Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فهرست ممنوعه، تازه‌های طراحی برنامه غذایی ورزشکاران، غذا‌های عملگرا، مکمل‌های ارگوژن و ترکیب بدن و کنترل وزن

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از دبیرخانه دایمی همایش مکمل‌های غذایی و رژیمی، سمپوزیوم پایش سلامت مکمل‌های ورزشی با همکاری فدراسیون پزشکی ورزشی ایران همزمان با " ششمین همایش مکمل‌های غذایی و رژیمی" برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس کبریایی‌زاده (رییس سندیکای تولیدکنندگان مکمل‌های رژیمی غذایی ایران) به عنوان رییس شورای سیاست‌گذاری این همایش و هدایت حسینی (رئیس انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای و صنایع غذایی کشور) به عنوان دبیر علمی این همایش معرفی شده اند.

همچنین مهناز خانوی (مدیرکل اداره فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو)، منان حاجی محمودی (معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تهران)، غلامرضا نوروزی (رییس فدراسیون پزشکی ورزشی ایران)، مازیار ناظمی (رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان)، جعفر میرفخرایی (دبیر اتحادیه واردکنندگان مکمل‌های غذایی، رژیمی، ویتامینی)، دکتر سید علی کشاورز (مدیر گروه تغذیه بالینی دانشکده تغذیه و رژیم‌شناسی دانشگاه علوم پزشکی تهران)، بهرام دارایی (رئیس مرکز آزمایشگاه‌های مرجع کنترل غذا و دارو و تجهیزات پزشکی)، محمد حضوری (عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی قم)، دکتر فرهاد مرادی (رئیس کمیته آموزش و پژوهش فدراسیون پزشکی ورزشی) و دکتر محمد ناصری (دبیر سندیکای تولیدکنندگان مکمل‌های رژیمی غذایی ایران) از اعضای شورای سیاست‌گذاری ششمین همایش مکمل‌های غذایی و رژیمی هستند.

فهرست ممنوعه و تغییرات آن در سال ۲۰۱۸، تازه‌های طراحی برنامه غذایی ورزشکاران، غذا‌های عملگرا و نقش آن‌ها در ورزش، مکمل‌های ارگوژن در ورزش، ترکیب بدن و کنترل وزن؛ اهداف و روش‌ها به عنوان محور‌های سمپوزیوم پایش سلامت مکمل‌های ورزشی اعلام شده اند.

در این دوره چهار کارگاه تخصصی تحت عناوین "نقش تغذیه و مکمل‌ها در بدنسازی"، " نقش تغذیه و مکمل در ورزش‌های آبی"، "نقش تغذیه و مکمل در ورزش‌های رزمی" و "نقش تغذیه و مکمل در فوتبال" ویژه مشارکت کنندگان برگزار می‌شود؛ ضمن اینکه مانند سال‌های گذشته، حداکثر امتیاز بازآموزی برای مشارکت‌کنندگان در نظر گرفته شده است.

گفتنی است؛ همایش مکمل‌های غذایی و رژیمی در ۵ دوره گذشته با تاکید بر موضوعاتی نظیر تجویز و مصرف منطقی مکمل‌های ورزشی، سلامت مکمل‌های ورزشی، جایگاه مکمل‌های غذایی و رژیمی در سلامت زنان، مادران و کودکان و تولید، واردات مکمل‌ها در راستای ارتقای کیفیت سلامت جامعه و کاربرد مکمل‌های غذایی و رژیمی در بیماری‌های ناشی از سندروم متابولیک برگزار شده است.

علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام در ششمین همایش مکمل‌های غذایی و رژیمی برای اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های ۶-۸۸۲۰۳۸۴۵ تماس گرفته یا به نشانی http://www.supplementgold.ir مراجعه کنند.

ششمین همایش مکمل‌های غذایی و رژیمی با محور " کنترل کیفی و پایش سلامت مکمل‌های غذایی و رژیمی ۲۹ تا ۳۱ خرداد امسال در مرکز همایش‌های بین‌المللی هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۸۱۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، عبدالعظیم بهفر، سرپرست اداره کل فراورده‌های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو گفت: دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور بازوهای اجرایی معاونت غذا و دارو هستند که در هر یک از این دانشگاه‌ها این معاونت مستقر بوده و نسبت به بررسی و بازرسی مراکز عمده توزیع فرآورده‌های سلامت محور اقدام می‌کنند.

وی افزود: در صورت مشاهده تولید بدون مجوز یا واردات فاقد آن پس از توقیف محصول یا کالا، صاحب آن نیز به مراجع قضائی معرفی و تا حصول نتیجه، پرونده پیگیری می‌شود.

بهفر ادامه داد: این اداره کل در هر مرکز تولید فرآورده‌های غذایی مسئول فنی را به عنوان نماینده خود دارد که کنترل کیفیت کالاها را به عهده دارد لذا چنانچه تخلفی صورت بگیرد ضمن پیگیری موضوع از مسئول فنی به عنوان نماینده ما، با صاحب کارخانه نیز برخورد صورت می‌گیرد و از عرضه محصول در سطح عرضه جلوگیری می‌شود.

وی همچنین در خصوص نظارت بر کارگاه‌های کوچک که تعدادشان در کشور هم رو به افزایش است، بیان داشت: کارگاه‌های سنتی دارای شناسه نظارت کارگاهی هستند که کالاهای خودشان را به آزمایشگاه‌های مورد تأیید سازمان غذا و دارو ارائه می‌دهند و چون فعالیت قانونی دارند در نظارت‌های ما رصد می‌شوند و با لحاظ شرایط قابل اعتماد مردم هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پنه لوپه کروز بازیگر مشهور ۵۰ ساله راز جوانی‌اش را فاش کرد
  • هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی برگزار شد
  • برگزاری هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی
  • کدام مکمل‌ها روند پیری را کُند می‌کند؟
  • گران شدن ورزش به معنای تحمیل هزینه های بیشتر درمانی در آینده است
  • ۵ ویتامین ضروری و مکمل مفید برای سلامت مردان
  • چگونه کودکانی قد بلند داشته باشیم؟
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی
  • تأمین سلامت افراد مهم‌ترین رکن پیشرفت جامعه‌
  • اقدامات ایجابی سلامت‌محور در فارس توسعه یابد