Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - خامس رودریگز هافبک کلمبیایی با حمایت شخص کارلو آنچلوتی از رئال مادرید به بایرن پیوست اما زیر نظر هاینکس نیز یکی از ستاره های تیم شد و فصل آینده نیز باید با نیکو کواچ دربایرن کار کند.

به گزارش وبسایت نود، ستاره سابق رئال مادرید که تا سال 2019 به صورت قرضی با بایرن مونیخ قرارداد دارد، در این فصل در بوندسلیگا عملکرد خوبی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد حضور کواچ روی نیمکت بایرن گفت:" سعی می کنم زیر نظر هر مربی بهترین عملکردم را داشته باشم، چه در خط هافبک چه در خط حمله. همیشه سعی می کنم به بهترین شکل هم تیمی هایم را حمایت کنم. هر چقدر بیشتر بازی کنم سعی می کنم عملکرد بهتری داشته باشم. هدف من همیشه این است که بهترین عملکردم را داشته باشم. او مربی جوانی است که در آینتراخت خوب کار کرده است. امیدوارم که بتواند با انگیزه هایش برای موفقیت در این جا جامها را ببرد."

کواچ با تیم ملی کرواسی در جام جهانی 98 به رده سوم رسید. این مربی 56 ساله در دوران بازی با بایرن نیز دو بار قهرمان بوندسلیگا شده است.

1140

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی بایرن مونیخ اختصاصی خامس رودریگز جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان Match of the Day اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۸۲۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رانگنیک به این دلیل پیشنهاد بایرن را رد کرد

به گزارش "ورزش سه"، نشریه بیلد دقایق قبل اعلام کرد که رالف رانگنیک پیشنهاد بایرن مونیخ را نپذیرفته و این مربی قرار است در تیم ملی اتریش بماند.

فدراسیون فوتبال اتریش این خبر را تایید کرده و مشخص شد که رانگنیک حتی پس از یورو هم به عنوان سرمربی روی نیمکت اتریش باقی خواهد ماند.

رسانه‌های آلمانی تایید کرده‌اند پیشنهاد بایرن به این مربی هیچ مشکل بزرگی نداشته و عدم حضور او به عنوان جانشین توماس توخل روی نیمکت باواریایی‌ها فقط یک تصمیم شخصی بوده است.

رانگنیک چنین ادعایی را تایید کرده و درمورد نپذیرفتن پیشنهاد بایرن گفت: "از صمیم قلب سرمربی‌گری اتریش را در اختیار دارم. از این کار واقعا لذت می‌برم و مصمم به ادامه‌ مسیر انتخابی‌مان به شکل موفقی هستم. می‌خواهم تاکید کنم که این تصمیم، رد پیشنهاد بایرن نبوده، بلکه تصمیمی برای تیم و اهداف مشخص‌مان در اینجا بود. تمرکز کامل ما روی یورو است. هر کاری لازم باشد می‌کنیم تا آنجا که می‌توانیم در این رقابت‌ها پیش برویم."

کریستین فالک، خبرنگار بیلد، دلیل اصلی عدم حضور رانگنیک بایرن را تمرکز کامل او روی تیم ملی اتریش گزارش داد. این مربی علاقه نداشت همزمان با ارائه‌ برنامه‌هایش برای تیم ملی اتریش قبل از یورو، به فکر نقل و انتقالات بایرن مونیخ و اتفاقات داخل این باشگاه شود.

دیگر خبرها

  • رقابت گواردیولا، آرتتا و شان دایچ بر سر کسب عنوان بهترین مربی ماه لیگ برتر
  • رانگنیک به این دلیل پیشنهاد بایرن را رد کرد
  • بهترین بازی‌های لیگ ایران آبکی از آب درآمد!
  • متس هوملس بهترین بازیکن دیدار دورتموند و پاری سن ژرمن
  • هاشمی‌نسب: قهرمان شویم یا نشویم به استقلال افتخار می‌کنیم
  • نامزدی امباپه و انریکه برای دو جایزه ارزشمند
  • هری کین یک تنه بیشتر از مهاجمان تاتنهام گل زده است!
  • آریگو ساکی: دزربی می تواند در میلان مانند من عمل کند
  • انتقاد غافلگیرکننده توخل از فوق ستاره بایرن!
  • شگفتی در فوتبال عربستان با عبور الهلال از میتروویچ