Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، محمد شهبازعلیزاده در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: فرهنگ پهلوانی در ورزش زورخانه‌ای مشق شده و فرهنگ و ورزش در این رشته مکمل یکدیگر قرار می‌گیرند.

وی افزود: هیأت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای تنها در بعد ورزشی فعالیت نکرده، بلکه اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی را نیز در دستور کار خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیأت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان اردبیل بیان کرد: در سال گذشته برنامه‌های مختلف ورزشی و فرهنگی توسط این هیأت ورزشی  در نقاط مختلف استان انجام پذیرفته و درنظر داریم تا در سال جاری نیز به منظور ارتقای فعالیت‌ها و برنامه‌های مدنظر در تلاش باشیم.

رئیس هیأت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان اردبیل تصریح کرد: برای اولین بار در استان اردبیل شاهد برگزاری مسابقات کشتی پهلوانی قهرمانی کشور خواهیم بود و این یک فرصت ایده‌آل برای معرفی فرهنگ غنی و ظرفیت‌های مناسب ورزشی موجود در این منطقه قهرمان‌پرور خواهد بود.

شهبازعلیزاده بر اهمیت برگزاری رویدادهای مختلف کشوری و ملی در ورزش پهلوانی اشاره کرد و توضیح داد: امیدواریم با تعامل و همکاری‌های لازم شاهد برگزاری هر چه مناسب این رویداد ورزشی در اردبیل باشیم.

وی یادآور شد: ورزش‌های پهلوانی رشته ملی ایران اسلامی بوده و برای پاسداشت و معرفی هر چه مناسب این رشته ورزشی نیازمند همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی مرتبط و انجام برنامه‌ریزی مدون خواهیم بود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۸۸۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی در این گردهمایی گفت: برنامه ریزی برای توسعه ورزش محلات و بردن ورزش به محل تجمع مردم از اهداف این همایش است.

خلیلی افزود: به دنبال انجام ورزش در تمام نقاط کمتر توسعه یافته و حاشیه نشین، روستا‌ها و شهر‌های مختلف هستیم.

وی افزود: طرح ورزش و مردم هم از طرح‌های مهم امسال در وزارت ورزش و جوانان است تا از طریق آن نشاط عمومی در جامعه افزایش یابد.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت: در مرحله اول این طرح ۱۵هزار سالن ورزشی در کل کشور آزادسازی خواهد شد و روزی ۴ ساعت به صورت رایگان در اختیار مردم قرار گرفته و ۶هزار مربی آموزش دیده در این طرح ورود می‌کنند و خدمات رایگان ورزشی را به مردم ارائه خواهند داد.

دیگر خبرها

  • دیدار ورزشکاران باستانی با آیت الله نورمفیدی
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • همایش پهلوانان و باستانی کاران شهرضا
  • این گزارشگر تا آخر عمر گاف نداد!
  • این گزارشگر تاکنون گاف نداده است!
  • مسعود اسکویی، گوینده پیشکسوت رادیو درگذشت
  • خداحافظی با مرد خوش صدای رادیو/ مسعود اسکویی درگذشت
  • همدان، میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور