Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نقل از  روابط عمومی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ، فهرست شرکتهای تولیدی و وارداتی مجاز به پیش فروش و واردات خودرو که نسبت به اخذ مجوز وفق ماده 5 آیین نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو از وزارت صنعت، معدن و تجارت اقدام نموده‌اند، اعلام شد. این مجوزها تا پایان تاریخ اعتبار ثبت سفارش های مذکور معتبر خواهد بود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای مشاهده لیست اسامی شرکت‌ها به همراه مدل و تعداد خودرو از اینجا+سایت سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان+ وارد شوید.

انتهای پیام/ب

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۸۶۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عرضه خودروهای وارداتی برقی و بنزینی از یکشنبه هفته آینده

تین نیوز

رییس سازمان توسعه تجارت ایران گفت: عرضه انواع خودرو وارداتی اعم از خودروهای برقی و بنزینی روز یکشنبه هفته آینده آغاز می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از اقتصادآنلاین، مهدی ضیغمی درخصوص زمان عرضه جدید خودروهای وارداتی بیان کرد: عرضه انواع خودرو وارداتی اعم از خودروهای برقی و بنزینی روز یکشنبه هفته آینده آغاز می شود.

ضیغمی افزود: خودروهای برقی فعلا در سامانه عمومی عرضه خواهد شد و سپس در سامانه مخصوص خودروهای برقی عرضه خواهد شد.

وی در مورد این که چرا خودروهای برقی در سامانه ای جدا عرضه خواهد شد، گفت: برای این که بتوان تبلیغات بیشتری درباره این خودروها انجام داد و مشخصات و ویژگی این خودروها را بیشتر و بهتر توضیح داد و در این زمینه فرهنگ سازی شود.

مجری طرح واردات خودرو وزارت صمت بیان کرد: با شورای رقابت صحبت هایی داشته ایم تا عرضه خودروهای برقی تسهیل شود؛ همچنین درخواست کرده ایم که برای خودروهای برقی بحث بلوکه کردن پول و داشتن پلاک فعال حذف شود که در حال بررسی است؛ تا آن زمان خودروهای برقی در همین سامانه فعلی عرضه می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • «کوری مطلق و مرگ» در انتظار مصرف کنندگان «الکل»
  • دو هزار،‌۶ هزار، هشت هزار....فهرست کارخانه‌های احیا شده را منتشر کنید/ هر بار هزار تا زیادتر می‌شود!
  • زمان عرضه خودروهای وارداتی و خودروهای برقی اعلام شد + جزئیات
  • آغاز عرضه خودروهای وارداتی برقی و بنزینی از یکشنبه هفته آینده
  • چرا خرید عمده عطر و ادکلن وارداتی به صرفه تر است؟
  • فهرست انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین در دور دوم منتشر شد
  • روند خوب تولید؛ توقف فروش رسمی/خودروهای تولیدی کجا هستند؟
  • استخراج کنندگان غیر مجاز رمزارز ۱۰۰ برابر نرخ انرژی را باید جریمه پرداخت کنند+ فیلم
  • ابتکار وزارت نیرو برای حل بحران خاموشی‌ها؛ راه‌اندازی پویش!
  • فناوری‌هایی که استاندارد امنیتی ضعیف دارند ممنوع می‌شوند