Web Analytics Made Easy - Statcounter

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه از فردا(دوشنبه) در نمایشگاه بین المللی تهران آغاز بکار می‌کند. ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۹ اقتصادی بورس نظرات

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، یازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه (FINEX2018) از تاریخ فردا(دوشنبه) تا 30 فروردین امسال در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دوره از نمایشگاه تلاش شده، بخش‌های سه‌گانه مالی (بورس، بانک و بیمه) بتوانند فرآیندهای مشترک بین خود را تسهیل کنند و در این راستا اتاق‌های گفتگو برای مذاکره فی مابین طراحی شده است.

همچنین در جهت هم‌افزایی ارتباطات صنعت پولی – مالی کشور، دوره یازدهم نمایشگاه رویکرد جدیدی را جهت ارتقای تعاملات درون صنعتی (پولی، مالی و بیمه‌ای) در پیش گرفته است تا بتواند تسهیل‌گر این فضا‌های تجاری باشد.

در خصوص برگزاری عصرانه‌کاری در روز دوم فاینکس 2018 نیز باید گفت این گردهمایی با حضور مقامات دولتی و میهمانان بین‌المللی برای مدیران ارشد مشارکت کننده در نمایشگاه برگزار می‌شود.

همچنین در یازدهمین دوره از نمایشگاه بورس، بانک و بیمه موضوعات چالشی و عمومی صنعت پولی- مالی در قالب استندآپ کمدی توسط کمدین ها معروف تلویزیون اجرا می‌شود که بدین ترتیب برای بازدیدکنندگان از نمایشگاه نیز ساعت مفرحی در نظر گرفته شده است.

علاوه بر این اپلیکیشن نمایشگاه جهت تسهیل در دسترسی بازدیدکنندگان به امکانات و وقایع نمایشگاه و افزایش کیفیت و اثربخشی بازدید از نمایشگاه ساخته شده است که مهمترین هدف این اپلیکیشن امکان دستیابی بازدیدکنندگان به افراد و مشارکت کنندگانِ هدف ‌است.

برگزاری سومین دوره از رویداد فین استارزها نیز از دیگر رویدادهای یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه است که بر اساس آن فین استارز بزرگترین رویداد استارتاپ‌های مالی ایران، منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا بشمار می‌آیند که امسال به عاملیت فرابورس ایران و مشارکت مرکز مالی ایران، برگزار می‌شود.

در این رویداد صاحبان استارتاپ‌ها، شتاب‌دهنده‌ها، فرشتگان سرمایه‌گذار، صندوق‌های سرمایه‌گذاری جسورانه و فعالان اکوسیستم استارتاپی کشور فرصت خواهند داشت تا در فضایی تعاملی به شبکه‌سازی، معرفی و فرصت آفرینی بپردازند.

این گزارش می افزاید: در نمایشگاه امسال برای نخستین بار در راستای فرهنگ‌سازی در فاینکس 2018 رویدادی تحت عنوان بومی نو- فین تک با هدف فرهنگ‌سازی بازار سرمایه ویژه دانش‌آموزان پایه اول متوسطه در قالب مسابقات کسب‌وکار دانش‌آموزی همزمان با فاینکس 2018 برگزار می‌شود.

بومی نو- فین تک، یک رویداد استارتاپی دانش آموزی است که در این رویداد دو روزه، از فعالیت‌ها و برنامه‌های 30 گروه دانش‌آموزی در صنعت مالی رونمایی و داوری می‌شود و به دانش‌آموزان برگزیده در این رقابت هدایایی اهدا می‌شود.

علاوه بر این در این دوره از نمایشگاه میزهای دانشگاهی برای اعلام کارهای پژوهشی و معرفی عنوان پایان‌نامه‌های صنعت مالی تدارک دیده شده است که در همین راستا دانشگاه صنعتی شریف، تهران، الزهرا و شهید بهشتی برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی در صنعت پولی – مالی اعلام آمادگی کردند.

ستاد خبری جامعی نیز برای این دوره از نمایشگاه با حضور رسانه‌های بورسی و مشارکت رسانه‌های بانکی و بیمه‌ای آماده شده و پایگاه اطلاع‌رسانی بازار سرمایه (سنا)، پایگاه خبری ایبنا، انجمن خبرنگاران و نویسندگان بازار سرمایه و ... حامیان ویژه رسانه ای فاینکس 2018 هستند.

این گزارش می افزاید: از دوره دهم نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه در سال 96، این رویداد صاحب یک رسانه اختصاصی شد که بر این اساس "فاینکس تی وی" با استقرار استیج خود در محل نمایشگاه به تولید برنامه‌های تصویری از این رویداد می‌پردازد که علاوه بر پخش زنده در محل نمایشگاه، به‌صورت آنلاین نیز از طریق شبکه‌های اجتماعی نمایشگاه قابل دسترس بوده و هر شب نیز گزیده‌هایی از آن از طریق سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می‌شود.

انتهای پیام/

R32365/P1010113/S7,84/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۸۳۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد نه چندان خوب بانک ملت در 9 ماهه

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، در گزارش 9 ماهه میاندوره ای سال 1402 بانک ملت که در کدال منتشر شده است جریان خالص ورود نقد حاصل از سرمایه گذاری ها را نسبت به دوره مشابه سال قبل آن کاهش 469 درصد را نشان می دهد. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000IxB

دیگر خبرها

  • عملکرد نه چندان خوب بانک ملت در 9 ماهه
  • رایزنی چهارمحال وبختیاری با تجار خارجی در رویداد بین المللی اکسپو ۲۰۲۴
  • پیش‌بینی بورس فردا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • حضور بازرگانان محصولات کشاورزی و شیلات در نمایشگاه ایران اکسپو
  • پیش بینی رئیس اتاق ایران و عراق از قیمت دلار
  • (ویدئو) فردا بزرگترین نمایشگاه دستاورد‌های ایران افتتاح خواهد شد
  • تجارت ایران با کشور‌های آفریقایی دوبرابر می‌شود/ فردا ۸ اردیبهشت زمان افتتاح بزرگترین نمایشگاه دستاورد‌های ایران
  • (تصویر) هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روز‌ترین محصولات خودرویی جهان در چین
  • آغاز ایران‌اکسپو از فردا/ نمایش توانمندی‌های تولیدی و تجاری کشور
  • افتتاح نمایشگاه بین‌المللی افغان-قزاق در کابل