Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان بجنورد گفت: ۸۵ هزینه‌های احداث آبیاری نوین توسط کشاورزان، به صورت یارانه پرداخت می‌شود. ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۹ استانها خراسان شمالی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، محمود ثمینی ظهر امروز در جلسه شورای اداری اظهار داشت: با توجه به سال حمایت از کالای ایرانی و اهمیت بالای جذب سرمایه‌گذار در استان، باید موانع اداری از پیش پای سرمایه‌گذاران برداشته شده و قانون در جهت کمک به این بخش اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار بجنورد خاطرنشان کرد: در راستای خرید کالای ایرانی حق مشتری نیز باید رعایت شود و تولیدکنندگان علاوه بر بالا‌ بردن کیفیت کالاها، باید در افزایش کمیت نیز گام‌های موثری بردارند.

ثمینی به مشکل کم آبی استان پرداخت و افزود: متاسفانه خشکسالی از سال‌های گذشته وجود داشته اما امسال زنگ خطر آب در استان به صدا در آمده است. در چند روز اخیر بارندگی زیاد بوده اما حلال مشکل کم‌آبی نیست و اگر با مدیریت دقیق کار به پیش نرود،  مشکلات بزرگی به وجود می‌آید.

فرماندار بجنورد در خصوص راه‌اندازی روش آبیاری نوین در بخش کشاورزی تصریح کرد: بیش از 80 درصد آب مصرفی، در بخش کشاورزی انجام می‌گیرد که استفاده از روش‌های آبیاری نوین بخش قابل توجهی از آن را کاهش می‌دهد. دولت 85 درصد هزینه‌های آبیاری نوین را به صورت یارانه پرداخت می‌کند.

انتهای پیام/ش

R7719/P1377/S6,55/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۸۳۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی شهریاری عصر شنبه در آئین افتتاح افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی که در محل بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: شانزده هزار تخت بیمارستانی افتتاح شده در دولت سیزدهم متعلق به دولت قبل بوده است.

وی در ادامه افزود: بیمارستان هزار تخت خوابی شهدای تجریش نیز جز همان طرح‌های آماده افتتاح و در مرحله نصب تجهیزات بود که در دولت سیزدهم این مهم به سرانجام رسید.

منتخب مردم بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در دولت سیزدهم غوغا نشده است و در همه دولت‌ها به مردم خدمت شده است.

شهریاری گفت‌: برخورداری خراسان شمالی از تخت بیمارستانی از متوسط کشوری بسیار پایین است و مردم در روستاها نیز از بسیاری از خدمات محروم هستند.

وی بیان کرد: جایابی بیمارستان مادر و کودک در خراسان شمالی اشتباه است و با توجه به دسترسی پایین مردم باید در این تصمیم تجدیدنظر شود.

منتخب مردم بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بحران پزشکی در کشور با توجه به میزان مهاجرت غیرقابل تصور نیست.

کد خبر 6090459

دیگر خبرها

  • ۸۵ درصد از شبکه آبیاری سد حوضیان الیگودرز اجرا شد
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • شتاب اجرای طرح ملی نهضت مسکن در خوی با مشارکت انبوه سازان 
  • نبود کارخانه نوین باعث بی کیفیتی‌ آسفالت بجنورد می‌شود
  • ۲۰ درصد سهم تامین اعتبار اتوبوس‌های بجنورد برعهده شهرداری است
  • تامین ۲۰ درصد سهم اعتبار اتوبوس‌ها توسط شهرداری
  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • تدوین سند هوش مصنوعی باید مبتنی‌بر تمدن نوین اسلامی باشد/ پیش بینی بودجه ۵ همتی برای هزینه در هوش مصنوعی
  • جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است
  • ۷۸ مصوبه سفر دولت به مازندران کامل اجرا شده است