Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کردستان یکی از سازندگان نرم افزار مدیریت مدارس با بیان اینکه این نرم افزار کلیه نیاز‌های تحلیلی مدارس از جمله تحلیل کلاس‌ها، عملکرد دانش آموزان، درصد قبولی‌ها، ارائه کارنامه با جزئیات کامل را پوشش می‌دهد گفت: این نرم افزار قابلیت بررسی وضعیت دانش آموز و معلم را همزمان داشته و از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا و سازگاربا تمامی سیستم عامل‌ها ساخته شده است
مسعود زبردست گفت:در حال حاضر ۱۰ نفر در این مجموعه شاغل شده و ۱۰ هزار مدرسه در کشور از این نرم افزار استفاده می‌کنند و به ازای هر ۵۰۰ مدرسه که از این نرم افزار استفاده کنند یک شغل جدید در این مجموعه ایجاد می‌شود
به گفته کاشفی مدیر مر کز رشد واحد‌های فناور مریوان مرکز رشد واحد‌های فناور سال ۹۵ در مریوان آغاز به کار و در حال حاضر ۱۲ واحد فناور در آن مشغول به فعالیت می‌باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۸۲۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

براي تقويت و ارتقا جايگاه مدرسه بايد برخي از محدوديت ها را برداشت

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ صحرايي افزود: مدارس جايگاه تحقق عدالت آموزشي است و سهم دانش آموزان مناطق محروم براي ورود به مدارس خاص بايد بيشتر شود.

وزير آموزش و پرورش با اشاره به اينكه امكانات مدارس بايد بين همه دانش آموزان مناطق مختلف كشور تقسيم شود اظهار داشت: رئيس جمهور محترم بر ارتقاي كيفيت و تقويت مدارس دولتي تاكيد دارد و بايد تلاش كنيم كيفيت آموزشي و تربيتي مدارس دولتي را ارتقا دهيم اين امر با همكاري و همراهي معلمان ميسر مي‌شود.

وي با اشاره به ضرورت تقويت مدارس دولتي ابراز داشت: تامين نيروي مورد نياز مدارس دولتي، تهيه و تدوين برنامه عملياتي براي تقويت و ارتقاي مدارس دولتي، ارزيابي مستمر عملكرد مدارس دولتي، طراحي استانداردهاي تقويت مدارس دولتي و تدريس معلمان خاص در اين مدارس از جمله مواردي است كه بايد مورد توجه جدي قرار گيرد.

وزير آموزش و پرورش در ادامه تاكيد كرد: هدف اصلي ما در آموزش و پرورش، تقويت جايگاه مدرسه است براي تقويت و ارتقا جايگاه آن بايد برخي از محدوديت‌ها را بر داشته واختياراتي را به اين مدارس تفويض كنيم.

دیگر خبرها

  • بررسی «ارزش‌آفرینی از دارایی‌های دیجیتال» در نخستین پنجشنبه فناور ۱۴۰۳
  • ساخت ۶۰ درصد پروژ‌های مدرسه‌سازی با مشارکت مردم
  • هوآوی از نرم‌افزار جدید خودروی هوشمند رونمایی کرد
  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد
  • فعالیت برخط سامانه اجاره بها در مشهد
  • براي تقويت و ارتقا جايگاه مدرسه بايد برخي از محدوديت ها را برداشت
  • ابتکار جدید یک هسته فناور در سوددهی واحدهای صنعتی
  • ضرورت تغییر دیدگاه به بودجه بنیاد ملی نخبگان/ برنامه‌هایی برای نخبه‌های حوزوی داریم
  • کیسه تخلیه مورد استفاده در جراحی لاپاراسکوپی تولید شد
  • ساخت ۱۸۰۰ کلاس درس در آذربایجان غربی