Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید علی موسوی معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب‌وکارهای سازمان منطقه آزاد اروند در گفت و گو با خبرنگار برنا در آبادان، اظهار کرد: در سال جاری به دنبال این هستیم که تمام خدمات و تعهداتی که ارائه می‌دهیم به‌ صورت الکترونیکی باشد تا سرمایه‌گذاران زمان کمتری را در روند اداری طی کنند.

وی گفت: ایجاد داشبورد نظارتی- مدیریتی یکی دیگر از برنامه‌های ما در سال 97 است تا بر اساس آن به‌صورت ماهانه تمام طرح‌های سرمایه‌گذاری را پایش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی افزود: به‌ روزرسانی دستگاه‌های متولی سرمایه‌گذاری از طریق پکیج‌های جدید نیز از برنامه‌های این معاونت در سال جاری است که در آینده نزدیک اجرایی می شود.

وی در بخش دیگری از این گفت و گو با اشاره به شعار سال، اعلام کرد: با توجه به نام‌گذاری شعار سال با عنوان "حمایت از کالای ایرانی" توسط مقام معظم رهبری، از همان ساعات ابتدایی سال مرز شلمچه که یکی از بزرگ‌ترین پایانه‌های تجاری کشور است فعال و در حال ارائه خدمات به تجار و بازرگانان شد.

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب‌وکارهای سازمان منطقه آزاد اروند گفت: این موضوع منجر به رشد چشمگیر صادرات کالای ایرانی در 15 روز ابتدای سال جاری نسبت به 15 روز ابتدای سال گذشته شد.


 

خبرنگار: احمد بن رشیدی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: منطقه آزاد اروند آبادان و خرمشهر سرمایه گذاری در اروند معاونت سرمایه گذاری و توسعه کسب وکارهای سازمان منطقه آزاد اروند خدمات الکترونیکی سرمایه گذاری اروند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۸۲۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد اشتغال برای ۶۳ با افتتاح مجتمع گردشگری

ایسنا/گیلان با افتتاح مجتمع گردشگری به میزان سرمایه گذاری ۸۰۰ میلیارد ریالی در منطقه آزاد انزلی برای ۶۳ نفر ایجاد اشتغال شد.

 با حضور دکتر حجت اله عبدالملکی، نماینده ویژه رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، امروز ۲۸ اسفند ماه، طرح سرمایه گذاری مجتمع گردشگری در پارک ساحلی این منطقه با ایجاد اشتغالزایی برای ۶۳ نفر مورد بهره برداری رسمی قرار گرفت.

این مجموعه گردشگری، تفریحی، اقامتی افتتاح شده در زمینی به مساحت ۷ هزار مترمربع، دارای امکاناتی همچون ۱۷ واحد اقامتی با ۱۱۰ تخت مسافرتی برای اقامت گردشگران ورودی به فاز تجارت و گردشگری منطقه همچنین رستوران ساحلی است که جهت احداث و تجهیز این مجموعه ۸۰۰ میلیارد ریال از سوی سرمایه گذار بخش خصوصی هزینه شده است.

به گزارش مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی طرح سرمایه گذاری فوق که زمینه اشتغالزایی مستقیم برای ۶۳ نفر را فراهم کرده، یکی از بسته‌های سرمایه گذاری کیمیا، سازمان منطقه آزاد انزلی در حوزه گردشگری است که در سال‌جاری تهیه و تدوین شده و با اقدامات صورت گرفته از سوی این سازمان با استقبال سرمایه گذاران مواجه شده است.

گفتنی است سازمان منطقه آزاد انزلی به عنوان یکی از قطب های گردشگری کشور که در سال‌۱۴۰۲ میزبان حدود ۱۲ میلیون گردشگر بوده، تکمیل و تنوع بخشی به امکانات و زیرساخت‌های مختلف گردشگری، تفریحی و اقامتی با استانداردهای بین المللی جهت جذب توریسم در قالب بسته های سرمایه گذاری کیمیا در دستور کار قرار دارد و طی سال ۱۴۰۳ و سالهای آتی چندین طرح سرمایه‌گذاری با مشارکت بخش خصوصی داخلی و خارجی مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رشد 100 درصدی تحقق سرمایه‌گذاری خارجی در منطقه آزاد انزلی
  • 22 واحد به جمع تولیدکنندگان منطقه آزاد قشم اضافه شدند / واحدهای تولیدی قشم به 230 رسید
  • صادرات ۱۶۶ میلیون یورویی «ماکو» در سال ۱۴۰۲
  • ایجاد اشتغال برای ۶۳ با افتتاح مجتمع گردشگری
  • یک میلیون و ۱۰۰ هزار تن بار از طریق راه آهن اراک حمل شد
  • تقاضای سرمایه‌گذاری ۹۵ هزار میلیارد تومانی در ارس
  • رشد ۵۰ درصدی صادرات در گلستان/ حضور ۱۴ هیئت سرمایه‌گذار خارجی
  • رتبه نخست زنجان در جذب سرمایه‌گذاری خارجی در کشور
  • رتبه اول زنجان در جذب سرمایه‌گذاری خارجی در کشور
  • تقاضای سرمایه‌گذاری ۹۵ هزار میلیارد تومانی در ارس/ عملیات احداث ۴۱ طرح سرمایه‌گذاری آغاز شد