Web Analytics Made Easy - Statcounter


اسلامشهر- مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از تصادف مینی بوس با کامیون در محور «احمد آباد» به اسلامشهر خبر داد و گفت: ۱۰ نفر در این حادثه مصدوم شدند.

محمد کرم درآبادی در گفتگو با امتداد نیوز اظهار داشت: شامگاه یکشنبه یک فقره تصادف بین کامیون و مینی بوس در محور احمدآباد- اسلامشهر قبل از پمپ بنزین رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این حادثه ۱۰ مصدوم برجا گذاشت.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران اظهار داشت: در این سانحه کامیونت با یک دستگاه مینی بوس به صورت رخ در رخ تصادف کرد که خسارات مالی و جانی بسیاری به بار آورد.

وی اضافه کرد: عوامل اورژانس به محض اطلاع با ۴ آمبولانس راهی محل وقوع حادثه شدند و مصدومین پس از انجام مداوای اولیه به مراکز درمانی انتقال یافتند.

true برچسب ها : اورژانس تهران سانحه تصادف محمد کرم درآبادی true

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: اورژانس تهران سانحه تصادف محمد کرم درآبادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۸۷۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ مصدوم در تصادف اتوبوس و کامیون در محور انار به مهریز 

محمد عشقی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: صبح امروز جمعه ۳۱ فروردین ماه در محور مهریز به انار یک دستگاه کامیون و اتوبوس با هم برخورد کردند و در جریان آن ۱۵ نفر مصدوم شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد افزود: این حادثه در ساعت ۴:۱۴ دقیقه بامداد امروز در محور انار به مهریز در ۱۵ کیلومتری پایگاه زین الدین رخ داد و بلافاصله پس از گزارش، نیروهای امدادی هلال احمر پایگاه امداد و نجات جاده ای زین الدین مهریز با یک دستگاه آمبولانس و خودرو نجات به محل حادثه اعزام شدند.

وی یادآور شد: اتوبوس از ایرانشهر به سمت اصفهان در حال عزیمت بود.

عشقی ادامه داد: دو نفر مصدومان توسط آمبولانس هلال احمر به بیمارستان فاطمه الزهرا مهریز و بقیه مصدومان توسط آمبولانس اورژانس به نزدیکترین مرکز درمانی انتقال یافتند.

وی بیان کرد: علت این حادثه توسط پلیس در دست بررسی است و اسامی مجروحان نیز توسط پلیس اعلام خواهد شد.

کد خبر 6082345

دیگر خبرها

  • تصادف پراید و تریلی در باجگاه شیراز با ۸ مصدوم
  • تصادف اتوبوس با کامیون در یزد؛ آخرین وضعیت مسافران/ عکس
  • ۱۵ مصدوم در برخورد اتوبوس مسافربری با کامیون بنز در یزد
  • ۱۵ مصدوم در تصادف اتوبوس و کامیون در محور انار به مهریز 
  • بالگرد اورژانس استان تهران جان دو نفر را در اتوبان تهران-قم نجات داد
  • ۲ تصادف زنجیره‌ای در اصفهان ۱۷ مصدوم داشت
  • غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ / تصادف زنجیره‌ای در محدوده پل تمدن با ۱۰ مصدوم
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی
  • تصادف ۲ دستگاه سواری در رودان ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران در یزد