Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@07:05:22 GMT

احداث «پل معلق» در ورودی شهر پلدختر

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۸۵۰۴۱

احداث «پل معلق» در ورودی شهر پلدختر

پلدختر- عضو شورای اسلامی شهر پلدختر از احداث «پل معلق» در ورودی این شهر خبر داد.

غلامرضا نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: احداث پل معلق در ورودی شهر پلدختر ظرفیت و جاذبه گردشگری بزرگی است که در سطح کشور مطرح می‌شود.

وی بیان داشت: احداث پل معلق در مجاورت پارک صخره‌ای، پل تاریخی و تپه شهدای گمنام که جانمایی مناسبی برای این پل است به‌عنوان یک جاذبه گردشگری یکی از مطالبات شهروندان پلدختری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای اسلامی شهر پلدختر افزود: توجه به احداث پل معلق در ورودی شهر پلدختر به‌عنوان یک کار بزرگ عمرانی خدماتی از سوی دولت به پیشنهاد شهرداری پلدختر یکی دیگر از دلایل توجیه احداث این پروژه است.

نصیری گفت: پل معلق پیشنهادی در ورودی شهر پلدختر که جانمایی آن در ورودی شهر است در صورت احداث به‌راحتی قابل‌دسترسی برای گردشگران است.

وی افزود: احداث این پل با توجه به وضعیت مالی شهرداری پلدختر می‌تواند با جذب گردشگران منبع درآمدی ثابت برای این شهرداری باشد.

عضو شورای اسلامی شهر پلدختر خاطرنشان کرد: احداث پل معلق در ورودی شهر پلدختر در مجاورت پارک صخره‌ای زیبایی خاص و پرجاذبه‌ای ایجاد خواهد کرد که در سطح کشور مطرح می‌شود.

منبع: مهر

کلیدواژه: پلدختر غلامرضا نصیری گردشگری مجله ایران مهر بوشهر کرمانشاه شهرکرد گرگان بارش باران سال حمایت از کالای ایرانی شیراز سانحه تصادف گردشگری خرم آباد خطبه های نماز جمعه هفته هنر انقلاب اسلامی نوروز اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۸۵۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ گروه صیادی و شکارچی غیرمجاز در پلدختر دستگیر شدند

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، محمد صالحی در این خصوص گفت: در پی گشت و کنترل نیروهای یگان حفاظت محیط زیست این اداره کل، در سطح حوزه استحفاظی شهرستان پلدختر به دو گروه شکارچی غیر مجاز برخورد نموده که پس از شناسایی این متخلفین و در یک عملیات تعقیب و گریز موفق به دستگیری متخلفین شدند.

وی افزود: از گروه اول که در سطح رودخانه‌های این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند ١٠٠ قطعه ماهی رودخانه ای به همراه شش عدد تور ماهیگیری و سه عدد قلاب کشف و ضبط گردید.

صالحی افزود: در ادامه گشت و کنترل در این شهرستان به گروه دیگری از متخلفین زیست محیطی برخورد نموده که از آن‌ها اداوت شکار کشف و ضبط گردید.

صالحی گفت: پس از تنظیم صورتجلسه اولیه و تشکیل پرونده متخلفین، جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع گردیده که متخلفین با دستور مقام قضایی روانه بازداشتگاه شدند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان لرستان از هموطنان عزیز درخواست نمود در صورت مشاهده هر گونه تخلف زیست محیطی با سامانه تلفنی شبانه روزی ۱۵۴۰ تماس حاصل نمایند تا در اسرع وقت نسبت به آن اقدام شود. برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902664

دیگر خبرها

  • شهرک بازیافت در قم احداث می‌شود
  • تالاب‌های پلدختر زیستگاه ۳۵ نوع پرنده مهاجر
  • تکمیل طرح چهارخطه شدن محور دره شهر ، پلدختر نیازمند اعتبار
  • احداث ۶ شهربازی جدید در کلان‌شهر تبریز
  • کمربندی نسیم شمال بدون قطع یک‌ درخت احداث شد
  • معلق ماندن مردم در تاب پارک سیرجان در پی قطع برق
  • فیلم | طغیان آبشار «آب تاف» در پلدختر
  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی
  • ببینید | بارش باران و بوجود آمدن ابشار آب در پلدختر
  • ۲ گروه صیادی و شکارچی غیرمجاز در پلدختر دستگیر شدند