Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش گفت: امروز با همت جوانان انقلابی این مرز و بوم به ابزار دفاعی بسیار پیشرفته ای دست یافته‌ایم که هیچ کشوری جرات تجاوز به خاک کشور را ندارد.

 به گزارش خبرگزاری مهر، امیر احمدرضا پوردستان رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دومین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم «مرتضی زرهرن» با بیان اینکه دشمنان باید بدانند نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران غافلگیر نخواهند شد، اظهار داشت: امروز با همت جوانان انقلابی این مرز و بوم به ابزار دفاعی بسیار پیشرفته ای دست یافته‌ایم که هیچ کشوری جرات تجاوز به خاک کشور را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش با اشاره به مقام والای شهدای مدافع حرم اظهار داشت: شهدای مدافع حرم خالصانه به میدان جنگ رفتند و از خود تلاشی وصف ناپذیر برای حفظ انقلاب و دفاع از حرم مطهر نشان دادند.

وی افزود: بالاترین درجه ای برای هر فرد انقلابی، شهادت است که شهدای مدافع حرم به این درجه رفیع نائل شده اند.

امیر پوردستان با اشاره به تلاش‌های آمریکا برای نفوذ در کشور، بیان داشت: دولت آمریکا از طرق مختلف سعی در بر هم زدن نظم و امنیت کشورها دارد تا در آن کشورها هرج و مرج ایجاد کند و به خواسته‌های شوم خود برسد.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش به بیان تهدیدات پیش رو پرداخت و گفت: اولین تهدید امروز علیه ما در حوزه جنگ نرم است و از مدت‌ها قبل دشمنان به دنبال آن بوده‌اند تا جنگ را به داخل کشور ما بکشانند که البته با رشادت و فداکاری همه جانبه نیروهای مسلح و رهبری عالمانه فرمانده کل قوا نقشه آنها نقش بر آب شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۸۳۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز تخصصی جهادکشاورزی در نمایشگاه Iran expo

محمدعلی حاتمی زاده رئیس سازمان جهادکشاورزی استان یزد گفت: در سومین روز از نمایشگاه Iran expo که تحت عنوان روز تخصصی جهادکشاورزی نامگذاری شده است نشست‌های تخصصی زنجیره ارزش محصولات گلخانه ای، زنجیره ارزش راهبردی شتر و زنجیره ارزش راهبردی ماهی تیلاپیا برگزار شد.
 
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان یزد افزود: همچنین در روز تخصصی جهادکشاورزی در پاویون غرفه استانداری یزد مراسمات رونمایی از دانش بومی تولید بذر هیبرید سبزی و صیفی جات، سامانه هوشمند مدیریت گله‌های شتر با استفاده از اپ ساربانیار، پلتفرم گردشگری کشاورزی و سامانه جامع سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال با حضور مسئولان کشوری، استانی و فعالین بخش خصوصی صورت پذیرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • روز تخصصی جهادکشاورزی در نمایشگاه Iran expo
  • مادورو سرکوب تظاهرات دانشجویان آمریکایی را محکوم کرد
  • اگر حزب الله نبود اسرائیل به اکثر مناطق لبنان تجاوز می‌کرد
  • هشدار جدی فرمانده ارشد ارتش به دشمنان: جواب هر تجاوز و نگاه نامناسبی را با قدرت می دهیم /پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • عملیات در رفح هیچ اهمیت راهبردی ندارد/ شرایط اسراییل نامطلوب است
  • آمار شهدای امروز حمله های رژیم صهیونیستی به غزه
  • جنگ‌افروزی دشمنان در منطقه برای تسلط بر خلیج فارس است
  • استاندار همدان: هدف اصلی دشمنان جوانان هستند
  • رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است
  • معرفی کرمانشاه به عنوان هاب مدیریت بحران غرب کشور