Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش > لیگ برتر - سرمربی تیم فوتبال استقلال می‌گوید که تیمش می‌خواهد با صعود به عنوان تیم اول گروه D تاریخ‌ساز شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، وینفرد شفر در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های الهلال عربستان و استقلال اظهار داشت: ابتدا به تیم الهلال قهرمانی در لیگ داخلی این کشور را تبریک می‌گویم. من بازی آخر آنها را دیدم و بازی بسیار خوبی انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شنیدم که آنها یک مدیر جدید انتخاب کردند. سامی الجبار بازیکنی که در سال 2002 در جام جهانی بازی کرد انتخاب شده و برای او آرزوی موفقیت دارم. از تمامی افرادی که از ما مهمان نوازی کردند و تلاش کردند تا ما شرایط خوبی در کویت داشته باشیم، تشکر می‌کنم.

وی در ادامه با اشاره به غایبان تیمش گفت: برای بازی فردا دو محروم داریم. چشمی و ابراهیمی حضور ندارند. چند بازیکن ما نیز آسیب دیدگی کوچکی داشتند. ما طی روزهای گذشته تمرینات خوبی انجام دادیم و با یک امتیاز می‌توانیم صدرنشینی خود را قطعی کنیم، اما به دنبال کسب سه امتیاز هستیم. روز اول مسابقات کمتر کسی فکر می‌کرد ما در گروه موفق شویم، اما ما الان تیم اول گروه هستیم و به تیم خودم از این بابت افتخار می‌کنم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: به تیمم اعتماد و ایمان کامل دارم. ما بازیکنان بسیار خوبی داریم و می‌دانم همه ایرانیان در کویت در ورزشگاه حاضر می‌شوند و از تیم محبوب خود حمایت می‌کنند تا موفق باشیم. می‌خواهیم تاریخ ساز شویم و در این گروه به عنوان تیم اول و بدون شکست راهی مرحله بعدی لیگ قهرمانان شویم.
شفر با اشاره به حضور 5 تیم آسیایی در رقابت‌های جام جهانی 2018 روسیه، گفت: همیشه تیم‌های ژاپن، کره‌جنوبی، ایران و استرلیا و عربستان برای حضور در جام جهانی رقابت می‌کنند. هر چقدر تیم‌های آسیایی در مسابقات بین‌المللی موفق باشند، برای قاره آسیا بهتر است. امیدوارم فردا بازی خوبی باشد و ما برای سه امتیاز خواهیم جنگید و سپس به مسابقات مرحله بعدی فکر می‌کنیم. من دو بار در کویت بودم و مردم این کشور همیشه برخورد خوبی با من داشتند و از آنها تشکر می‌کنم.

 

256 41

 

کلید واژه‌ها : وینفرد شفر - لیگ قهرمانان آسیا - باشگاه استقلال -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: وینفرد شفر لیگ قهرمانان آسیا باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۸۳۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادین ترزیچ: فقط در صورت صعود شایسته تعریف و تمجید هستیم

سرمربی زنبورها در مصاحبه‌اش تمایلی به تمجید از بازیکنانش نشان داد. او انتظار دارد تیمش در پاریس عملکرد امروز را تکرار کند. 

طرفداری | ماجراجویی اروپایی دورتموند ادامه دارد. 

دورتموند با پیروزی 1-0 در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری سن ژرمن، ضمن به ارمغان آوردن سهمیه پنجم لیگ قهرمانان اروپا برای بوندسلیگا، حضورش در فصل آینده این رقابت‌ها را نیز نهایی کرد. زنبورها در دیداری که عملکرد بسیار خوبی داشتند، با تک گل نیکلاس فولکروگ به برتری رسیدند تا دست پر به استقبال بازی هفته آینده بروند. ادین ترزیچ در اولین واکنش به بازی گفت:

پیروزی بسیار خوبی مقابل تیمی بود که در مرحله گروهی هم سعی داشتیم شکستش دهیم. عملکرد بسیار خوبی از لحاظ تیمی بود. باید به این نحو بازی کنیم و راهی ومبلی شویم. هنوز شایسته تعریف و تمجیدها نیستیم، نیمی از راه باقی مانده و کارهایی برای انجام وجود دارد. پیروزی امروز یک مزیت کوچک است که ما برای خود به دست آورده‌ایم. می‌دانیم که بازی هفته آینده بسیار نزدیک خواهد بود. اما اگر تصمیم بگیریم که نمایش امروزمان را داشته باشیم، فرصت خوبی در آنجا خواهیم داشت. اگر در پاریس به پیروزی برسیم و صعود کنیم، آن موقع زمان جشن خواهد بود. امیدوارم آن بازی نه فقط یک بازیکن، بلکه از چند نفر تمجید کنم.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • هوملس: با قلب خود بازی خواهیم کرد
  • خالدآبادی: ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم
  • ادین ترزیچ: فقط در صورت صعود شایسته تعریف و تمجید هستیم
  • آیا نکونام فصل بعد هم سرمربی استقلال خواهد بود؟
  • محبوبیت زیاد: دو ستاره بایرن دنبال پیراهن وینی
  • صعود پردردسر الهلال به فینال جام حذفی عربستان
  • صعود جنجالی الهلال ۱۰نفره به فینال جام حذفی عربستان
  • فعل خواستن را برای بردن بازی صرف خواهیم کرد
  • با فعل خواستن برای بردن بازی خواهیم کرد
  • هشدار ناجی بارسا: ما باید زیاد گل بزنیم!