Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-01@18:39:12 GMT

انبار ذخيره قير گتوند به بهره برداري رسيد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۸۴۶۹۰

انبار ذخيره قير گتوند به بهره برداري رسيد

خبرگزاري آريا - گتوند - ايرنا - انبار يکهزار و 200 تني ذخيره قير کارخانه آسفالت شهرداري گتوند روز يکشنبه با حضور امام جمعه، فرماندار، و جمعي از مسئولان محلي در اين شهرستان به بهره برداري رسيد.

شهردار گتوند در حاشيه بهره برداري از اين پروژه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهارکرد:براي احداث اين استخر قير يک ميليارد و 400 ميليون ريال از اعتبارات جاري شهرداري هزينه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صديقه ميري با بيان اينکه اين استخر در مدت چهار ماه ساخته شده افزود:پيش از اين به دليل کمبود مخزن، قيرها به صورت امانت به ديگر کارخانه داران آسفالت سپرده مي شد.
وي ادامه داد: کارخانه آسفالت شهرداري گتوند، ظرفيت توليد 120 تن آسفالت در ساعت را دارد که به دلايل متعدد از جمله نبود مکاني براي انبار قير از چند سال پيش تعطيل شده است.
شهردار گتوند گفت: تلاش مي کنيم تا کارخانه آسفالت شهرداري گتوند را در ارديبهشت امسال راه اندازي کنيم.
ميري با بيان اينکه اين کارخانه مي تواند يک منبع درآمد پايدار براي شهرداري گتوند باشد، افزود: پيش از اين آسفالت مورد نياز با هزينه بالا و مشکلات زياد از ديگر شهرهاي خوزستان و توسط پيمانکاران تامين مي شد.
وي گفت: با راه اندازي اين کارخانه علاوه بر تامين آسفالت مورد نياز شهرگتوند ، ديگرشهرهاي شهرستان و همجوار نيز مي توانند از آن استفاده کنند‌.
شهر گتوند با جمعيتي بالغ بر 26هزار نفر مرکز اين شهرستان است.
7467/6068/ 6037
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۸۴۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد آسفالت معابر شهر کرمان شروع شد

به گزارش خبرنگار مهر، محسن تویسرکانی، صبح دوشنبه در نشست شورای شهر کرمان گفت: پیمانکار آسفالت شهر کرمان مشخص شده و در قالب جهاد آسفالت، کار شروع خواهد شد.

وی، با اشاره به اینکه نواقص و کمبودهای سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرمان، در حال رفع‌شدن است، افزود: آسفالت معابر در محله‌های کمتر برخوردار، ازجمله خیابان‌های شهید قدوسی و شهید دستغیب، شروع شده که این اقدام در وضعیت ترافیکی شهر کرمان نیز مؤثر است.

سرپرست شهرداری کرمان، از تعامل با شرکت توزیع نیروی برق شمال استان خبر داد و افزود: پس از آسفالت معابر، روشنایی آنها نیز بهینه خواهد شد.

کد خبر 6092185

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری خط دوم کارخانه سیمان رزن در سال آینده
  • آبرسانی به وحوش منطقه حفاظت شده پروند سبزوار آغاز شد
  • ◄ احداث و بهره‌ برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره‌برداری بوستان بزرگ شهر در یزد
  • قرارداد احداث ۲ ایستگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان با شرکت مپنا امضا شد
  • احداث و بهره‌برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان
  • شهربازی نوستالژی قمی‌ها در یک قدمی بهره‌برداری
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • جهاد آسفالت معابر شهر کرمان شروع شد
  • نبود کارخانه نوین باعث بی کیفیتی‌ آسفالت بجنورد می‌شود