Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-06@03:52:17 GMT

همايش حمايت از اسيران فلسطيني در رم

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۸۴۷۶۸

‍‍‍‍‍‍

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما در این همایش که با حضور شماری از اندیشمندان، سیاستمداران، روزنامه نگاران و فعالان ضد جنگ برگزار گردید، اعلام شد هم اکنون شمار کودکان و نوجوان زندانی درزندان‌های رژیم اشغالگر قدس به بیش از ۵۰۰ نفر افزایش یافته است. خانم «لوئیزا مورگانتینی، معاون ایتالیایی اسبق پارلمان اروپا که یکی از شرکت کنندگان در این همایش بود به خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در رم گفت: «اسرائیل هیچگاه بهای نقض حقوق بشر در سرزمین‌های اشغالی را نمی‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما امروز در این همایش قصد داریم توجه افکار عمومی را به وضعیت اسفبار کودکان و نوجوانان فلسطینی جلب کنیم که اسرائیل ان‌ها را هدف قرار داده تا اینده ان‌ها را تخریب کند و به خیال خود اجازه ندهد که نسل اینده قیام خود را علیه این رژیم جنایتکار ادامه دهد».
شرکت کنندگان در این نشست همچنین تجاوز امریکا و متحدان اروپائیش را به سوریه که بدون مجوز سازمان ملل صورت گرفت محکوم کردند. یک فلسطینی مقیم ایتالیا گفت: «تهاجم امریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه علاوه بر هدف نابودی سوریه، قصد دارد اذهان عمومی جهان را از موضوع فلسطین و اسیران فلسطینی و قدس شریف و کشتار‌های اخیر دور کند».
در این همایش اعلام شد در حال حاضر نزدیک به ۷ هزار اسیر فلسطینی در شرایط سختی در زندان‌های رژیم صهیونیستی بسر می‌برند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۸۴۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار در پایگاه آمریکایی در دیرالزور سوریه

منابع خبری از وقوع انفجار در پایگاه اشغالگران آمریکایی در دیرالزور سوریه خبر دادند.

به گزارش مشرق، چندین انفجار در پایگاه اشغالگران آمریکایی در دیرالزور سوریه رخ داده است.

شبکه المیادین از شنیده شدن صدای چندین انفجار در پایگاه میدان نفتی عمر مقر نظامیان اشغالگر آمریکایی در حومه دیرالزور سوریه خبر داده است.

این رسانه به جزئیات بیشتری از این رخداد اشاره نکرده است.

این پایگاه غیرقانونی اشغالگران آمریکایی بارها هدف عملیات پهپادی و موشکی گروههای مقاومت اسلامی عراق به سبب حمایت آمریکا از جنایات مستمر رژیم صهیونیستی در نوار غزه و همدستی با این رژیم قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • سرطان اسرائیل در روز‌های پایانی
  • اسرائیل جرأت نشان دادن خسارت عملیات ایران را نداشت
  • ژنرال صهیونیست: السنوار به دنبال بیرون راندن ما از نوار غزه است/ایران تهدیدی بزرگ برای اسرائیل
  • اسرائیل جرأت نشان دادن خسارت‌های عملیات ایران را نداشت
  • ژنرال صهیونیست: السنوار به دنبال بیرون راندن ما از نوار غزه است
  • تظاهرات گسترده علیه نتانیاهو و در حمایت از توافق با مقاومت
  • تظاهرات گسترده علیه نتیاهو و در حمایت از توافق با مقاومت
  • «یحیی سنوار» با رهبران گروه‌های فلسطینی در خارج در تماس است
  • انفجار در پایگاه آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • از متن پیشنهادی آتش بس میان حماس و اسرائیل چه می دانیم؟/ تنش زدایی در چند مرحله صورت می گیرد/ سرنوشت غزه پس از جنگ همچنان مبهم است / مرحله اول معامله 40 روزه خواهد بود