌شود.

وی بیان کرد: ورود برای عموم آزاد است و هیچ دسته‌بندی تحصیلی برای این دوره آموزشی در نظر گرفته نشده است.

موسوی در خصوص این‌که چه نمایشنامه‌هایی برای کار با هنرجویان انتخاب می‌شود، بیان کرد: سعی کردیم انتخاب نمایشنامه به رویکرد آموزشی نزدیک باشد یعنی اگر یکی از مدرسان از نمایشنامه‌ پینتر اثری را انتخاب می‌کند دیگری متنی ایرانی را برگزیند. ما می‌خواهیم متن هم آموزشی باشد.

وی در اشاره به دیگر اساتید این کلاس‌های آموزشی گفت: آناهیتا اقبال‌نژاد، محمود رضا رحیمی و فرهاد تجویدی دیگر مدرسان این دوره‌ها خواهند بود.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۸۱۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره آموزشی آفت پروانه چوبخوار پسته

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، دوره آموزشی پروانه چوبخوار پسته با حضور مدرس مهندس ذاکری و جمعی از کشاورزان برگزار شد.   دراین دوره مهندس ذاکری ابتدا توضیحاتی از چرخه زندگی این آفت ارائه نمود و علاوه بر آشنا کردن کشاورزان با این آفت، خسارت‌های ناشی از این آفت به باغات پسته، چگونگی مبارزه با این آفت راهکار‌هایی را ارائه نمودند؛ و درادامه تذکر داد بهترین زمان مبارزه با این آفت اواخر زمستان است.

دیگر خبرها

  • جذب راننده در بخش حمل مسافر در استان خوزستان
  • اعلام فراخوان جذب راننده در بخش حمل و نقل مسافر
  • خوزستان ظرفیت بالایی در زمینه بازیگران دارد
  • «جاده باریک به شمال دور» در دسترس قرار گرفت/ ترجمه اثری نایاب
  • برگزاری دوره آموزشی داوری فوتبال در چهارمحال و بختیاری
  • نماهنگ «وقت اذان» منتشر شد
  • برگزاری دوره آموزشی داوری درجه ۳ فوتبال در چهارمحال و بختیاری
  • ملاک برگزاری کلاس‌های آموزشی دانشگاه‌ها ابلاغیه وزارت علوم است / تمامی کلاس‌ها به صورت حضوری برگزار می‌شود
  • برگزاری دوره آموزشی آفت پروانه چوبخوار پسته
  • یک فرصت طلایی برای هنرجویان متقاضی شرکت در دوره‌های آموزشی مرکز هنر جهاد تهران