Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-19@07:07:05 GMT

حضور هواداران ایرانی مقابل محل اقامت السد قطر

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۸۲۱۳۸

حضور هواداران ایرانی مقابل محل اقامت السد قطر

پس از اینکه تیم فوتبال السد قطر برای برگزاری دیدار هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا به ایران سفر کرده است، تعدادی هواداران ایرانی این تیم قطری با بنرهای حمایتی مقابل هتل اقامت السد قطر حاضر شدند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

برخی از هواداران ایرانی السد قطر پیش از بازی این تیم با پرسپولیس با بنرهای حمایتی مقابل هتل اقامتگاهشان در تهران آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتبال پرسپولیس فردا(دوشنبه) ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی در آخرین دیدارش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا میزبان الـسد قطر است تا تکلیف صدرنشین گروه مشخص شود.

امروز برخی از هواداران ایرانی الـسد در جلوی هتل اقامتگاه تیم قطری آمدند و با نمایش بنرهایی به حمایت از تیم محبوب خود پیش از دیدار با پرسپولیس پرداختند.

پرسپولیس تهران با کسب ۱۰ امتیاز در رده دوم گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا هستند و السد قطر با ۱۲ امتیاز در صدر جدول قرار گرفته است.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۸۲۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطای شدید روی بازیکن الهلال سیاوش یزدانی را مقره داغ کرد

سیاوش یزدانی در دقیقه ۷۱ دیدار برگشت تیم فوتبال سپاهان ایران مقابل الهلال عربستان که با شکست ۳ بر یک نماینده کشورمان همراه بود، به دلیل خطای شدید روی مالکوم با کارت قرمز داور اماراتی بازی مواجه شد و زمین را ترک کرد.

با تصمیم کمیته انضباطی و اخلاق کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، مدافع سپاهان علاوه بر محرومیت از یک بازی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا که به تبع اخراج از دیدار با الهلال روبه‌رو شده است، باید هزار دلار جریمه نقدی به این کنفدراسیون پرداخت کند.

سپاهان با وجود اینکه تنها تیم ایرانی راه‌یافته به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا بود، با شکست ۶ بر ۲ در مجموع دو دیدار رفت و برگشت مقابل الهلال، از صعود به دور یک چهارم نهایی بازماند.

دیگر خبرها

  • لیست جدید قهرمان جام ملت‌ها اعلام شد
  • قدرت نمایی آزادکاران جوان ایرانی با قهرمانی در جام قهرمانان ترکیه
  • قدرتنمایی آزادکاران جوان ایرانی با قهرمانی در جام قهرمانان ترکیه
  • خطای شدید روی بازیکن الهلال سیاوش یزدانی را مقره داغ کرد
  • ترابی: فکر می‌کنم سال آخر حضورم در پرسپولیس باشد/ امیدوارم جام قهرمانی را به هواداران هدیه بدهیم
  • خبرهای خوب برای استقلال در راه است
  • کدام کشور بهترین مربیان فوتبال جهان را دارد
  • شمسایی: می خواهیم قهرمانی در فوتسال آسیا را کنار هم جشن بگیریم
  • حضور ۲۱ موی‌تای‌کار ایرانی در مسابقات داخل سالن آسیا
  • شکست الشمال در شب گلزنی ابراهیمی