Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@13:45:55 GMT

ملاقات غیر‌منتظره ژاوی و مسی در ایران(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۸۵۱۴۳

ملاقات غیر‌منتظره ژاوی و مسی در ایران(عکس)

رضا پرستش با حضور در اردوی السد قطر مورد استقبال ژاوی و بازیکنان این تیم قرار گرفت

به گزارش “ورزش سه” اعضای تیم السد قطر که روز گذشته به منظور دیدار با پرسپولیس تهران در هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا به تهران سفر کردند، با مهمانی سرشناس مواجه شدند.


ظهر امروز رضا پرستش (بدل ایرانی لیونل مسی) با حضور در هتل محل اقامت تیم السد قطر، با ژاوی هرناندز و دیگر بازیکنان این تیم ملاقات کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ژاوی هرناندز، هم‌بازی سابق مسی که از دیدن پرستش به شدت تعجب کرده بود با وی عکس یادگاری ثبت کرد و در ادامه گفت‌و‌گو کوتاهی انجام داد. دیگر بازیکنان السد هم که از شباهت پرستش و مسی شگفت‌زده بودند با این فرد سرشناس عکس‌های گوناگون گرفتند.


در ادامه رضا پرستش، تیم السد را تا استادیوم آزادی همراهی کرد و قبل از اتمام تمرین از اردوی این تیم خارج شد.

 

 

 

 

 

 

 


عکس: امیرحسین خیرخواه

قطر السد

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۸۵۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور فردا به پاکستان می‌رود

به گزارش قدس آنلاین، رئیس جمهور در این سفر همچنین با "آصف‌علی زرداری" همتای پاکستانی خود ملاقات خواهد داشت و علاوه بر آن با سفر به برخی شهرهای دیگر این کشور با علما، نخبگان، تجار و فعالان اقتصادی نیز دیدار و گفتگو می‌کند.

آیت الله رئیسی پس از پایان سفر به پاکستان، صبح چهارشنبه به دعوت رسمی "رانیل ویکرمسینگه"  رئیس جمهور سریلانکا سفری یک روزه به این کشور جنوب شرق آسیا دارد و علاوه بر برگزاری استقبال رسمی و ملاقات خصوصی در کاخ ریاست جمهوری، همراه با رئیس جمهور سریلانکا در مراسم افتتاح و آغاز بهره‌برداری رسمی از "ابر پروژه چندمنظوره اومااویا" شامل ۲ سد و نیروگاه ۱۲۰ مگاواتی که از سوی پیمانکاران ایرانی احداث شده است، شرکت خواهد کرد.

این پروژه چند منظوره که تمام مراحل مشاوره، طراحی و ساخت آن توسط مهندسان ایرانی انجام شده، از بزرگترین پروژه‌های عمرانی سریلانکا به ارزش حدود ۵۰۰ میلیون دلار است که تامین مالی آن از سوی دولت این کشور انجام شده و بیش از ۴۰۰ مهندس ایرانی در احداث آن نقش داشته‌اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تصاویر ترانه علیدوستی در بیمارستان را باور نکنید
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟
  • پس از طلاق ملاقات با فرزند چه شرایطی دارد؟
  • حضور تام بریدی در جشن رئال مادرید و ملاقات با بازیکنان این تیم + عکس
  • حزباوی در آستانه قهرمانی در لیگ ستارگان قطر
  • محمدامین حزباوی در آستانه فتح فوتبال قطر/ فصل درخشان مدافع ایرانی
  • (عکس) ملاقات هادی چوپان با فرد محبوب شیرازی‌ها
  • رئیس جمهور فردا به پاکستان می‌رود
  • کاسورلا: مربیگری، ژاوی را عوض کرده است/ او داد هم نمی‌زد!
  • ملاقات سران عشایر مختلف عراق با سفیر جمهوری اسلامی ایران