Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-29@14:29:55 GMT

مبلغان نسبت به وضعیت زندانیان بی تفاوت نباشند

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۸۴۴۷۰

مبلغان نسبت به وضعیت زندانیان بی تفاوت نباشند

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان و به نقل از طوبی گلستان ،حضرت آیت الله علوی گرگانی اظهار داشت: هدف از بعثت انبیاءالهی این بوده که مردم از گمراهی بیرون بیایند و سعادتمند شوند.

معظم له در ادامه افزود: اصل اولیه بشر جهالت است، اما برای از بین بردن جهالت ابزاری را در اختیار بشر قرار داده تا رهنمود و هدایت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: هادی و هدایت کننده خدای متعال است و این هادیان هم دارای کتاب های هدایت‌گر هستند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی تصریح کرد : اگر خدا قصد هدایت بشر را داشته این از باب قاعده لطف است و بعد از انبیاء، هادیان دیگری جانشین کرده تا زمین از هادی خالی نباشد و مربیان بشر باشند.

معظم له با بیان اینکه هادیان در مقابل همه افراد و حتی زندانیان رسالت دارند و مبلغان نسبت به وضعیت  زندانیان بی تفاوت نباشند، افزود: قطعا در برابر این هادیان مخالفانی خواهند بود ولی مخالفت نباید باعث شود مبلغ دست از پیام رسانی خود بردارد. به مرور زمان پیام دین و سخنان حق در درون مخالفان دین اثر خواهد گذاشت.

این مرجع عالیقدر جهان تشییع  بیان داشت: نکته ای که باید مسئولین زندانها توجه کنند، این است که برای زندانیان، ارزش قائل باشند و همه  آنها را در یک جای واحد قرار ندهند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی در پایان یادآور شد: لازم است برای افرادی که به هر دلیلی وارد زندان شدند، بنابر جرمشان تفکیک صورت گیرد تا شخصیت و آبروی آنها حفظ شود.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۸۴۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار هولناک از وضعیت فقر مطلق /پرداختی‌ها چقدر از هزینه پایین‌ترین‌دهک‌ها را پوشش می‌دهد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بررسی داده های کمیته امداد و سازمان بهزیستی نشان می‌دهد مجموع پرداختی به اقشار محروم شامل یارانه نقدی و مستمری نهادهای حمایتی نسبت به خط فقر شدید و مطلق کفایت نمی‌کند.

براساس گزارش تسنیم، بر این اساس نسبت مجموع متوسط مستمری و یارانه نقدی دو نفره به خطر فقر شدید دو نفره در سازمان بهزستی ۷۵ درصد و در کمیته امداد ۸۶ درصد کفایت می‌کند.

نسبت مجموع متوسط مستمری و یارانه نقدی دو نفره به خطر فقر مطلق دو نفره در سازمان بهزستی ۴۷ درصد و در کمیته امداد ۵۴ درصد کفایت می‌کند.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899815

دیگر خبرها

  • شوراهای شهر تنها شورای شهرداری نباشند
  • امکان تغییر محل آزمون دانشجویان فراهم شد
  • کاهش تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • فرمانده نیروهای مسلح اوکراین: وضعیت میدان نبرد بدتر می‌شود
  • ائمه معصومین(ع) سرآمدان گفت‌وگو بودند/نباید به مقدسات توهین شود
  • ائمه معصومین(ع) سرآمدانِ گفت‌وگو بودند/ احساس مسئولیت مسلمانان، نسبت به تمام بشریت
  • ماجرای نسبت فامیلی علیرضا قربانی با داور «محفل» از زبان احمد ابوالقاسمی + فیلم
  • آمار هولناک از وضعیت فقر مطلق /پرداختی‌ها چقدر از هزینه پایین‌ترین‌دهک‌ها را پوشش می‌دهد؟
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری