Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@10:46:37 GMT

جوانان فارس باید بهتر و دقیقتر دیده شوند

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۸۳۶۲۱

جوانان فارس باید بهتر و دقیقتر دیده شوند

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، علی رضایی در دو دیدار جداگانه با مسئولین مرکز مشاوره زوجین بهار نکو فارس و مدیران ورزشی و امور جوانان عشایر فارس برای ایجاد مسیر های مشترک در تعامل بین نهادی برای انجام امور ویژه جوانان به بحث و تبادل نظر نشست. در دیدار نخست دوطرف با توجه به ماموریت مشترک در حل و فصل مسایل زوجین بصورت علمی و مدیریت شده بر سر همکاری های بیشتر علمی و مشاوره ای به توافق رسیدند و مقرر شد بهار نکو فارس بعنوان زیر مجموعه سازمان علوم پزشکی و معاونت فرهنگی و امور جوانان فارس نیز بعنوان متولی اصلی جوانان در روزهای آینده مجموعه توافقات خود مانند برگزاری کارگاه ها و همایش های تخصصی ویژه زوجین جوان در فارس را براساس تفاهم نامه ای مشترک به امضا رسانند و سال ۹۷ را با همگرایی و هم افزایی بیشتر مدیریت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیدار دوم که با حضور مسئولین طرح و برنامه ریزی و امور جوانان اداره کل امور عشایر فارس برگزار شد موضوعاتی مانند توسعه ی امور مشارکتی در عشایر،ایجاد بستر مناسب برای اجرای برنامه های مشترک توانمند سازی جوانان ،برگزاری کارگاه های تخصصی ازدواج در عرصه های عشایری فارس و... از سوی دوطرف مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد پیشنویس طرح نامه ای اجرایی در قالب یک تفاهم نامه مشترک برای ارایه در شوراهای تخصصی جوانان تهیه و مورد بحث و تایید نهایی قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان ازدواج علوم پزشکی برنا فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۸۳۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای اسناد و تفاهم‌نامه‌های مشترک میان ایران و سریلانکا

اسناد و تفاهم‌نامه هیئت‌های عالی ایران و سریلانکا در زمینه‌های فرهنگی، سینمایی، گردشگری و علمی‌و فناوری در حضور مقامات عالی‌رتبه دو کشور به امضای طرفین رسید. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، در جریان سفر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان به سریلانکا، اسناد و تفاهم‌نامه هیئت‌های عالی ایران و سریلانکا در زمینه‌های فرهنگی، سینمایی، گردشگری و علمی‌و فناوری در حضور مقامات عالی‌رتبه دو کشور به امضای طرفین رسید.

ظهر امروز نیز با حضور رئیس‌جمهور کشورمان، ابرپروژه چند منظوره «اومااویا» در سریلانکا، به عنوان یکی از بزرگترین طرح‌های صدور خدمات فنی- مهندسی ایرانی رسماً افتتاح شد. 

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ضرورت تسهیل و رفع موانع تولید در تحقق شعار سال
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان تصویب شد
  • راه اندازی سایت شبکه‌های تخصصی سمن‌های جوانان
  • امضای اسناد و تفاهم‌نامه‌های مشترک میان ایران و سریلانکا
  • دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد
  • کوچ بهاره بیش از ۱۱ هزار خانوار عشایری به مناطق ییلاقی لرستان
  • افتتاح مرکز جامع غربالگری اتباع در شهرستان ری
  • ۱۶ زوج اردبیلی پشت نوبت سرپرستی فرزندخوانده هستند
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان