Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@12:53:55 GMT

جاری شدن سیل در «بیجانه» + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۸۷۹۲۶

جاری شدن سیل در «بیجانه» + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ بارش شدید باران در روستای بیجانه شهر کرمانشاه باعث جاری شدن سیل شده و شهروندخبرنگار ما فیلمی را تهیه و ارسال کرده است.

منبع: شاهین - کرمانشاه (روستای بیجانه )

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/ روستای بیجانه در آب غرق شد + فیلم
.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بارش باران دانلود فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۸۷۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۲ درصد ظرفیت سد‌های کشور پر آب شد

آفتاب‌‌نیوز :

بارش‌های اخیر گرچه هنوز تاثیر مثبتی در حجم آب موجود در سد‌های کشور نداشته است، اما در کل میزان پرشدگی سد‌های کشور را که در پایان سال ۱۴۰۲، ۴۷ درصد بود را افزایش داد و تا روز تا پنجم فروردین سال جاری به ۵۲ درصد رساند.

بر اساس گزارش جدید شرکت مدیریت منابع آب ایران میزان آب ورودی به سد‌های کشور از ابتدای سال آبی جاری (ابتدای مهر ۱۴۰۲) نسبت به مدت مشابه سال آبی گذشته (ابتدای مهر ۱۴۰۱ تا آخر شهریور ۱۴۰۲) با کاهش ۱۷ درصدی همراه شده است.

همچنین از ابتدای سال آبی جاری تا ۵ فروردین ماه ۱۶ میلیارد و ۳۴۰ میلیون متر مکعب آب وارد سد‌ها شده است، در حالی که سال گذشته این عدد ۱۹میلیارد و ۷۰۰ میلیون متر مکعب بوده است.

میزان خروجی آب از سد‌ها از ابتدای سال آبی جاری تا ۵ فروردین ماه در حالی به ۱۲ میلیارد و ۴۱۰ میلیون متر مکعب رسیده که این رقم در سال آبی گذشته ۱۲ میلیارد و ۵۰ میلیون متر مکعب بوده که ۳ درصد رشد را نشان می‌دهد.

حجم آب موجود در سد‌ها نیز از ابتدای سال آبی جاری تا ۵ فروردین به رقم ۲۵ میلیارد و ۶۴۰ میلیون متر مکعب رسید. این میزان در سال آبی گذشته (ابتدای مهر ۱۴۰۱ تا آخر شهریور ۱۴۰۲) ۲۶ میلیارد و ۷۵۰ میلیون متر مکعب بوده که ۴ درصد کاهش دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • گلایه اهالی روستای دارشیرخان از وضعیت نامناسب جاده + فیلم
  • حادثه کوهستانی سقوط ۴ نفر در محور مرزی پاوه روستای هانی گرمله
  • ورود بیش از ۸۷۷ هزار مسافر نوروزی به شهر اصفهان
  • اسکان بیش‌ از ۸۰ هزار مسافر نوروزی در ۱۱۵ هتل شهر اصفهان
  • فعالیت مضاعف شهرداری یزد در سال ۱۴۰۳
  • پرآب شدن رودخانه روستای سراب گزنهله در پی بارش‌های اخیر + فیلم
  • نرخ جدید سود سپرده های بانکی در سال جاری + جزئیات
  • دستگیری ۱۸۷ سارق در کرمانشاه طی نیمه اول تعطیلات نوروزی
  • سهمیه‌ و هزینه حج در افغانستان اعلام شد
  • ۵۲ درصد ظرفیت سد‌های کشور پر آب شد