Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، در نشستی که با حضور دکتر پیروز حناچی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران و مدیران ارشد معاونت، حبیب ا... تاجیک اسماعیلی شهردار منطقه 1 و همچنین جمعی از دست اندرکاران پروژه احداث پل های تقاطع غیرهمسطح بلوار ارتش با بزرگراه های امام علی(ع) و شهید صیاد شیرازی در محل کارگاه پروژه برگزار شد، ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت مقاطع مختلف اجرایی، تدابیری به منظور تسریع عملیات عمرانی تعیین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در حالی که تلاش دست اندرکاران اجرایی این پروژه بر تکمیل هرچه سریعتر پل دسترسی از بزرگراه امام علی(ع) به سمت غرب بلوار ارتش متمرکز شده است، ضرورت تکمیل بخش های دیگری از هسته مرکزی این پروژه شامل رمپ های غرب به جنوب و شمال به جنوب تقاطع بلوار ارتش با بزرگراه امام علی(ع) مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد اقدامات موردنیاز برای تکمیل دسترسی های یادشده، به همراه اصلاحات هندسی لازم برای توسعه خطوط اتوبوس های تندور(بی آر تی) انجام شود.
در این نشست همچنین موضوع جابجایی دکل های برق فشار قوی از رفیوژ میانی بلوار ارتش به عنوان پیش نیاز تکمیل پل ها و مسیرهای دسترسی تقاطع غیرهمسطح بلوار ارتش با بزرگراه های امام علی(ع) و شهید صیاد شیرازی مطرح و مقرر شد تمهیدات لازم برای اجرایی ساختن این مهم، ضمن هماهنگی با شرکت توزیع برق منطقه ای، بررسی، مطالعه و برنامه ریزی شود.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در ادامه این بازدید میدانی، به منطقه 3 شهرداری تهران رفت تا درباره الزامات مربوط به گشایش ترافیکی فاز نخست پروژه احداث تونل آرش- اسفندیار گفتگو کند. در بازدیدی که متعاقب برگزاری این نشست از بخش های مختلف هفتمین تونل ترافیکی پایتخت صورت پذیرفت، مقرر شد طبقه دوم تونل ارتباطی خیابان آرش به بلوار اسفندیار و بزرگراه آیت ا... هاشمی رفسنجانی که وظیفه برقراری ارتباط 2 بخش غربی و شرقی خیابان آرش در مسیر غرب به شرق را بر عهده دارد، طی روزهای نخست اردیبهشت ماه امسال و همزمان با اعیاد شعبانیه تحویل شهروندان شود.

روکش نهایی آسفالت طبقه دوم تونل آرش- اسفندیار انجام شد

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، از اجرای روکش نهایی آسفالت در طبقه دوم تونل آرش- اسفندیار خبر داد.
احسان نوش آبادی ضمن اعلام خبر فوق افزود: طبقه دوم تونل ارتباطی خیابان آرش به بلوار اسفندیار و بزرگراه آیت ا... هاشمی رفسنجانی که وظیفه برقراری ارتباط 2 بخش غربی و شرقی خیابان آرش در مسیر غرب به شرق را بر عهده دارد، طی تعطیلات نوروز امسال زیر روکش نهایی آسفالت رفت و به این ترتیب متعاقب اجرای خط کشی مسیر و نصب علائم ترافیکی آماده بهره برداری خواهد شد.
وی با بیان آنکه تمهیدات لازم برای اجرای اقدامات تکمیلی در این بخش از هفتمین تونل ترافیکی شهر تهران پیش بینی شده است، ابراز امیدواری کرد طبقه دوم تونل آرش – اسفندیار در اردیبهشت امسال آماده بهره برداری شود.
روسازی نهایی فاز نخست تونل آرش- اسفندیار در حالی صورت پذیرفته که کل مسیر 1450 متری تونل اصلی نیز آماده اجرای روکش آسفالت است و متعاقب پیشرفت قابل ملاحظه اقدامات مربوط به نصب تجهیزات تاسیساتی، تعدادی از جت فن های موردنیاز برای راه اندازی سیستم تهویه تونل نیز نصب شده است. پیشرفت عملیات اجرایی پروژه در مرز 94 درصد قرار دارد.
پروژه احداث تونل ارتباطی خیابان آرش به بلوار اسفندیار و بزرگراه آیت ا... هاشمی رفسنجانی تنها پروژه فعال عمرانی طی ایام نوروز نبود و اقدامات مربوط به تغییر وضعیت عرشه شمالی پل کریمخان نیز در طول تعطیلات آغاز سال جاری و طی یک بازه زمانی 17 روزه انجام شد؛ این در حالی است که اجرای حجم عظیم فعالیت های مربوط به تبدیل عرشه فلزی پل به عرشه بتنی حداقل به 3 ماه زمان نیاز داشت.  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۸۲۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت شهری شانس گرفته شده از مردم برای دوچرخه ها را دوباره به آنها برگرداند

به گزارش «نماینده»، سید جعفر تشکری هاشمی در دویست و سی و دومین جلسه شورای شهر تهران و پس از ارائه گزارش محله گردی توسط امانی و با اشاره به وضعیت دوچرخه های رها شده در محله جوادیه، گفت: اینکه شهروندان به چه شکل و به چه نحوه‌ای از دوچرخه‌ها استفاده ‌کنند به انتخاب مردم خواهد بود، مهم این است که دوچرخه‌هایی که سرمایه این شهر بودند و اکنون بدون هیچ دلیل منطقی محو شده‌اند و صدها و هزاران میلیارد تومان از اموال این شهر درحال از بین رفتن است را احیاء کنیم.

وی تأکید کرد: مدیریت شهری باید شانس گرفته شده از مردم را دوباره به آنها برگرداند ، به راحتی می‌توان از این دوچرخه‌ها در خیابان‌ها یا حد فاصل مراکز آموزشی و تجاری تا ایستگاههای حمل و نقل عمومی استفاده کرد؛ اما متاسفانه در حالی که این امکانات وجود دارد مردم را محروم کرده‌ایم و حقشان را از آنها سلب کرده‌ایم.

تشکری هاشمی با اشاره به برگزاری مناقصه برای ساماندهی وضعیت دوچرخه ها گفت: گویا چندین مرتبه مناقصه برگزار و برنده نیز مشخص شده؛ اما با گرفتاری در یک سیکل معیوب اداری کار متوقف شده است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: تقاضای من این است که اجازه دهند مردم شهر از امکان دوچرخه سواری استفاده کنند و بارها انجمن‌هایی که مرتبط با دوچرخه هستند به کمیسیون مراجعه کرده‌ و از ما خواستند که مانع استفاده از دوچرخه نباشیم.

وی افزود اخیرا با مدیرعامل محترم سازمان ترافیک جلسه ای در همین خصوص داشتیم که قول دادند در اسرع وقت موانع را مرتفع نمایند.

وی با اشاره به پروژه در حال تکمیل اتصال بزرگراه شهید نواب به بزرگراه شهید تندگویان گفت: آنطور که متوجه شده‌ایم این پروژه مانع دسترسی به محله جوادیه خواهد شد و مشکلاتی را برای اهالی منطقه ایجاد می‌کند باید هرچه سریعتر جلساتی برگزار شود تا مشکلی برای ساکنین ایجاد نشود و اگر قرار است کاری برای مردم انجام دهیم مشکلی برای آنها ایجاد نکنیم و با افتتاح این پروژه زحمتی برای مردم ایجاد نکنیم.

دیگر خبرها

  • بهبود دسترسی محلی مناطق ۲ و ۴ با احداث تقاطع غیرهمسطح پل نیک‌اندیش
  • انجام ۳۵۰ هزار مترمکعب کوه‌بُری در تقاطع مدافعان سلامت قم
  • تسهیل در روند اجرای بزرگراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده
  • مدیریت شهری شانس گرفته شده از مردم برای دوچرخه ها را دوباره به آنها برگرداند
  • سرانجام ساخت فاز تکمیلی بزرگراه یادگار امام
  • آخرین وضعیت ساخت دو بزرگراه بروجردی و یادگار امام در تهران | میدان جی موقت بسته می شود
  • احداث زیرگذر بزرگراه شهید چمران تا پایان سال ۱۴۰۳
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد
  • ادای احترام جانشین رئیس گروه مشاورین نظامی فرمانده معظم کل قوا به شهدای هویزه
  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود