Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@09:51:28 GMT

با برند سرمایه های نمادین یزد می توان ثروت تولید کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۸۱۷۹۵

با برند سرمایه های نمادین یزد می توان ثروت تولید کرد

یزد - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: می توان با ایجاد برند و معرفی سرمایه های نمادین استان به بهترین نحو بهره برداری و تولید ثروت کرد.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، مجید جوادیان زاده در جمع هنرمندان شهرستان اردکان تاکید کرد: برندسازی درجهت معرفی و ظرفیت های هر استان و شهرستان بر عهده اهالی فرهنگ و هنر است و هنرمندان پیشقراول و پیشتاز در این عرصه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآور شد: در حال حاضر سرمایه ها در جوامع پیشرفته تنها محدود به بعد اقتصادی نیست ، بلکه سرمایه های اجتماعی، فرهنگی و نمادین حرف اول را در جامعه امروزی می زند.
وی تصریح کرد: باید تلاش کنیم به جای صرف منابع اقتصادی از نمادهای فرهنگی و تاریخی در جهت تولید ثروت بهره مند شد.
مدیرکل ارشاد اسلامی یزد با اشاره به توانمندی هنرمندان اردکان،گفت: اهالی فرهنگ و هنر این شهرستان می توانند از نمادهای منطقه بیشترین بهره برداری و استفاده را داشته باشند.
جوادیان زاده با اشاره به فرامین رهبر معظم انقلاب و نامگذاری سال 97به حمایت از کالای ایرانی افزود: کالا ابعاد گوناگونی دارد، یکی از ابعاد آن فرهنگی است،باید در جهت تولید، ترویج و مصرف آن اهتمام بشتری صورت پذیرد.
اردکان پنج انجمن خوشنویسی ، موسیقی ، تجسمی ، هنرهای نمایشی و شعر و ادب دارد که 511 نفر در این انجمن ها فعال هستند.
این شهرستان 2موسسه فرهنگی هنری و سه موسسه قرآنی است .
مرکز شهرستان 98 هزار نفری اردکان در 60 کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.
7544/ 2047/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي سرمايه نمادين توليد ثروت شهرستان اردكان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۸۱۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یوسف جمالی ظهر یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوشهر اظهار داشت: از نیروی انتظامی برای اجرای طرح موفق «نور» تقدیر و تشکر می‌شود و باید مکمل‌های این طرح در مجموعه‌ها و نهادهای فرهنگی اجرا شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان کرد: اقناع سازی نسل جوان و نوجوان در مباحث فرهنگی ضروری است و باید جوان ما از لحاظ فکری اقناع شود.

وی با اشاره به برنامه‌های ستاد دهه کرامت گفت: دهه کرامت باید همه پای کار باشند و برنامه‌های خود را به ستاد استانی ارسال کنند.

در اولین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوشهر با حضور رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان و فرماندار بوشهر از فرمانده نیروی انتظامی شهرستان با اهدای لوحی از فعالیت مجموعه فراجا و اجرای طرح نور تقدیر شد.

کد خبر 6091288

دیگر خبرها

  • افزایش بهره‌وری اوقاف یعنی موفقیت در گستراندن خیرات در کشور
  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود
  • آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری‌سازی در صنایع دستی
  • کارگر ستون و ضامن پایداری تولید است
  • راه حل مسائل فرهنگی بازگشت به سیاست و سیاستگذاری
  • نامگذاری روزی به نام سروستان گامی برای اعتلای این شهر است
  • ‌مهم‌ترین ‌در تحقق شعارهای سال، توجه به حمایت از تولید ملی است
  • راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر
  • تاکید بر رونق تولید برای ایجاد اشتغال و سرمایه در کشور