Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره فوتبال عربستان و باشگاه الهلال، سرانجام از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

طرفداری- یاسر القحطانی، ستاره ۳۵ ساله تیم ملی عربستان و باشگاه الهلال، از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. این مهاجم گلزن تصمیمش را بعد از قهرمانی تیمش در لیگ عربستان اعلام کرد. فیلمِ خداحافظی کاپیتان باشگاه الهلال در توییتر، بیشتر از یک میلیون بار دیده شده و توجه زیادی را در رسانه های جهان جلب کرده است که می توانید آن را ببینید:

یاسر القحطانی، یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال عربستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

القحطانی فوتبالش را در باشگاه القادسیه شروع کرد و در سال ۲۰۰۵ با انتقالی ۳ میلیون یورویی، راهی باشگاه الهلال شد و تا پایان فوتبالش در این باشگاه باقی ماند. او در این بین یک فصل را به خاطر اختلاف با سرمربی وقت به طور قرضی در العین امارات بازی کرد که در همان فصل با به ثمر رساندن ۱۲ گل در ۲۳ بازی، به این باشگاه کمک کرد تا بعد از ۶ سال دوباره قهرمان لیگ امارات شود.

القحطانی طی ۲۶۵ بازی برای الهلال عربستان در تمامی رقابت ها، ۱۳۰ گل در کارنامه خود ثبت کرده است. وی در این باشگاه ۵ بار قهرمانی لیگ عربستان، ۷ بار قهرمانی جام حذفی، یک سوپرکاپ و ۲ جام قهرمانان عربستان را تجربه کرد. او با باشگاه الهلال عربستان ۲ بار در فینال لیگ قهرمانان آسیا حاضر شد اما در هر دو تورنمنت نتوانست به قهرمانی برسد و به نایب قهرمانی دلخوش کرد.

در عرصه ملی، یاسر القحطانی از سال ۲۰۰۲ به تیم ملی عربستان دعوت شد. او در جام جهانی ۲۰۰۶ بازی کرد و برابر تونس، گلزنی کرد. القحطانی در جام ملت های آسیای ۲۰۰۷ آقای گل شد و نقش مهمی را در رساندن عربستان به فینال ایفا کرد. اگرچه یارانِ یاسر دوباره در فینال ناکام ماندند و دوم شدند. عربستانی ها همچنان معتقدند که عدم صعود تیمشان به جام جهانی ۲۰۱۰ به خاطر مصدومیت بی موقع یاسر القحطانی در مرحله مقدماتی بود. یاسر به جز نایب قهرمانی جام ملت های آسیا، با عربستان قهرمان جام خلیج شد. او در سال ۲۰۰۷، بهترین بازیکن سال فوتبال آسیا شد و حتی برای تمرین با باشگاه منچسترسیتی به انگلیس سفر کرد اما مانند دیگر ستاره عرب منطقه خلیج، عمر عبدالرحمان، تصمیم گرفت به فوتبالش در وطن ادامه دهد. 

یاسر القحطانی با به ثمر رساندن ۴۲ گل در ۱۰۸ بازی ملی، نامش را در تاریخ فوتبال عربستان ماندگار کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۸۲۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی الهلال و التعاون + پخش آنلاین

پخش زنده بازی الهلال و التعاون در چارچوب رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان از ساعت ۱۸:۳۰ امروز آغاز و از سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های الهلال و التعاون امروز _جمعه چهاردهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز الهلال و التعاون

لیگ حرفه‌ای عربستان (التعاون - الهلال) ساعت ۱۸:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

کد خبر 750265

دیگر خبرها

  • گردوخاک الهلال در عربستان؛ اختلاف امتیاز با النصر زیاد شد
  • عکس| مرد سال آسیا در خانه کعبه
  • خلاصه بازی الهلال و التعاون + فیلم
  • سریال بردهای الهلال در لیگ عربستان
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و التعاون + پخش آنلاین
  • خط و نشان رونالدو برای الهلال
  • النصر 3-1 الخلیج؛ رونالدو و الهلال دوباره به هم رسیدند
  • آرزوی پالاسیوس:‌ای کاش مسی جاودانه شود
  • جام پادشاهی عربستان؛ تلاش النصر برای فتح تنها جام فصل
  • هشدار ستاره انگلیسی: حرف از خداحافظی نزنید