Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساری از تساوی مقابل روسونری می گوید.

طرفداری- ناپولی در سن سیرو مقابل میلان به نتیجه ای بهتر از تساوی 0-0 نرسید تا احتمالا فاصله اش با یوونتوس در صدر جدول بیشتر شود. او پس از این تساوی گفت تیمش به نتایج یوونتوس کاری ندارد و احتمال خروجش از ناپولی را رد نکرد.

ساری در مصاحبه ای با مدیاست پرمیوم گفت:

کاری به نتایج یوونتوس نداریم و راه خودمان را دنبال می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی از این تساوی در زمین میلان شگفت زده می شوید یعنی ما در نیم فصل اول، کاری فوق العاده انجام داده ایم که حالا این نتایج باعث شگفتی شما می شود. تساوی مقابل امثال ساسولو باعث پشیمانی است نه این قبیل بازی ها.

مقابل تیمی قرار گرفتیم که سانترهای زیادی کرد و عملا اجازه هیچ کاری به میلان ندادیم. بعضی اوقات حس می کنم نتایج ما دست کم گرفته می شود؛ این یعنی ما اینقدر پیشرفت کرده ایم که همه انتظارات از ما بالا رفته است.

پس از بازی درگیری لفظی میان اینسینیه و بیلیا به وجود آمد که ساری هم وارد قضیه شد. او در این مورد گفت:

حس کردم بیلیا به حالتی تهدید آمیز به سراغ اینسینیه رفته است برای همین عصبانی شدم. با هم صحبت کردیم و توضیح داد منظورش چه بوده و همه چیز خاتمه یافت.

شایعات زیادی پیرامون جدا شدن ساری از ناپولی در پایان فصل شنیده می شود و این مربی هنوز قراردادش را تمدید نکرده است؛ این درحالی است که تیم های بزرگی از لیگ جزیره او را زیر نظر دارند. وی ادامه داد:

فعلا که علاقه مندی قابل ذکری وجود ندارد. مشکلم با رئیس دی لورنتیس، مالی نیست. مسئله ای تعیین کننده نیست. هنوز با ناپولی قرارداد دارم و اگر حس کنم می توانم باعث شادی تماشاگران شوم، می مانم؛ در غیر اینصورت ناپل را ترک می کنم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۸۵۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)

دیداری که انتظار می‌رفت جذاب‌تر دنبال شود، بدون گل به پایان رسید و دو تیم میلان و یوونتوس به ۱ امتیاز رضایت دادند.

دانلود (56.4MB)

دیگر خبرها

  • ده‌روسی از تساوی مقابل ناپولی‌ راضی نیست!
  • تساوی سرد و بی‌حاصل یوونتوس و میلان
  • یوونتوس ۰ - ۰ میلان/ روسونری نایب قهرمانی را حفظ کرد
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • خلاصه بازی یوونتوس و آث میلان + فیلم
  • خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • ببینید | خلاصه بازی یوونتوس ۰ - آث میلان ۰
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 0-0 مقابل میلان (2006/4/26) / فیلم