Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی خرم‌آباد با بیان اینکه فیلم تیراندازی خرم‌آباد مربوط به سال گذشته و یک مراسم عروسی محلی بوده است گفت: پلیس و دستگاه قضایی خرم‌آباد با افراد مخل نظم و امنیت عمومی برخورد می‌کند. ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۶ استانها لرستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سرهنگ صفی‌اله بیرانوند عصر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان  در ارتباط با فیلم منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تیراندازی در یکی از خیابان‌های خرم‌آباد اظهارداشت: این فیلم مربوط به مراسم عروسی محلی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فیلم منتشر شده مربوط به سال گذشته است که در یک مراسم شادی وعروسی محلی عده‌ای افراد قانون‌شکن اقدام به تیراندازی می‌کنند.

فرمانده انتظامی ‌خرم‌آباد عنوان کرد: این افراد بلافاصله توسط عوامل انتظامی شناسایی و به جرم  اخلال در نظم و امنیت عمومی با استفاده از تیراندازی، ایجاد رعب و وحشت، تخریب اموال عمومی و حمل سلاح غیر مجاز دستگیر شدند.

وی بیان کرد: با همکاری و هماهنگی دستگاه قضایی حکم جلب متهمان صادر و در نهایت دستگیر شدند و ضمن تشکیل پرونده قضایی، افراد دستگیر شده به همراه سلاح‌های مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

بیرانوند با بیان اینکه پلیس و دستگاه قضایی با هرگونه قانون‌شکنی  به شدت و قاطعیت برخورد می‌کند گفت: پلیس اجازه عرض اندام به افراد فرصت‌طلب و  مخل نظم و امنیت عمومی را نخواهد داد.

انتهای پیام/ش

R41450/P1377/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۸۲۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری اراذل و اوباش BMW سوار در بلوار اندرزگو

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سعید راستی، رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری اراذل و اوباش BMWسوار در بلوار اندرزگو خبر داد و گفت: این افراد اقدام به ضبط یک ویدئوی زنده از اینستاگرام خود کرده و در آن الفاظ رکیک به کار برده بودند. همچنین با استفاده از یک سلاح کلاشینکف اقدام به ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان در محدوده شمال تهران کرده بودند، موضوعی که خط قرمز پلیس بوده و به جد با آن برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه این افراد که پنج نفر بودند، در بلوار اندرزگو، با خودروی بی. ام.دبلیو تردد کرده و مردم و حتی پلیس را تهدید کرده بودند، گفت: با اقدامات انجام شده از سوی مأموران سازمان اطلاعات پلیس پایتخت این افراد، شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی دستگیر شدند.

راستی با بیان اینکه سه نفر از این پنج نفر سابقه‌دار بوده و پیش از این دلیل ارتکاب جرایم مختلف از جمله شرارت دستگیر شده بودند، گفت: برای این افراد پرونده‌ای تشکیل شد و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

وی ادامه داد: پلیس هیچ‌گونه تعارفی با اراذل اوباش ندارد و در کوتاه‌ترین زمان این افراد دستگیر می‌شوند. اخلال در نظم شهر و ایجاد مزاحمت برای شهروندان خط قرمز پلیس است و مردم از ما انتظار دارند که با آنان برخورد کنیم. ما هم از قوه قضائیه می‌خواهیم با این افراد برخورد محکمی داشته باشند.

کد خبر 6080052

دیگر خبرها

  • عامل ساخت پیام‌های جعلی و هتک حرمت افراد در اینستاگرام دستگیر شد
  • دستگیری عاملان تیراندازی در خرم‌آباد
  • عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد
  • کشف بیش از ۱۱ کیلوگرم موادمخدر در تبریز
  • شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده راور دستگیر شدند
  • توقیف تریلی حامل سنگ با یک تن مخدر شیشه
  • قاتلان رپر معروف دستگیر شدند
  • دستگاه قضا مهمترین حامی پلیس در انجام مأموریت‌ها
  • از توقیف تریلی با حمل یک تن شیشه تا کشف ۷۰۰ کیلوگرم هروئین
  • دستگیری اراذل و اوباش BMW سوار در بلوار اندرزگو