Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، عمار اسد، نایب رئیس کمیسیون روابط خارجی پارلمان سوریه اعلام کرد محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی هزینه تجاوز نظامی سه جانبه آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه را پرداخت کرده است.

عمار اسد در گفتگوی تلفنی با خبرگزاری اسپوتنیک گفت: «شاهزاده محمد بن سلمان ۴ میلیارد دلار به آمریکا در ازای تجاوز نظامی اخیر به سوریه پرداخت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

عمار اسد افزود: «دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا پیشتر بار‌ها اعلام کرد عربستان باید هزینه بپردازد و این به عملیات نیرو‌های ائتلاف تحت فرماندهی آمریکا اشاره دارد.»

وی اظهار داشت: «طرف آمریکایی حدود چهار میلیارد دلار درخواست کرده و عربستان تاکنون همه هزینه حملات اخیر آمریکا و متحدانش به سوریه؛ عراق؛ لیبی و یمن را پرداخته است. ولیعهد سعودی به فرانسه و آمریکا سفر کرد و قبل از عملیات فاکتور هزینه‌های آن را پرداخت. به همین دلیل عربستان از تجاوز نظامی به سوریه استقبال کرد و تبریک گفت.»

­نایب رئیس کمیسیون روابط خارجی پارلمان سوریه تاکید کرد :«عربستان آخرین برگه خود در سوریه یعنی گروه تروریستی جیش الاسلام را از دست داد و البته این شکست خشم سعودی‌ها و دیگر حامیان غربی آنان را برانگیخت زیرا این گروه تروریستی تلاش زیادی برای ترویج تفکر وهابیت کرد. تفکری که نقش زیادی در بریدن سر و ذبح انسان‌های بی گناه در سرتاسر جهان دارد.»

عمار اسد تصریح کرد: «حمله شیمیایی از سوی گروه تروریستی جیش الاسلام تحت نظارت دستگاه‌های اطلاعاتی غرب و حمایت سعودی‌ها سناریو سازی شد و محمد علوش در عربستان بود تا این سناریو را از آن جا مدیریت کند.»

انتهای پیام/

بن سلمان ۴ میلیارد دلار به آمریکا در ازای تجاوز نظامی به سوریه پرداخت کرده

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سوریه عربستان آمریکا فرانسه انگلیس اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۸۶۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی به پایگاه نظامی عین‌الاسد

به گزارش همشهری آنلاین، رویترز به نقل از این مقام آمریکایی مدعی شده است که تلفات جانی یا مالی در نتیجه این حمله پهپادی به پایگاه عین‌الاسد مخابره نشده است.

شب گذشته نیز پایگاه اشغالگران آمریکایی در میدان نفتی العمر سوریه با ۴ موشک و پایگاه اشغالگران آمریکایی در خراب الجیر سوریه با ۳ موشک و یک پهپاد هدف قرار گرفتند.

کد خبر 846437 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها خبر ویژه آمریکا و عراق ایالات متحده آمریکا عین الاسد

دیگر خبرها

  • کاخ سفید : ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می شود
  • آمریکا: ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می‌شود
  • پلیس فرانسه نماینده پارلمان را بابت انتقاد از اسراییل احضار کرد
  • پلیس فرانسه نماینده ارشد پارلمان را احضار کرد
  • نماینده ارشد پارلمان فرانسه به دلیل انتقاد از اسراییل احضار شد
  • بلینکن بزودی در عربستان؛ تداوم تلاش آمریکا برای رویای عادی سازی روابط اسرائیل با ریاض
  • موضع جدید عربستان در رابطه با توقف تجاوز اسرائیل
  • عربستان: جامعه جهانی به مسوولیت خود مبنی بر توقف تجاوز اسرائیل عمل کند
  • حمله پهپادی به پایگاه نظامی عین‌الاسد
  • واکنش آنکارا به خبر رهگیری موشک های ایران توسط ترکیه/ هدف قرار دادن ۲ پایگاه نظامی آمریکا در شرق سوریه/  رایزنی شورای اروپا برای تشدید تحریم‌ ها علیه ایران‌/ افزایش بی‌سابقه هزینه‌های نظامی در جهان