Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-03-29@15:04:44 GMT

امکان تغییر زمان امتحانات خرداد ماه وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۸۸۵۹۸

به گزارش سرویس دانش آموزی خبرگزاری بسیج، مهدی نوید ادهم دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش در ارتباط با امکان تغییر زمان امتحانات خردادماه دانش‌آموزان به دلیل هم‌زمانی با ماه رمضان، اظهار داشت: مطابق قانون مصوب مجلس شورای اسلامی، سال تحصیلی از اول مهرماه آغاز می‌شود و تا پایان اردیبهشت‌ماه ادامه دارد و خردادماه فصل برگزاری امتحانات پایان سال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما نمی‌توانیم زمان امتحانات پایان سال را از خرداد ماه به زمان دیگری موکول کنیم؛ می‌توان در طول خردادماه تغییراتی اعمال کرد آن چنان که زمانی به دلیل همزمانی امتحانات با مسابقات جام جهانی فوتبال تغییرات جزئی در خردادماه اتفاق افتاد.

نوید ادهم با بیان اینکه چند سال آینده هم، مسئله هم‌زمانی ماه رمضان با امتحانات پایان سال دانش‌آموزان وجود دارد، گفت: آموزش و پرورش تلاش کرده است در برنامه‌ریزی امتحانات با رعایت مواردی چون قرار دادن فرجه مناسب، پشت هم برگزار نشدن امتحانات سخت و تعیین زمان مناسب برای برگزاری امتحانات، تسهیلاتی برای دانش‌آموزان ایجاد کند تا کمتر دچار مشکل شوند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۸۸۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۵۵ قرائت خانه‌ی نوروزی در استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، رحیمی نژاد با اشاره به اینکه قرائت خانه‌ها با سابقه‌ی ۳۰ ساله در استان یزد برای تقویت بنیه‌ی علمی دانش آموزان و استفاده از فرصت مطالعاتی ایجاد می‌شوند، افزود: در نوروز امسال ۵۵ قرائت خانه در استان یزد ایجاد شده که ۲۰ قرائت خانه از این تعداد در شهر یزد فعالیت دارند.  وی با اشاره به اینکه ۲ هزار دانش آموز از این قرائت خانه بهره می‌برند، ادامه داد:قرائت خانه‌ها فرصت خوبی برای مطالعه، مشاوره و رفع اشکال دانش آموزان فراهم می‌کند و ساعت فعالیت این مکان‌ها در ماه مبارک رمضان از ساعت ۵:۳۰ تا ۲۳ است.  فعالیت قرائت خانه‌ها در استان یزد از ۲۸ اسفندماه شروع شده و تا ۱۳ فروردین ماه نیز ادامه دارد. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • چند توصیه کنکوری برای دانش‌آموزان روزه‌دار
  • (ویدئو) رقص پرشور دانش آموزان یک مدرسه ابتدایی
  • شب قدر و استفاده معنادار از زمان/ انسان یک شبه ره ۸۰ ساله می‌رود
  • اعتکاف علمی دانش آموزان لرستانی
  • چگونه در ماه رمضان در امتحانات موفق شویم؟
  • توانمندسازی ۱۸۳ آموزگار ابتدایی در طرح افق شاهد
  • فعالیت قرائت خانه‌ های نوروزی در استان یزد
  • شب یا صبح؛ بهترین زمان برای وزن‌کردن چه وقتی است؟/ ۵ دستور برای رفتن روی ترازو
  • مصطفی معین: مهاجرت به دانش‌ آموزان هم رسیده است (فیلم)
  • فعالیت ۵۵ قرائت خانه‌ی نوروزی در استان یزد