Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان کامیاران گفت: متأسفانه عده‌ای اصلاح‌طلب منفعت‌طلب در انتصابات مدیریتی استان کردستان دخالت می‌کنند. ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۰ استانها کردستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در استان ظهر امروز با نماینده ولی فقیه در کردستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 نیروهای انقلابی از بدنه مدیریتی کردستان حذف شده‌اند

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان کامیاران در این دیدار اظهار داشت: ما فرزندان انقلاب اسلامی و سربازان ولایت هستیم و این یک شعار نیست و در عمل آن را ثابت کرده‌ایم.

رمضان علی‌خانی افزود: ما برای پیشبرد اهداف امام و شهدا خون داده و زخم زبان خورده‌ایم، برخی افراد که ادعای انقلاب‌گری و ولایت‌مداری داشتند بعضاً رفوزه شدند و خیلی‌ها نیز رو سفید بیرون آمده‌اند اما باید مراقب این رفوزه‌ها که همانند آفتابگردان به دنبال منافع خود می‌چرخند باشیم.

وی گفت: باید از ظرفیت افرادی که صادق و دلسوز و در علم و عمل ثابت قدم هستند، استفاده شود.

علی‌خانی افزود: مدیریت و نیروی انسانی، اقدامات و عملکرد شورای نگهبان در استان و شهرستان‌ها رضایت‌بخش نیست و باید به جد پالایش و تجدید نظری در آن صورت بگیرد و تغییر و تحولاتی ایجاد شود چراکه سبب دلسردی نیروهای انقلابی شده‌اند.

وی با بیان اینکه پست و مقام برای نیروهای انقلابی معنایی ندارد، اظهار کرد: متأسفانه نیروهای دلسوز و انقلابی از بدنه مدیریتی استان حذف شده‌اند اما هیچ‌وقت سنگر را خالی نمی‌کنیم.

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان کامیاران گفت: این شهرستان دیار فراموش‌شدگان بوده و سهواً یا عمداً مورد فراموشی مسئولان قرار گرفته است، هشت ما شهردار نداشتیم، اکنون هم بیش از 7 ماه است که فرماندار ندارد.

وی ادامه داد: متأسفانه عده‌ای اصلاح‌طلب منفعت‌طلب در انتصابات مدیریتی استان کردستان دخالت می‌کنند و استاندار هم سکوت کرده و از ظرفیت جوانان فارغ‌التحصیل بومی استفاده نمی‌کنند.

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان کامیاران خاطر نشان کرد: متأسفانه در پنج سال عمر دولت تدبیر و امید آمارها حاکی از افزایش نرخ بیکاری، طلاق، فقر و کاهش سرمایه‌گذاری و ازدواج را دارد

مردم کردستان از شعارهای تکراری و وعده‌های بی‌سرانجام مسئولان خسته شده‌اند

بهروز خیریه عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کردستان در ادامه اظهار داشت: ایران اسلامی به مقوله فرهنگ با چشم بصیرت نگاه کرده و مردمان آن به مسائل فرهنگی همیشه توجه کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ریشه بر مبنای فرهنگی دارد، گفت: نبرد در جبهه فرهنگی از سال 42 آغاز و از سال 57 علنی شد.

عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کردستان تصریح کرد: اگر به مسائل فرهنگی توجه شود بسیاری از مشکلات برطرف می‌شود اما متأسفانه تعدد مراجع تصمیم‌گیری سبب شده هرکدام ساز خود را بزنند و در برخی از ارگان‌های فرهنگی و ادارات، کارشناسان دلسوز فرهنگی نداریم.

وی با بیان اینکه فرهنگ مردم ما تنها موسیقی نیست، گفت: آسیب اصلی آن است که به گفتمان رهبری در خصوص کردستان عمل نمی‌شود و مردم از شعارهای تکراری و وعده‌های که به آن عمل نمی‌شود، خسته شده‌اند.

ضرورت استفاده دولت از نیروهای انقلابی در بدنه مدیریتی کردستان

مسئول جامعه اسلامی و فرهنگیان سنندج نیز در این دیدار اظهار داشت: باید بدانیم اگر مسئولان در ادارات جوابگو نیستند و نارضایتی ایجاد می‌کنند، این یک توطئه است.

سید خالد حسینی افزود: باید از نیروهای انقلابی استان کردستان نیز در مدیریت‌ها و استخدامی‌ها استفاده شود.

مسئول کمیته روحانیون جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان قروه نیز در پایان اظهار داشت: باید افراد شایسته جایگزین افرادی که شایستگی برخی منصب‌ها را ندارند، شوند؛ ما هیچ انتظاری از افرادی که دل در گرو نظام ندارند، شعار می‌دهند و عمل نمی‌کنند نداریم.

شکوری افزود: تا زمانیکه فضاهای مدیریتی در دست نیروهای انقلابی و تفکر انقلابی و ارزشی نیفتد هیچ مشکلی برطرف نمی‌شود و باید از ظرفیت نیروهای انقلابی و فرهنگی استفاده شود.

وی گفت: از نماینده ولی فقیه در استان کردستان انتظار داریم که از نیروهای انقلابی استان حمایت کنند چراکه هدف همه ما تحقق بیانات رهبری و تداوم راه شهدا است.

انتهای پیام/ش

R7848/P1377/S6,66/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۸۲۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد سپاه کردستان اعتقادی است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: یکی از رویکردهای مهم سپاه استان، در کنار حفظ ارزش‌های انقلاب؛ اعتقادی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام طه توکلی، صبح امروز در نشست بصیرتی که در سپاه کردستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم اظهار داشت: امروز گفتمان شهید مطهری نام‌گذاری شده که سه کلید واژه خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی در آن موج می‌زند.

وی رد دموکراسی غربی در مقابل دموکراسی اسلام را یکی از اندیشه‌ها و اهداف گفتمان شهید مطهری ذکر کرد و گفت: امروز همین اندیشه و تفکر تحت عنوان گفتمان‌سازی و تمدن‌سازی در دستور کار است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی تصریح کرد: امروز در دانشگاه‌های سراسر دنیا دانشجویانی که زمانی دچار بی‌هویتی شدند در پرتو خیز گفتمان و اندیشه ناب که برگفته از اندیشه انقلاب و امامین انقلاب است، علیه جرثومه فساد رژیم صهیونیستی اعلام انزجار و تنفر می‌کنند.

وی افزود: امروز ماهیت جرثومه فساد برای همه کشورها و دانشجویان و نسل جوان افشا شده و روز به روز انزجار جامعه جهانی نسبت به این رژیم جعلی بیشتر می‌شود.

توکلی  در بخشی دیگر از سخنان خود با قدردانی از تلاش‌های همه رده‌های سپاه استان خاطر نشان کرد: خدمت و رویکرد فعالیت‌ها در سپاه کردستان در کنار حفظ و صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی؛ اعتقادی و در راستای گفتمان امامین انقلاب است.

وی عنوان کرد: اگر ماموریتی در راستای پاسداری ما قرار بر انجام شود، قبل از آمادگی رزم، آمادگی روحی و روانی برای انجام ماموریت‌های سپاه و بسیج را خواهیم داشت.

این مقام مسئول گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تقویت معنویت، باورهای دینی و اعتقادی می‌تواند رسالت خود یعنی حفظ نظام و دستارودهای انقلاب را به خوبی انجام دهد.

توکلی ابراز داشت: امیدوارم که همواره قدردان خون پاک شهدا باشیم و راه پرافتخار این عزیزان را حفظ و با قوت هر چه بیشتر ادامه دهیم.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود
  • رویکرد سپاه کردستان اعتقادی است
  • روایتگری پیشمرگان مسلمان، اسناد ناطق روایت آزادسازی سنندج است
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است